20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@meisje89: dat heb ik altijd al gehad.

@all:
    Ik ben er weer, terug van het ziekenhuis
    De gyn zei dat het niet goed was. :(
    Volgende week met provera beginnen en dan de derder cyclus dag met clomid 100mg.
    Werkt dat niet dan mag ik een afspraak maken voor een laparoscopie.
    (daar ben ik bang voor (lees: volledige narcose en overgeef-fobie))
    Ik vroeg hem al of ik na de 100mg niet dan 150mg zou gaan slikken.
    Hij zei dat als de 100 niet werkt dat de 150 ook niet zou gaan werken.
    Heb zo een zin om een potje te janken.

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    zouwoas meid...knuf voor jou..!
    maar wat je Gyn zegt klopt niet, bij mij werkte 100mg totaal niet en 150mg werkt wel!
    Alleen duurt mijn cyclus dan erg lang!! 40 dagen is wel erg lang vind ik zelf!!
    Meid waarom twijfel je zo? ben je bang mensen te kwetsen? ik heb er ook last van, maar meestal zet ik het er dan toch neer, en dan komt het idd anders over als bedoeld!!;)

Verder sjors meid ook knuf voor jou hoor..!!
    Voor mij zoveel onzekerheid word er helemaal leip van, moet nog 8 dagen wachten, als de cyste niet weg is dan weer 2 weken wachten, ik zie er zo tegenop!!!:(
    Maar ik blijf positief...! althans ik probeer het!
    voor de rest van de dames natuurlijk ook een dikke knuf..!

3. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    @sjors, wat een verhaal van jou...wat erg wat je allemaal hebt moeten doorstaan *knuff*!!!!!!!!!!!!!!
    Ik weet niet of ik dit al mag vragen, maar willen jullie wel meteen verder gaan of nemen jullie even een kleine pauze?

@zouwoas: dat klinkt niet goed meid! maar idd wel een beetje raar van die 100 en 150 mg...want waarom zouden er sommige mensen uberhaupt 150 mg proberen als jou gyn daar toch niet eens in geloofd....bij sommige mensen werkt dat idd toch wel...hmmmmzz

@IHJL wat vervelend dat je een slecht gevoel hebt of dat het helemaal schoon is, kun je dat niet laten checken? of kan dat dus pas over 8 dagen??

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    #964 sjorsjette, 1 feb 2011
    Laatst bewerkt: 1 feb 2011
    @Zouwoas
    Ow meis toch wat klote!!!
    Hoop zo voor je dat dat allemaal niet nodig zal zijn!!!
    Jakkes jakkes bah waarom toch zo bleeehhhhh ik cvind echt rot voor je. Vraagje.. je narcose fobie... heb je wel eens narcose gehad?

@IHJL
    probeer idd positief te blijven meid!!! toi toi toi

@mamootje
    tja meid kan eht verhaal niet leuker/mooier maken. Het is gewoon K*T. Ben er nog erg verdrietig om. Maar tusse door gaat het ook weer. Gister heel lang onder de douch gestaan en weet je... m'n buik is weg :( das echt vaag.. (snap wel dat die niet zou blijven maar zucht).

Natuurlijk mag je vragen of we verder gaan of niet. Vragen mag altijd he! ;)
    We geven de moed niet op en willen zeker verder gaan. Wat betreft meteen of pauze.. eh denk 1 cyclus afwachten.. in die zin.... ze hebben ons verteld in het ziekenhuis dat je opzich wel meteen verder mag (bedoel zijn er genoeg die het doen en is het gelijk raak.. somige gaat het goed bij andere weer fout) maar hoe dan ook.. hun vertelde dat als je 1 cyclus wacht dat het niet alleen rust is voor je lichaam (want je kan wel denken dat je het aan kunt) maar blijkbaar dikt het slijmvlies in je 1e cyclus zeg maar weer goed aan... dan kan je een betere innesteling hebben. Dus opzich hadden wij zoiets van oke als zij idd met een duidelijke reden aangeven hoe en wat dan willen we dat zeker de kans geven.

Nu hebben wij (ik) natuurlijk weer zo'n heerlijke rot cylus ehh dus weten we 't ff niet. Ligt er ff aan wanneer me eerste ongi komt. Als dat WEEEEKKKEEN opzich laat wachten dan kans dat we meteen zeggen hup.. tis ff wachten. We hebben wel besloten meteen de ovu testjes te gebruiken. Omdat we natuurlijk vaker GEEN dan wel een eisprong hebben willen we toch weten hoe en wanneer. 24 feb naar de gyn (eigen gyn) voor controle en hoe verder.. denk tot dan een pauze en dat we dan idd ff goed bespreken hoe en wat.

jeetje nou dit was mojn mega uitleg! hahaha

xxx

5. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Zouwoas: wat vervelend. Misschien kun je vragen bij je gyn waarom hij/zij denkt dat 150 niet zal werken? Ieder geval is natuurlijk anders, misschien heeft de gyn daar z'n redenen voor...

Ik ga vandaag voor het eerst naar de gyn, omdat vorige week bij de echo bleek dat ik nog niet helemaal schoon was. Na de echo ook niks meer verloren, dus ik verwacht dat de gyn hetzelfde gaat zeggen...

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Loetje
    jeetje meis das vervelend.
    Denk je dat je het nog mag afwachten? En wil je dat?
    Of... :(

7. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjors: narcose fobie niet zo echt, maar heb al eens meerdere mensen ( familieleden ook) horen zeggen dat nadat ze wakker zijn uit de narcose dat ze moeten overgeven...heb een overgeef-fobie :(
    de gyn zei gisteren voor de tweede keer dat het niet goed uitzag (bij de vorige echo zei hij dat ook) ik ben een woessie :D wat betreft ziekenhuis dingen. En vooral als ik daar moet blijven langer dan een uur.

Knuff aan iedereen die een nodig heeft.

ik lag gisteren al om 21.00u in bed :S
    was zo moe.

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    Oke snap 'm.
    Ik ben ook geen ster als het gaat om overgeven. Heb als kind een zeer onrustige maag gehad en wat me moeder mij wel is vertelde was dat ze wel eens bang was mij te verliezen aan overgeven. Alles gooide ik eruit en door neus en mond tegelijk.

Ik zelf raak ik paniek.. ga huilen en stik bijna... denk dat ik dan dicht bij jou angst kom??

Mij vertelde ze in het ziekenhuis wat betreft de narcose dat als je er rustig in gaat je er ook weer rustig uit komt. Dat hebben echt veel mensen laten weten van het ziekenhuis. Misschien als het dan toch nodig is en je er niet onder uit kan probeer dan iets te verzinnen desnoods met hubbie dat je rustig erin kan gaan.

kan je verder alleen heel veel sterkte wensen en nogmaals hopen dat het allemaal niet nodig zal zijn.

9. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjors: ja dat heb ik ook dat paniek en huilen enz.
    ik hoop ook dat het niet nodig is.

10. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he ladies

Even berichtje van mij!

loetje veel succes meid!
    zouwoas ik hoop ook echt dat t niet nodig is meid!
    Maar geloof me als je rustig de narcose ingaat kom je er ook rustig uit.
    En als ik terug denk aan mijn eigen ervaring weet ik er nog maar heel weinig van...je krijgt sowieso eerst een pilletje om rustig te worden..

@sjors hoe voel je je vandaag?

Verder heb ik echt een baaldag...zit er even helemaal doorheen...irriteer me aan van alles....zelfs aan mijn man, en die negeert me nu en dat is ook maar't beste...
    Kan even niks hebben van niemand haha!
    Ik lag er wel om maar eigenlijk is het heel vervelend.
    Ik begin langzaam in te zien dat ik maar eens hulp moet gaan zoeken,want dit kan zo niet langer!!
    En op me werk loopt ook alles niet zoals t moet..gister super veel vracht en daar hadden we tot 7 uur de tijd voor,de winkel moest op en top in orde zijn...nou dat ga je nooit redden...dus ik zal zometeen wel een hele preek krijgen op me werk,en daar zie ik ook erg tegenop...
    Sorry voor mijn geklaag dames, moet t even kwijt..
    liefs

11. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Zouwoas
    ik zelf ben vaak zat geopreerd en ben zelf nog nooit misselijk geweest daarna....ligt er net aan hoe je zelf op die narcose spul reageert en kan ook zijn dat je maag niet leeg genoeg is...
    of juist te leeg dat je moet eten

12. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    lieve dames
    Zoals jullie misschien gelezen hebben wil ik hulp hebben .
    Ik heb voor mezelf besloten dat ik met een psycholoog moet gaan praten, ik heb gewoon in mijn hoofd problemen die ik NIET opgelost krijg.
    Ik lig nachten wakker...! Dit kan zo NIET langer!!!
    Ik maak mezelf letterlijk GEK!
    En mijn gedachtes kunnen gewoon echt niet...
    Helaas was mijn huisarts vandaag afwezig, en morgen en vrijdag moet ik werken dus het word volgende week..
    Maar hulp zoeken moet ik zeker doen!!
    liefs

13. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    IHJL: Sterkte meis, goed dat je om hulp durft te vragen. Hopelijk voel je je snel beter.

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Sterkte ook namens mij!!! Denk aan je.

@ALL
    Hoe ist met de meiden nu?????
    Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen..

-----------------------------------------------------------------------

Hier gaat het al weer ietsjes beter. Vloei bijna niet meer (echt puur druppels op verband) en naar wc gaan (plassen) niet meer branden.. al 2 dagen niet meer. Drink nog veel en ook nog steeds ff veel vitamine c (sinaasappelsap & cranberrysap) dus dat kotm wel goed.
    Verders ben ik ook EINDELIJK.. naar de wc geweest voor de ontlastingf.. damn na 6 dagen pffff was wel ff bang en duurde hey (sorry ff rare praat) maar goed het is allemaal goed gekomen en lucht enorm op. Hoop dat dat vanaf nu dus ook weer goed gaat en blijft gaan.

LiefssSjors xxx

15. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Sjors: Fijn dat het steeds beter met je gaat.

Ik ben net om 9 uur begonnen met de Cyotec en ben nu doodnerveus.

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai loetje

Ach jeetje snap heel goed dat je nerveuus bent. Reageer net op je andere topic over de pijnstillers...als het nodig en dat bepaal jij. dan adviseer ik paracetamol 500mg en dan 2 per keer... je mag er idd 8 per dag. Ik heb dan wel een curetage gehad maar heeft mij de afgelopen dagen goed geholpen!

Probeer wel een klein beetje te ontspannen meid, is moeilijk kweet het! Ik was ook echt mega nerveus toen ik in het zh de pillen moest inbrengen om de baarmoeder beetje open te laten gaan.. pfff ik herken je gevoel echt wel. Jakkes joh. Ben je alleen thuis?

xxx

17. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

E meiden ik ben Een tijdje niet geweest.
    Nu lees ik allemaal berichten waar ik van schrik.

@sjors
    O meid wat balen. Hoe kan dit nu weer. Het hartje klopte toch.
    Sterkte lieve meid. Ik weet wat een miskraam is. Je mag echt wel verdriet hebben. Ik vond het heel ingrijpend. Ik heb alleen nooit een kloppend hartje gezien zoals jij. Wel een dood vruchtje. Dat was heel heftig.

@ihjl
    Goed zo meid dat je hulp zoekt. Dat is alleen maar goed. Niet iets om je voor te schamen. Ik ben trots op je.

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hey Nijn,

Ja hoe het kan... :(geen idee joh :( we hadden de 3e echo en toen bleek idd dat het hartje niet meer klopte. Weet niet of je alles daarna hebt gelezen...??? Maar eh ben dus soort van nu herstellende.
    Veel verdriet gehad, onbegip, boos enz enz.. nu nog wel verdrietig.. balen... maar aansterken is nu ook belangrijk. Zucht.. dus we doen wat we kunnen.

Hoe ist bij jou?

xxx

19. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Sjors: Nee mijn vriend is thuis en ik heb net 2 uur hel achter de rug. Zeer pijnlijke krampen (ondanks de pijnstiller) en hondsberoerd. Bijna van m'n stokkie gegaan toen ik naar de wc liep, vriend erbij geroepen. 10 minuten op de vloer van de wc gezeten/ gelegen terwijl m'n vriend mij koelte toewuifde met een tijdschrift. Dat vond ik wel prettig, dus heb m'n waaier er ook maar bij gepakt. 1,5 uur op de bank mezelf liggen toewuiven terwijl ik krepeerde van de pijn. Net flink over m'n nek gegaan (gelukkig had ik al eerder om een emmer gevraagd), dat luchtte op. Nu een stuk beter, nog wel pijn, maar wel draagbaar. Potverdorie, moet ik dit nog 3 keer ondergaan? (Ik heb een kuur van 8 pillen, 2 op een dagdeel) Nog geen druppel bloed gezien :(

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Loetje
    Jeeeeemigg meid wat vreselijk!!! Fijn dat je aangeeft dat het op een bepaald moment weer draaglijk werd. Ik hoop echt voor je dat ej dit NIET 3 keer mee moet maken lieverd. Pffff denk aan je *dikke knuff*

@All
    Hier weer een stapje beter. Ben steeds opgewekter.. heb nu alleen een heel maf bijna onverklaarbaar gevoel. (heb wel me eigen domme verklaring hihi.. maar of die kan kloppen???) Ik heb namelijk een beethe buikspier spierpijn.. :( Ik denk van het constant aanspannen van de spieren bij pijn... wat denken jullie? Verder heb ik net een inlegkruisje gebruikt, maandverband is echt niet meer nodig. DIe paar drupjes.

Zucht.. gister miste ik 2 oproepen (toen ik ff was liggen op de bank) van de opa van me vriend. (opa = 97 jr) nou belt opa bijna niet.. en spreekt die enkele keer dat hij doet bellen de voice mail wel in.. echt heel funny als ie dat doet.. maar goed dit was dus ff niet funny... ik had al zo'n gevoel toen ik de gemiste oproepen opmerkte en geen voicemail had van hmmmm zou er iets zijn?? 2x bellen kort achter elkaar. Het zou nog een 15 min ongeveer duren voor me liefje thuis was dus dacht wacht ff tot hij er is. En toen hij kwam en ik vertelde voelde hij wat ik voelde en belde hij meteen. Kreeg hij ineens zijn ma aan de tel... het was dus loos.. opa was gevallen en het gaat niet goed.. :( Gister laat om 22:30 belde 1 van zijn zusjes om nog te vertellen dat het niet goed ging maar hij er nog wel was. Nu staan we dus op scherp.. kan dus goed zijn dat het over gaat.. zucht... niet funny... mijn liefje was ook helemaal stil....

Oh en me tante belde eerder op de avond me ma (die zat toen bij ons) was zo rond 20:00... dat haar kleindochter (van me tante) bevallen is van een meisje... :$ jemig ik wist ff niet hoe ik me nou voelen moest gister. Durfde me vriend niet lastig te vallen met mijn gevoel/gezondheid... en opa en die geboorte pffffffff 2much effies.

Kijken hoe de dag vandaag gaat lopen.

xxxLiefsSJors

Deel Deze Pagina