20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Loetje hoe zijn de andere 3x nog gegaan?

Sjors : moeilijke situatie :s Wel blij, maar ook weer niet, en dan net op zo'n moment oproep missen (hoor je wel vaker).

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Alll

Meiden wat ist hier effies stil... alles oke?

hier hebbenw e vandaag de kracht gevonden naar opa te gaan. Was idd niet zo best met hem. Vriendlief en ik hebben beide het gevoel dat hjij heeft gewacht ons nog even te zien.. en dat het vanaf nu snel kan gaan. Maar goed rest ons niets anders dan afwachten.

Verder gaat het slapen hier nog steeds niet je van het.. zucht. Maar verder weer een dag beter.

xxx

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Sjors meid, wat een moeilijke situatie he!! knuf!

Verder..Ik ben echt ziek geweest afgelopen nacht, kreeg ineens koorts en heb de nacht op de wc doorgebracht, overgeven en diarree ik voelde me zo beroerd..! Het kwam zowat uit mijn tenen!!
    Daarna op de bank in slaap gevallen en om 10 uur vanmorge werd ik wakker en ben ik naar boven gegaan bij manlief gaan ligge,die had me niet eens gemist haha!

Nog 3 dagen, tot ziekenhuis....oohnee 2 haha hetis 12 uur geweest!

liefs

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ihjl
    Beterschappiesssss

5. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@ihjl: Beterschap!!
    @Loetje: hoe gaat het nou?
    @sjors: knuff en sterkte

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    IHLJ beterschap!

Sjors, sterkte!

7. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Sjors: veel sterkte

IHJL: hopelijk voel je je snel beter!

Ik heb de kuur Cyotec achter de rug, de rest van de kuur heb ik niet veel klachten gehad. Ik ben niet veel bloed/stolsels verloren, dus denk dat het weinig heeft uitgehaald. Woensdag heb ik weer een echo.

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    zo daar ben ik weer, gelukkig iets wat opgeknapt!;)
    Loetje spannend hoor..!
    Ik heb dinsdag een echo, kijken of mijn cyste weg is,maar betwijfel het...van de week veel pijn gehad tijens het vrijen,alsof er met een mes werd gestoken...Dus ik weet nie wat ik ervan moet denken...maar hoop t wel..!

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    He dametjes..

WAt is het rustig hier zeg?!
    Waar zijn jullie!?

10. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@IHJL
    Hoe ging de echo gisteren? Hoop dat de cyste weg is.

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hey Nijn

De echo ging goed, de cyste is verminder maar ik heb nu wel Provera gekregen om toch weer ongesteld te worden...op dag 3 moet ik naar t ziekenhuis voor een controle echo en om dan te starten met spuiten!

Verder heb ik echt een klote week! kreeg maandag (telefonisch) te horen dat ik GEEN contractverlenging krijg..! echt balen...!En helemaal NIET netjes over de telefoon,dat doe je toch niet? dat doe je persoonlijk...toch??
    Maar mij krijgen ze niet klein, er zijn ergere dingen zeg ik maar..
    liefs!

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden...

Ik was er effies niet... moe moe moe... zucht.
    Het gaat hier steeds beter hoor! Totaal geen bloedverlies meer, zoals ik eerder al zei is plassen (nu al een week) geen probleem meer. Ontlasting nog maar 2x gehad.. nog niet zoals het was maar geeft so far geen problemen.

Verders zijn we samen in een album aan het schrijven. Heb een zwart album gekocht met zwartje blaszijden daar schrijven we met goud, zilver en wit in.. vanaf ovu testjes tot heden.. plakken er de foto's in (echo foto's, buik foto's, foto's van cadeau's en van die kerstballen (die we aan opa en oma hadden gegeven...) alle kaartjes enz. Nu hadden we foto's op de telefoon, op de pc, in een lijstje en kaartjes overal enz.. we willen alles bij elkaar dan is het één geheel.. en kunnen we het pakken en weg stoppen wanneer we willen. We schrijven er ook alle mailtjes en smsjes in.. en ook jullie lieve berichtjes! Vind het heel fijn en mooi.. ook dat we het echt samen doen. We willen de komende dagen er nog in schrijven.. ook hoe het de 24e gaat lopen enz en dan daarna zo'n beetje stoppen. dus de controle en bespreking hoe verder er nog in en dan een eind omdat er ook ruimte moe zijn voor een nieuw begin. als het af is zal ik er 's een foto van maken (als jullie 't willen zien).

Verders heb ik dus halve dagen gewerkt, dat beviel goed dus doe dat komende week ook weer. Ik zei eerders im dit bericht wel dat ik moe moe moe ben... ik slaap dus NOG STEEDS bagger!!! Maandag naar de ha voor evt pillen of iets. Kon vandaag gewoon niet langs! Grrr. Het begint me nu behoorlijk op te breken, sinds gister hoofdpijn soms en ook last van me rug. Erg prikkelbaar en kan om alles janken. (maar kan ook zeker wel lachen hoor.. is meet mbt de vermoeidheid van het niet slapen).

Zo ff update van mij.. reageer zo op jullie berichtjes!!!

LiefssSjors

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Loetje
    meis had je nou afgelopen woensdag je echo?

@Zouwoas hoe ist nu bij jou?

@IHJL
    Jeemig meis dat ik niet netjes idd zo over de telefoon!!
    Kop op hoor! Per wanneer ist eigenlijk?

@Nijn
    Hoe ist met jou girl????

@Meisje
    EN bij jou meis? Ook alles oke?
    Nog een leuke foto van je kleine???

Hoop dat ik iemand over sla meiden.. anders SORRYYYYY

xxxliefsSjors

14. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    IHJL: klote!

Sjorsjette: Ja, ik moet nu 8 weken afwachten of ik ga menstrueren, daarna misschien kijkoperatie. Gelukkig gaat het steeds beter met je!

15. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @sjors per 23e al!! ik hoef alleen volgende week vrijdag en zaterdag nog te werken en dan ben ik klaar...
    Vind t wel klote..

Vandaag vieren manlief en ik samen onze verjaardag..!
    Gezellig feestje dus...
    xx

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    IHJL: hopelijk blijft het nu goed gaan! Wel niet netjes dat ze zoiets via telefoon vertellen!

Sjors: leuk dat het al wat beter gaat met je! Wel leuk zo'n boek waar jullie alles in kwijt kunnen.
    Heb nog wel een leuke foto van mn lieverd :)

Zie hier, mn kleine kanjer die woensdag alweer 8 maandjes wordt!

Dit was op 5 feb, 7,5 maand oud!
    Bekijk bijlage 129902

17. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Och wat een schatje!!

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Jee meid dat is idd snel!!! Ja begrijp datje het niet tof vind!
    Lees berichtje beetje laat maar eh... samen verjaardag vieren... ehhhh denk dat ik het mis... sorryy gefeliciteerd nog!!! BEIDE!

@Meisje
    Leuke foto!!! Jeemig wat gaat het hard hij is al zo groot joh.
    Kan je na gaan dat we al zo lang contact hebben.. dat wij zelfs de groi mee maken.

xxx

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @sjors geeft niets meid! jij hebt wel wat anders aan je hoofd gehad he!
    Ik ben 13 januari jarig geweest en mijn man is vandaag jarig...en vandaar dat we het de 12e samen hebben gevierd!
    pff ja per de 23e al...en word gek van t UWV...Verkeerde werkeloosheidsdatum staat op de breef...14 febr staat er ipv 23e...echt dom..
    nu afwachten tot ik gebeld word..!

liefs

20. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Sorry ik wil het 1000e berichtje schrijven!! we zitten aan de 1000!!!!

Deel Deze Pagina