20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    DAMES?? waar zijn jullie???

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Hahha maffe meid.. nou het is je gelukt hoor meis... hettttt

1000e bericht!!!!!!!!

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Maar meis. eh ff los van het 1000e bericht haha..
    Das vervelend allemaal.. brieven met verkeerde data enz... hoe loopt het nu? Hoe ist verder eigenlijk met je????? Ongi???? Testttt????

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he lieve Sjors!
    ik moet nu nog 2 dagen provera slikken en dan moet mijn ongi door zetten en moet ik op dag 3 naar het ziekenhuis...en dan gaan we starten met Puregon en pregnyl spuiten..!;)
    Verder tja ik ben al de hele week vrij,moet alleen nog donderdag en vrijdag nog werken en dan zit het erop.
    Morgen om 13:00 moet ik naar het UWV werkbedrijf, pfff heb er geen zin in maar moet me natuurlijk wel van mijngoede kant laten zien!!
    De data is als het goed is nu goed, ze hebben het aangepast...!

Hoe is het verder met jou?
    xx

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai IHJL
    Jeetje slikken spuiten hahaha.. VERLAAFDE :p Grapje natuurlijk meis! Nee fjin dat het allemaal loopt nu.. nou hopen dat het z'n werking gaat hebben. Hoop het heel erg voor je.

Ah wat fijn dat de data in orde is zeg. Anders kunne ze weer niet vooruit. Tja en idd nog maar 3 dagen :( gaat idd wel hard zo. En je van de goede kant laten zien is idd wel iets dat ''moet''. Nou succes hoor meis.

Ja hier gaat het echt steeds beter. Ik heb vannacht voor de JAWEL 2e nacht oprij door geslapen!!!! :D Dus dat ziet er ook weer beter uit. Nou hopen dat het zo blijft en niet ineens een terugval wat betreft dat slapen.

Verders halve dagen werken, vandaag 11 uur beginnen (was rooster technisch wel zo handig voor de woensdag) de rest van de week de ochtenden. Al met al gaat dat ook wel zo. Vind wel ff fijn en oke zo op deze manier.

xxx

6. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@IHJL: Dat is goed dan je aan de provera zit, en dat je snel mag beginnen met spuiten.
    Ik duim voor je!!

@sjors: 2 nachten al goed geslapen, wou dat ik dat kon :( slaap echt slecht de laatste weken.

@all: Ik ben niet vooruit te branden, zo moe de laatste tijd.
    weinig fut om lang achter de pc te kruipen.
    vandaag ongi geworden, is wel sneller dan de vorige keer. Vrijdag de laatste provera gehad.
    Zo dadelijk een afspraak maken bij de gyn voor een echo.
    Ik heb nu wel mijn ongi erger dan de vorige keer met provera.
    veel liefs van mij

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @sjors hihihi ja verslaafd he hahahaha als ik dalijk ergens moet gaan slliciteren moet ik wel een lang shirt aandoen hahahaha anders zien ze me plekken op me buik (als ik die krijg HEHE:p)
    Ik kijk enorm op tegen morgen en vrijdag, ik heb niet zoveel zin om scheinheilig te gaan doen bah...ze doen namelijk poeslief op t werk tegen me en dat vind ik echt zoooo irritant!!:x

fijn dat je al 2 dagen door hebt kunnen slapen, idd niet hopen op een terugval meid!!
    Fijn dat je het op je werk goed geregeld hebt! dat is toch wel prettig lijkt me!!

@zouwoas
    Ik heb het ook wel eens gehad dat mijn ongi erger was met Provera dan de keer ervoor, heb ook gehad dat mijn ongi bijna niks was en met de Provera dan weer wel...ben ook benieuwd wat het dit keer met me doet...want ik ben 25 jan ongesteld geweest dus dat kan nooit veel zijn lijkt me..!

ik heb enorme buikpijn bah...:(

xxx

liefs!

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    zouwoas ben je 7 febr gestart met provera? en nu al ongi???

9. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

7 feb begonnen met provera ( 5 dagen geslikt) en nu vandaag dag 1 van ongi.
    de vorige keer kreeg ik 6/7 dagen na het slikken van de laatste mijn ongi, loop nu 1 a 2 dagen vooruit :)

10. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Zouwoas had je dan een kuur van 5 dagen of werd je op dag 5 ongi?
    ik dacht altijd namelijk dat ze provera voor 10 dagen mee gaven..
    Denk dat ik er naast zit haha

11. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

heb een kuur van 5 dagen gekregen, vorige maand ook een kuur van 5 dagen gehad. Ben :D met mijn ongi, mag alleen wat minder hahaha.
    Lopen gaat niet goed. :D

12. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    wou dat ik een kuur van 5 dagen kreeg hahaha!
    heb net de laatste ingenomen!;)

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    Nou meis hoop dat jij ook gauw weer meer puf hebt.
    Morgenstarten met chlomid zie ik...???

@IHJL
    Ah das balen dat ze idd poeslief doen terwijl het anders zit.
    Bij mijn vriend doen juist collega's allemaal ineens heel dom. Vraagt hij bijv of ze ook koffie willen.. Nee heb net gehad... of nee ik ga zo met die en die koffie drinken :( en dan een broodje halen.. joh wil je ook een broodje, nee ik heb het druk ga straks wel.. vraagt hij weer va nou zal ik wat meenemen.. nou nee ik doe het liever zelf. En dan een paar minuten later gaat die persoon ineens met een andere collega wel een broodje halen.

Maar naast dit alles lopen ze ook de fucken over het werk. Krijgt hij bijv telefoon en dan na dat telefoontje zeggen ze dingen van nou eh vond dat je dat niet zo deed hoor dat gesprek. Volgende keer moet je dit dat en dit zeggen. Ja hoewel je gaat hier natuurlijk wel weg maar zie het dan als een ti voor je evt nieuwe werk :$:(:x ASO"S

Zo sprak hij maandag een collega over z'n auto (die moesten we al weg doen :() maar ja hij moet nog wel werken. En hij dacht even dat die collega echt ff interesse had.. ja vroeg hij wel klote dat je auto al weg is.. dus mijn vriend reageerde en ineens kreeg het gesprek een wending van ja maar ja misschien moet je maar wat werk uit handen geven want ja wel onprofesioneel met ov naar iemand toe gaan enz. Nou zei me vriend ik ben met m'n privé auto. Ja zegt de lul van een collega.. die is toch van je scharrel (SCHARREL :$) Nou me vriend zei zo van lijkt me beter dat we dit gesprek nu staken. Ja eh nee zo bedoel ik het nou ook weer niet zegt die collega gauw.. tis meer van ja.. nou zorg jij ervoor dat zij zonder auto zit. Nee zegt mijn vriend, niet dat het je iets aan gaat maar wij doen dit samen en in overleg. En ik breng haar naar haar werk hoor. Jah zegt die looser weer als reactie en dan??? Ze werkte toch halve dagen zei je.. dan zadel je haar op met jou probleem! Offf ehhh werkt ze niet halve dagen?

Aaaaahhhhh me vriend bleef daar op in gaan en zei toen van nou moet je eens goed luisteren meneer de bijdehand; A bemoei je met je eigen zaken. B je hoeft niet ineens de meedenkende en geinteresseerde collega uit te gaan hangen en C jij bent niet de gene die mij gaat vertellen hoe ik dingen wel en niet doe en hoe dat overkomt of zit tussen mij en mijn VRIENDIN! De directeur heeft deze laatste reactie mee gekregen en verhaal gehaald waarop de collega op kantoor moest komen en op zijn flikker kreeg. Tsss wat denken ze nou wel niet joh. Echt erg, want voor dit alles was het juist leuk vertelde m'n lieffie. Hoe achterbaks mensen dus wel niet kunnen zijn. (maar goed moet ik er wel bij vertellen dat de collega over wie dit laatste gaat aast op de baan van m'n vriend).

14. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @sjors oeeee bah ik krijg er gewoon kippevel van en mijn nekharen gaan recht overeind staan wat een scheinheilige mensen...hoe kunnen ze jou nou een scharrel noemen jeetje dat vind ik echt heel erg!!!
    En ook al was je wel een scharrel ( wat je NIET bent hoor ;)) dan moet je vriend dat toch zelf weten,niemand die dat wat aangaat bah...

maar poeslief is ook niet alles hoor,je voelt je kut en als mensen dan zo tegen je gaan doen is dat ook niet prettig want t liefste wil je ze negeren en niet aardig doen,,
    maar gelukkig heb ik het achter de rug...
    ik heb me uren op genomen dus ik zit vanavond 13:00 vandaag als toos werkeloos thuis ;)

liefs

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Ja stom he???!!!
    Ja je hebt gelijk hoor poeslief zou ook niet oke zijn. Ach het is eerder hun probleem dan de onze toch meis. Zij zijn gewoon NIET empatisch en hebben gebrek aan inzicht.

He en ehhhh beter toos werkeloos dan KOOS DAKLOOS ;)
    Komt allemaal goed girl! 2011 word ons jaar!

xxx

16. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @sjors hahaha maar als je Toos werkeloos bent kan je ook Koos dakloos worden hahaha!
    Ik hoop echt dat ik snel ander werk vind, ik zou graag de BBL opleiding willen volgen tot verzorgende.. moet er toch eens wat meer informatie over opvragen!
    liefs

17. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Wat een collega's :(

BBL is dat werken en opleiding combineren?

@all: ik s*** in mijn broek om straks te beginnen met clomid 100
    zo bang voor bijwerkingen :(
    Volgens mij heb ik een huidreactie gekregen van de provera.
    Nog nooit eerder gehad, van te voren.

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Zouwoas BBL is idd werken en leren, maar moet het even allemaal goed informeren!!

Klote he die bijwerkingen, ze zeggen dat het met Puregon bijna niet is...ik hoop het echt, ik voel me nu al stukken beter nu ik geen clomid meer slik..
    Waarom overleg je niet met je Gyn??
    En ook even over je huid reactie zou t even navragen als ik jou was..!!
    Succes!

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Sjors niet leuk! Wat een stomme collega's! Waar moeien ze zich idd mee. En ook: als hij de job van je vriend wil, moet hij zich vooral verder als een dikke eikel gedragen, komt lekker goed over bij de baas :)

IHLJ: jij ook werkloos! Ben ook opleiding bezig (is voltijds dus niet te combineren) Maar hoeft ook niet te combineren want is op zich al zwaar genoeg! Nog 11 weken te gaan, en dan begint de 6wk stage, en dan hopelijk vast werk (liefst op de stageplaats, als dat goed meevalt)

Bedankt nog voor de reacties op de foto! We kennen elkaar idd al enkele maanden :)

Zouwoas, zou idd ook ff aanhalen bij de gynae van die huiduitslag, kan niet goed zijn lijkt me. Mss voor bepaald ingrediënt of zo allergisch?

Hier: ben aan het afbouwen met bv, was vorig weekend toch echt verminderd, denk doordat ik paardgereden heb. Toen de knoop doorgehakt om af te bouwen en volledig te stoppen. zit met gemengde gevoelens! Bv is zo heerlijk en intiem! Maar andere kant wel heel blij dat ik het toch ruim 8 maanden heb mogen geven! Bij sommigen is het wel anders, en nu krijgt hij nog maar 3x melk per dag, dus op het moment dat hij het het hardste nodig had, heeft hij ze gekregen. Daar ben ik wel heel blij om!

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas Ow meis dat klinkt niet leuk!!!! Idd ff met je gyn overleggen sweety. *knufffff*

@IHJL
    Haha ja meis werkeloos en dakloos.. aaahhh nee nee nee daar gaan we niet over nadenken. Het komt allemaal goed joh!
    Betreft die opleiding... ff informeren idd meis... welke kant denk je op????

@Meisje
    Ha meisssss fijn om ook van jou te horen! Ja foto van je manneke is echt sweet! Kan me trouwens goed voorstellen dat je bv aan het afbouwen bent hoor. Zolang het voor jou goed voelt meis.
    Spannend bijna stage.. heb je al een plek? Waar???

@All
    Hoe ist met jullie meiden?????

Hier ben ik merk ik nu echt aan het uitkijken naar de 24 (de controle & afspraak bij eigen gyn). De behoefte het af te gaan sluiten en verder te gaan word groter. Hoewel ik donderdag erg hoofdpijn had en een dipje.. zat na halve dag werken thuis toch weer ff te huilen op de bank.

Gaan jullie verder nog iets leuks/bijzonders doen dit weekend??

Wij hebben een uitnodiging voor ee verjaardag en denk dat we daar wel heen gaan. Verder gaan we zo even naar het winkelcentrum hier ff een rondje lopen en evt een cadeau kopen voor schoonzus. Die kan ieder moment gaan bevallen dus dacht laten we maar vast een kleinigheidje kopen voor het geval we een tel krijgen. Dan heb je toch iets om mee te nemen. Zal misschien wel ff moeilijk zijn te snuffe in babyspullen.. maar ja..

Nou meiden fijn weekend!!

xxxSjors

Deel Deze Pagina