20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Sjors: nee nog geen stageplaats gevonden. Krijgen volgende week sollicitatietraining, zullen er dan wel meer over horen!

Vandaag aangetekende brief gaan afhalen :( Met super slecht nieuws :( Van de rijksdienst voor arbeidsvoorziening.... Moet op gesprek 28feb, omdat ik bij mn laatste job ontslag had gekregen terwijl ik daar zelf mogelijk verantwoordelijk voor zou zijn (had dat toen gevraagd aan de baas om opl te kunnen starten) Moet mezelf gaan verdedigen daar... Stond zelfs bij dat ik syndicaal iemand of een advocaat mocht meebrengen:$ Zal wel niet niks zijn dus blijkbaar :( Kan zijn dat ik dan geen uitkering meer krijg (sanctie) en dat hetgene dat ik wel gekregen heb, moet terugbetalen :( We komen echt niet rond met enkel mn vriend zn loon (net rolluiken, nieuwe ramen en omheining laten plaatsen, is toch behoorlijk bedrag, hebben toch aardig wat spaarcentjes opgemaakt) Ben zo verdrietig, ben er echt kapot van... Kan goed zijn dat als ik geen gelijk haal, dat ik dan maar onmiddellijk werk moet zoeken, is hele opleiding sinds begin december dus voor niks geweest :(

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Meisje
    Ow jeetje dat klinkt allemaal echt K*T. Jakkessssssss ik ga heel heel heel hard voor je duimen dat het met een sisser zal aflopen. Grrrrr wat een pech/gezur kan er soms zijn terwijl je het niet verdient hé.
    Kan me heel goed voorstellen dat je je nu rot voelt. Nou meis toi toi toi en als je effies wat kwijt wilt.. lekker posten hoor!

xxxLiefsSjors

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja echt niet normaal, is 1e keer dat ik dop (september 1 maand, toen weer gewerkt, en nu sinds december weer doppen) Heb anders altijd gewerkt, zelfs toen ik op 5mnd zwangerschap werd bedankt voor bewezen diensten, heb ik nog werk gevonden tot bevallingsverlof! Echt schandalig, ze kunnen beter de mensen controleren die gvd al 5j op de maatschappij leven en het helemaal niet erg vinden :( Heb ik dadelijk nog geen certificaat of dergelijke in handen, kan ik opnieuw in een supermarkt gaan werken... Had er zo zin in, om vanaf juni eindelijk de job te doen die ik GRAAG doe, en die ik kan blijven doen... Nee, steken ze opeens weer een stokje voor. Dikke eikels :( Zeggen ze ook pas na 2,5 maand dat het niet mag, leuk! Of dat ze het "verdacht" vinden. Gaan ze de mensen nog wat de dieperik in helpen. Alles zag er zo goed uit :( Juni opleiding af, fijn weer aan het werk, deze zomer beginnen klussen voor nr 2, hier in huis nog kamer afmaken voor de kleintjes... Denk niet dat ik met wat ik nu af heb het werk kan doen dat ik wil doen :(

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    meisje echt shit joh!
    Ik duim voor je dat t goed komt...!

5. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

K**** instanties enz. Sterkte meis en duim voor je!!

@all:Zit er helemaal doorheen, Vette huilbui gehad op de babyborrel waar ik vandaag heen was.
    Kan de hele dag wel janken.
    Voel gewoon depri :(

6. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    O, o, wat een depri berichtjes allemaal! Dikke knuffel aan iedereen! Het komt allemaal vast wel weer goed.

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Zouwoas meid hoe voelje je vandaag?
    Waarom ga jij niet overleggen met je Gyn dat je zo depri word van de medicatie!
    Waarschijnlijk krijg je dan wat anders! weet precies hoe je je voelt meid!! knuf voor jou!!

@all hiet nog steeds geen ongi te bekennen,pffff wel super erge buikpijn al paar dagen!!!

8. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@IHJL: Hier ook buikkrampen, maar weet niet of dat van de clomid is.
    vandaag en morgen nog en dan heb ik de clomid op.
    Vandaag gaat het al weer iets beter, weet wel dat ik niet meer naar babyborrels ga dit jaar.

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    zouwoas meid als je er niet achter staat om naar een babyborrel te gaan moet je dat zeker niet doen! dat is alleen maarjezelf dwingen tot iets wat je NIET wilt!!
    Wel fijn dat je je iets beter voelt,het is niks om zo depri te zijn!knuffel!

10. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Heb even een mooi gedicht,niet zelf geschreven maar wel hoe ik me voel

Groot verdriet
    In mij schuilt een groot verdriet
    Een kindje krijgen, het vormen van een gezin
    Tot nu toe lukt het niet

Overal om me heen zie je kindjes komen
    En ik mag er helaas alleen nog maar van dromen

Heel makkelijk word er gezegd : het komt wel goed
    Nog even oefenen
    Maar niemand beseft hoeveel pijn zo´n uitspraak doet

Dromen, wensen, hopen
    Weer een teleurstelling
    Weer dat verdriet
    Mijn hoop begint steeds verder weg te lopen

Een kindje van ons samen is het enige wat ik vraag
    Zal het ons ooit lukken, we willen het zo graag

De tijd zal het ons leren, we doen ons best
    Zal het ooit lukken? Net zoals bij de rest?

Positief blijven proberen we te zijn
    Maar steeds die teleurstellingen zijn niet echt fijn

Maar we houden goede moed
    Want
    Op een goeie dag komt het allemaal toch goed!!!

11. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Mooi gedicht IHJL

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    MOOIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!
    Hoe ist nu"??

@Zouwoas
    Al iets beter meis?

xxx

13. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

gisteren weer een keer een flinke huilbui gehad....was een beetje kwaad op hubbie. Eten ook nog mislukt, alles ging mis. Vanavond de laatste clomid!

@sjors: hoe gaat het met jou?

14. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    zouwoas oooh meid je hebt het erg he!!! jeetje echt vervelend als je je zo voelt!!!!:(
    Bij mij heeft et wel ff geduurd voor clomid uit mijn lichaam was, maar momenteel voel ik me echt kip lekker!!

Sjors
    mooi he ;) met mij gaat t goed, nog geen ongi...van mij mag het wel door zette!!..Vrees dat ik het donderdag ga worden en dat mijn echo dan in het weekend valt,en dat vinden ze in het ziekenhuis ook niet zo fijn! dus ben wel benieuwd hoe het gaat lopen.
    En hoe is het met jou??

Ik ga ff aanmodderen hier in huis...! spreek jullie straks!

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    Ah jakkes meid je hebt het idd ff niet mee. *knuff voor jou meis*

@IHJL
    Ja heel mooi ja.
    Oh ja ongi in weekend is idd voor zh niet handig. Nou ja jammer dan toch?

@Zouwoas & IHJL
    Ja met mij goed meiden. Ik kijk zo enorm uit naar donderdag. Ben er klaar mee. Wil verder. Dus zwaar behoefte aan afronden & nieuwe start.

Één van de meiden met wie ik klets in een topic over mk's die op de zelfde dag een curetage had die had gister haar controle.. was super positief en te zien dat ze een eisprong had gehad. de gyn zei tegen haar van nou je ongi kan ieder moment kom... is ze nu net ongi!!!!
    En haar cyclus zit (voor zwangerschap en mk) tussen 32 en 72... en die van mij tussen 32 en 76... pffffffff vind zo spannend. Weet wel dat ieder mens anders is hoor... maar zij heeft nu dus ongi op dag 25! Jedem... ik wil OOK!!!! Hahaha

16. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag meiden,
    Even weer een berichtje van mij.
    Ik moet als eerste mijn excuses aanbieden voor dat ik zo weinig op zp ben.
    Helaas heb ik de afgelopen weer pech gehad en heb ik weer 1,5 week in het ziekenhuis gelegen.
    Het is weer helemaal mis met mijn darmen. Ze snappen niet waar de pijn nu weer vandan komt, maar het gaat gewoon niet goed.
    Nu even weer een paar daagjes thuis. ( voor de meiden die het nog neit wisten, mijn eerdere zwangerschap is in een mk uitgelopen door een accute blindedarm.)

Wegens een eisprong afgelopen weekend waarschijnlijk ( zeer wonderbaarlijk dat ik nu met helse pijnen wel een eisprong krijg) is mijn kijkoperatie weer verzet, en nu naar 18 maart. Duurt dus nog langer.
    Daarna gaan mijn mannetje en ik om tafel of we ons niet even terugtrekken uit het kinderen krijgen gebeuren. Mijn lichaam is gewoon ook neit goed genoeg herstelt en dan met al die tegenslagen gaat eht dubbel zo moeilijk.
    Ik trek me ook iets meer terug van zp.
    Af en toe zal ik nog wel even kijken hoe het met iedereen gaat.
    En wie weet spreken we elkaar als jullie allemaal voor de tweede gaan en wij voor de eerste :)

Ik ga jullie missen meiden, maar blijf zeker nog wel eens op zp langskomen. En ook wel hier op dit forum.
    Jullie zijn toch echt wel mijn zp vriendinnetjes.

Knuffels!!

17. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@nijn: jeetje meis, beterschap en hoop dat je darmen snel weer herstellen... En wat k**** dat je kijkoperatie verplaatst is naar een andere datum. Maar gezondheid gaat voor. Knuff en we spreken ons weer :) ik ga je ook missen

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Jeetje Nijn, meid als jij vind dat je ff een pauze moet inlassen moet je dat zeker doen!!
    Maar wij zullen je zeker weten heel erg missen!!:(
    En weet dat je altijd welkom bent hier!!;)

@sjors ja meid helaas is ieder lichaam anders...maar heb goede hoop voor je hoor!!:)
    En idd we zien wel of het in t weekend valt, t komt goed!;)

ik ga GTST kijken!
    liefs

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Nijn
    H meisss ow wat ben ik blij ook effies iets van jou te horen meis. Hoewel ik stil ben van de inhoud vanje bericht. Jakkes getver bah ahhhhhhhhhhhh waarom nou jij! Wens je veeeeeeeeeelllll geluk, liefde, gezondheid en suc6 toe de komende tijd. Ook ik ga je missen. Fijn dat ej wel af en toe blijft spieken sweety.
    Mocht je je helemaal terug trekken op zp heb je dan misschien een mail adres? Vind wel leuk om beetje contact te houden. Ook jij bent een van m'n zp vriendinne. Nou meis laat maar weten. En zal 18 maart aan je denken! Kus knuf liefs Sjorsjette

20. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he ladies
    moet ff me verhaal kwijt..
    ik heb een pup van 7 mnd...en was vorige week dinsdag in het bos met hem, hij is in een kuil gelopen met zijn linkerpoot en sinsdien en loopt meneer mank...:(
    Was mijn man vrijdag naar dierenarts geweest zei de arts ja misschien een pees, geen ijnstiller of niks mee gekregen..
    En hij bleef mank lopen,ik vandaag stoute schoenen aan getrokken en de dierenarts gebeld..(een andere dierenarts)
    Dus ik net met mijn hond erheen, nou echt zo zielig..
    De dierenarts kon zijn linkerpoot niet buigen want dan ging hij erop!!:(
    Nu moet ik vrijdag terug word mijn hond onder narcose gebracht en worden er röntgen foto's gemaakt..
    Het is misschien de pees,maar het kon ook zijn dat er een stukje bot van zijn elleboog rond zweefd en dan moet hij geopereerd worden..:( super zielig toch!!
    Nu heeft ie pijnstillerprik gehad en ik heb pille mee gekregen..

Gelukkig heb ik mijn hond verzekerd en kost me dit allemaal niks...
    Tenminste, als hij een erfelijk aandoening heeft dan moetik wel zelf dokken,maar niet de behandeling die hij nu gaat krijgen...
    liefs..

Deel Deze Pagina