@Loetje Hoe is nu bij jou meis???? Zie staan in je banner dat je over 6 agen kn testen? @Zouwoas Hoe ist nu bij jou??? @Meisje Al nieuws meis hoe het gaat lopen? Ziet het er ''echt negatie uit''?? Duim voor je van niet! @IHJL Jeeeee meis niet funny van je pup meis! Hoop dat ze gauw vinden wat het is en het aan kunnen pakken. heb je eigenlijk een foto van je pup??? @ALL ZENUWEN voor morgen hier! Ahhhhhhhhh k kijk er zooooooo nar uit. Echt niet te filmen haha. Moet er om 11:20 zijn. Ben benieuwd. Laat het jullie weten meiden. O en trouwens, we hebben net en berichtje ontvangen van schoonzusje. Vandaag ishaar uitreken datum, ze is vanmidag op controle geweest en bleek 2 cm ontsluiting. Morgen ochtend moet z naar het ziekenhuis en gaan ze inleiden. (mits het vannacht van nature gaat) Dit is mede omdat de vorige 10 dagen later kwam en vast zat, ze nu veel en al lang erg last van bekken heeft enz. Nou spannend dus! Nou ik ga proberenff te chillen..... sweet dreams voor straksssss. xxxLiefsSjors
Vandaag is de controle super gegaan. Alles is oke en positief, Het lijkt er zelfs op dat ik net een eisprong heb gehad! Dus afwachten geblazen. Verder hebben we nu een nieuwe afspraak op 18 maart. Vriendlief moet komende dinsdag weer zaad inleveren voor een nieuwe test en ik moet dagboekje bijhouden. Och ben echt zo blij dat we nu wer vooruit kunnen! Wat schoonzusje betreft; die is om 14:00 bevallen van een gezonde dochter naam1: Jaydee en naam2: Gioni. Ze is 6,5 pond. Moeder en kleine maken het goed en zijn middels thuis. Verder is opa (van vriendlief) tegelijkertijd opgenomen in het ziekenhuis. ZIet er niet goed uit. Hij was weer gevallen en nu constant moe, duizelig, misselijk enz. Ze vermoeden een hersenbloeding maar is nog slechts een vermoeden. Hij word onderzocht dus we zijn afwachtende. Nou een wel bewogen dag dus voor ons! Vriendlief heeft een enorm pokke bui en is echt BLEHHH tegen mij baal daar ontzettend van want was juist zo blij met de uitslagen. Liefsssssssxxx
@sjors ik vroeg dat omdat iemand ik ken ook gister 2cm ontsluiting had,en die is momenteel in t ziekenhuis hihih! maaruh wat goed zeg!! ben benieuwd!! snap wel dat je HEEEEL blij was met deze uitslag!! Jammer dat vriendlief zo'n bui heeft Maar ook vervelend zeg van opa..! Bah hoop t beste hoor meid!! Ennuh Jaydee wat een prachtige naam!! @hier.. Manlief gaat misschien in aug naar Frankrijk voor 4 mnd, hij zal dan 2 weken werken, 1 weekend thuis 2 weken werken en dan weer 1 week thuis zijn.. Dat gaat zo 4 mnd duren, we zullen dan onze kinderwens stop moeten zeggen of ik moet even overleggen hoe of wat met het ziekenhuis.. Verder verdiend het wel lekker, dus we kunnen dan flink sparen voor onze toekomstige BEEB liefs...
@sjors: Wat een goed nieuws dat je een eisprong gehad hebt! Dat mannen af en toe bleh kunnen doen, herken ik.... hier ook Gefeliciteerd met het tante zijn! beterschap voor opa en dat ie snel weer hersteld. @IHJL: Oh dat is minder dat je man vaker weg moet, maar alle nadelen hebben hun voordelen. @all: Net in het ziekenhuis geweest, maar geen dominant ei te vinden. Nu maandag weer terug om 08.50u Ze had het over een laporoscopie ( of hoe je het ook schrijft, tis nog vroeg ) Maandag maar eerst afwachten
Lieve dames, zouwoas jammer joh nog geen dominant ei! Hier nog geen echte ongi.. ben aan het dichten gegaan wat vinden jullie. De Wens Ik heb maar een wens Dat is het dragen van een klein mens. Een wonder noemen ze het ook vaak. En dan vinden ze het gek dat ik me er druk om maak. Bij ons lukt het tot nu toe nog steeds niet. Maar de tranen die ik daarvan krijg niemand die ze ziet. Soms lig ik er wakker van. En krijg ik steun van mijn man. Hij troost mij op dat moment. Ja dat noem ik een echte vent.
Mooi gedicht IHJL Alleen de laatste drie regels voor mij dan he....televisie is interessanter voor hem
Zouwoas ooh echt...sla hem op zijn bibs hihi!! IK heb NIEUWS..! ik ben ongesteld geworden net!!! Moet nu maandag om 10:20 naar ziekenhuis...Dan echo en dan instructies om te gaan spuiten...brrrr vind het kei en kei eng!!! maar ik weet zeker dat ik het kan!! xxx
IHLJ mooie gedichten! Fijn dat je ongi bent geworden! Sjors: Fijn dat de controle goed was! En ook nog een eisprong waarschijnlijk Teken dat alles weer in zn plooitjes komt? Hopelijk is alles snel weer in orde! Nijn: jammer dat je afscheid moet nemen, maar kan begrijpen dat het soms wat te veel wordt... Verzorg je goed, want je lichaam is best eerst volledig herstelt, want een zwangerschap is ook erg ingrijpend. Komt allemaal goed! We denken aan je meid!! Zouwoas: Jammer dat er geen ei te zien was (of geen dominant) Hier: Morgen gesprek bij RVA, hoef zelf niet mee te gaan, vakbond gaat me verdedigen (hopelijk goed genoeg!) Maar medewerker zei dat het wss toch wel een 4wk zal zijn. Minder niet, maar meer gokte hij ook niet. Omdat het niet zo heel erg is in principe. Zullen zien... Als de beslissing gemaakt is gaan ze mij contacteren. Hopelijk duurt dat niet te lang! Ben woensdag voor schoentjes voor de kleine gaan kijken (hij wilt zo graag kunnen lopen!) Maatje 18 Suuuper schattig! Ze hadden nog maar 1 modelletje dus ze gingen me bellen als de andere modellen ook weer binnenkwamen. Wss over een weekje, of 2 weekjes. En dan kan hij lekker oefenen met stappen
Hey Dames.. Nou pff wat een dag haha Ik had afspraak om 10:20 en was pas half 12 aan de beurt!!!! pfff.. Nou op de echo zag alles er heel goed uit...er zat zelfs een follikel van 12mm maar ze twijfelde of het niet de cyste was maar dar zullen we zien..! Ik kreeg dus groen licht om te gaan spuiten!! JEEJ toen moest ik naar de apotheek in t ziekenhuis de puregon en pregnyl ophalen.. Dat duurde ook weer 20 min!! Toen terug naar de afdeling Gyn voor spuitinstructies en dat ging heel gemakkelijk Heb mezelf gespoten met steriel water..! vanavond mag het voorhet echie!! Gelukkig is het mee gevallen! Maandag terug voor een Echo spannend dus! liefs.
Wachten is idd niet leuk he. Heb vorig jaar zo eens ff 3u (!!) gewacht op de gynae... Ene bevalling na de ander! Was bijna zelf bevallen haha Maar idd niet leuk! Wel tof dat het spuiten lukte. Is dat niet eng? Zo'n spuit in je lijf jagen? Zorgt puregon er dan voor dat de follikel groeit? Of waar dient die voor? En moet je die pregnyl ook spuiten? Hopelijk helpt het allemaal (hoe sneller hoe liever )
@ALL Ik ben er even een paar dagen niet geweest. Na alle bewogenheid is er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll meer beweging geweest. Vrijdag avond zijn vriendlief en ik met spoed naar het ziekenhuis gegaan voor zijn opa. Dat zag er echt niet goed uit. We zijn daarna even met zijn ma mee gegaan naar haar huis.. even samen zijn en bespreken hoe en wat want het leek er op dat het niet lang meer zou duren EN vrijdag was ook zijn jongste broertje jarig (die zou wel vrijdag uit gaan en het zaterdag met ons vieren) maar goed we gingen daar dus heen. Eenmaal daar hebben we besloten een ander broertje van hem te bellen (die woont in Denemarken) en hem op de hoogte te stellen betreft opa. Hij is zaterdag gekomen om zondag vervolgens weer op het vliegtuig te stappen want maandag weer werken daar. Zaterdag waren we in de middag allemaal naar het ziekenhuis dus ook die uit denemarken en schoonzus die net bevallen is. Dat was heel bijzonder en emotioneel. Zaterdag was voor ons ook precies een maand geleden dat we te horen kregen dat het hartje van ons kindje niet meer klopte.. zucht. Toen we zaterdag in het zh waren ging iedereen naar schoonzus om daar nog even ja soort van samen te zijn voor verjaardag van hun broertje (die was vrijdag jarig).. dat werd dus voor ons tegelijk kraambezoek want wij hadden de baby nog niet gezien. Ik was best zenuwachtig toen we er heen reden en naar binnen gingen. Mijn gelieve schoonzus (niet die van de baby) had de baby in haar armen en zei nadat we TWEE minuten zaten hup ik kom even tussen jullie in zitten! Ik had echt zoiets van Yoooooooooo hey geef ons even de ruimte doos! Is was zo boos en verdrietig. Helemaal heftig leuk doen enzo.. en ineens de baby bij me vriend in zijn armen drukken. Ik ben toen in tranen weg gelopen. Buiten hield ik het niet meer, was volledig over mijn toeren. Ik brak gewoon echt even. Lag absoluut niet aan mijn schoonzus die bevallen was en anderen maar aan die doos die besloot voor ons het tempo te bepalen... en wat denk je.. komt uitgerekend zij naar buiten en zegt dan; ist allemaal nog een beetje moeilijk meid?? AAAAAAAAAHHhh rot op. ik zei meteen terwijl ik haar hand van mijn schouder duwde laat me met rust. Zij naar binnen en mijn vriend naar buiten.. ik was middels wat verder weg gelopen dan voor de deur janken.. het duurde echt even voor ik tot rust kwam maar uiteindelijk zijn we weer terug gegaan. Me schoonzus van wie de baby is zeg maar die kwam net toen wij in de gang stonden de gang in en vroeg heel lief of het weer een beetje ging. Ik heb haar toen verteld wat ik net zei over die andere zus.. en ze zei ja ze zei net binnen van ja ik wist ook niet precies hoe en wat kan en wanneer.. wilde hun betrekken. Ik zei toen hey ja.. eh maar meteen als we binnen zijn?????? Nou zij begreep ons heel goed en na een knuff zijn we weer naar binnen gegaan en zijn we soort van ff opnieuw begonnen. Aan het einde van de avond heb ik zelfs (en vriend ook) de baby vast gehouden. dat was heel leuk en ging heel goed. Maar echt mijn begrip voor de actie's van die ene zus is echt steeeeeeeeeeeds meer richting 0%. Dit is niet haar eerste lompe actie. Zucht zo meiden dit was even iets wat ik kwijt moest. Sorry xxxLiefs Sjors
jeetje, ben ff niet hier geweest en weer veel om te lezen @meisje89: Hoe is je gesprek bij de RVA gegaan? @IHJL: Spannend zeg met die spuiten, Is de eerste prik in de avond mee gevallen? @Sjors: Wat een doos van een schoonzus. ( wou al iets vals neezetten hier, heb het maar gedelete) Sommige hebben de harsens op de verkeerde plaats zitten. Knuff meid @all: Gisteren in ziekenhuis geweest, de gyn vroeg of ik veel last van de bijwerkingen heb gehad Behoorlijk veel last. Dan hopen we maar dat de tabletten werken zegt ie. Dus hup op de stoel.... (de rest weten jullie wel ) Mmmm zegt ie: dat ziet er niet goed uit, dat vlies was wel iets dikker. En hij zei dat ik donderdag terug moest komen. Dus morgen voor pap-onderzoek en donderdag voor een echo. Ohja..waarom hebben mannen een mobiele telefoon als ze toch niet te bereiken zijn. Voordat ik het vergeet, we zijn gisteren ook nog naar een huisje gaan kijken. Volgende week naar een andere kijken.
Hey ladies heb jullie gemist... @meisje89 puregon is idd dat de follikel groeit en als die groot genoeg is moet je pregnyl spuiten om de eisprong te laten gebeuren. Het valt wel mee qua eng het is ff wennen en je voelt het ff...maar niet lang...valt gelukkig mee... Het spul brand een beetje maar thats it.. @sjors jeetje wat een domme meid zeg...wat erg dat sommige mensen het niet snappen he dat het nog zoveel verdriet doet..! jeetje..knuf voor jou.. @zouwoas ja de eerste spuit is mee gevallen, ik heb wel 3x geweigerd haha bijna had ik hem erin en durfde ik t niet, toen zei manlief tegen mij zal ik het doen dan als jehet eng vind? ik zei nee joh ik moet t zelf leren en toen heb ik mezelf gespoten, schatje was super lief voor me maar meid pff bij jou zit het ook allemaal tegen he.. houd je ons op de hoogte..!? Knuf voor jullie allemaal!