20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    jeetje meid wat vervelend. Gelukkig kan je zo snel weer terug.
    Hou ons idd op de hoogte en sterkte!
    Tja en dank voor je reactie op de domme actie van me schoonzus.. aaaaaaaaaaaahhhh :xkan me nog kwaad maken joh.

@IHJL
    WAUW ik zou het ook eng vinden zelf te doen! Lief dat je vriend zo lief is ;)

xxx

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @sjors ja gelukkig is mijn man heel lief..! heb echt steun aan hem,ookal heeft hij niet altijd door dat ik me rot voel!;)
    oohja qua eng ja beetje wel ja...maar het is ff wennen!;)

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Sjors echt een respectloze reactie zeg! Niet normaal ... Kan goed begrijpen dat je over je toeren was! Tussen je inkruipen is toch niet "erbij betrekken" Jee...

IHLJ: leuk dat het toch nog meeviel (na de 3e keer dan ;) ) En fijn dat je schatje zo lief voor je is! Doet ook wat he!

Zouwoas: heb iemand van de vakbond laten gaan ,ben zelf niet meegeweest. Ze zouden me bellen als er een uitspraak was, maar heb nog niets gehoord jammer genoeg...
    Bij jou minder goed nieuws dus?...

Hier: vandaag Maxim's eerste echte schoentjes gekocht ! Super cute :D Al zeg ik het zelf hihi, hij heeft maatje 18 (schoentjes maatje groter) Echt lief.

Dit zijn ze!
    Bekijk bijlage 134474

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    meisje wat een gave schoenen zeg, super lieffff!!:D

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja he! Dankje hihi :) Nu kan hij lekker oefenen met rondstappen!

6. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@all:
    ff snel een berichtje van mij: clomid 100 heeft niet aangeslagen, en de gyn heeft gezegd dat spuiten ook niet gaan werken.
    Ik heb nu twee weken de tijd om na te denken over een leo.
    Spuiten mag ik wel proberen, maar zou kansloos zijn voor mij.
    Ik moet wel zeggen dat hij de liefste en de begripvolste gyn is die ik ooit heb gehad.
    Jammer dat hij ermee stopt.
    Zit nu ff tussen de huilbuien door dit te typen, de hele nacht geen oog dicht gedaan, zo ff op de bank Zzzz.

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    Jeetje meid wat vervelend dat het allemaal niet wilt aanslaan! Fijn dat je idd een meedenkende gyn hebt waar je een goed gevoel bij hebt. Waarom en wanneer gaat ie stoppen dan? (SORRY als je dan al verteld had hoor)

@IHJL
    Bijna echo meis... al spanning?

@Meisje
    SUPER cool die schoentjes zeg!!!!!!!!!!!
    Hoe ist verder met je?

@ALL
    Hier nog geen ongi... ben benieuwd. Denk volgende week ergens keertje testen anders. Kweet ook nie. Verder voel ik me goed.
    Morgen word opa begraven.. dus weer effies schouders eronder. Vriendlief praat gelukkig wel over zijn gevoel met me. Hij is niet echt als het om emo's gaat een prater (manne ;)) maar komt steeds meer op gang. Nou ik ga nof ff bij hem zitte

xxxLiefsSjors

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    zouwoas wat raar, dat hij dat bij clomid 100 al zegt...
    Bij mij hielp clomid 150 wel maar groeide mijn follikel minimaal.
    Wel gek dat zeniet willen proberen met spuiten,vraag me af waarom niet?
    Hopelijk kan je snel uit je keuze komen, het is niet niks..:(Sterkte meissie!

@sjors ja wel een beetje zenuwen ja, ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld want ik heb enorme afscheiding echt niet normaal...moet het maandag even bespreken...
    Sterkte meid voor jullie beide morge bij de begravenis!

liefs

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    ank voor sterkte wensen meis!
    Ben benieuwd wat ze er over zeggen dan. Spannend dus.
    ga je nog leuke dingen doen in 't weekend?
    xxx

10. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

sterkte morgen bij de begrafenis.
    ik mag wel gaan spuiten maar zou niet helpen.
    de gyn gaat iets anders doen (werk of vut?!) geen idee. fijn weekend alvast en veel carnaval sjpass :D

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @sjors ik heb vandaag een verjaardag en morgen een verjaardag,dat is lekker in de buurt..!
    Ga denk ik morgen wel iets drinken...heb ik al een tijdje niet meer gedaan!
    Hier vieren ze carnaval (ik woon in Brabant;))
    Maandag ga ik met me zus en de kleine naar Duitsland toe naar kleve daar is altijd grote optocht,zo leuk altijd!

zouwoas heeft hij ook gezegd waarom dat niet zou helpen sorry ben beetje nieuwsgierig..!;)

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Zouwoas: minder leuk nieuws :( Ben je zeker dat het echt zo is (bedoel dan, je kan mss voor 2nd opinion ergens?)

Sjors: ja lief he :D Hier gaat alles goed! Maxim wordt zo snel groot, pff het gaat echt veel te snel :( Verder met huisje gaat ie wel. Qua stempelgeld en sanctie weet ik helaas nog niks, als ik maandag nog altijd niks gehoord heb, dan ga ik toch maar eens zelf bellen!

IHLJ: veel plezier met de optocht! Doet me er aan denken dat vriend zondag ook wilde gaan. Het is zo koudddd....

13. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@IHJL: Hij heeft meerdere patienten gehad die gelijk als mij de echo's uit hadden zien en ook de clomid geslikt hebben en niet hielp. Ik mag wel spuiten, maar hij zegt dat het niet gaat helpen, maar de keuze is aan mij.

@meisje89: 2nd opinion is niet nodig. Hij is de uber arts van de ferti afdeling volgens mij.

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Oh okee... jammer... Is geen makkelijke keuze!
    Als dat niet helpt moeten jullie dan verder voor IUI ofzo? Of gaat dat dan ook niet?

15. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

eerst leo afwachten. als dat niet helpt dan maar navragen wat we kunnen.

16. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hmm spannend hoor zouwoas

meisje ja idd koud haha maar wel heeeeeeel erg leuk en gezellig!!:)

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

@Zouwoas idd spannend meis.
    Hoe ist verder met je??

@IHJL
    Hoe waren je verjaardagen en drinken :p ?
    En de optocht? Klinkt gezellie allemaal.

@ALL
    Vrijdag was opa begraven oke gegaan. Mooi, klein en oke.
    We zijn daarna nog ff naar schoonmoeder met klein clubje gegaan en daarna ieder lekker naar huis. Gister even naar het huis van opa en één en ander gedaan.

Verder ben ik ONGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!! EINDELIJK!!!
    Ik moest tellen vanaf de dag van curetage en zit nu dus op dag 38!
    Ben zo blij dat het op gang is gekomen. Gister toen we van het huis van opa kwamen voelde ik links onder in buik bepaalde vorm van irritatie tegen pijn aan maar mag bijna geen ''pijn'' naam hebben hoor. Nou ik dacht misschien toch te zwaar lopen tille ofzo.. maar for sure een kruikje gepakt toen ik naar bed ging. En vanmorgen jawel hoor.. ongi :D hahaha suf he dat ik nu blij ben met de rode duivels. Ik heb nu ook helemaal geen kramp. Nou van mij mag het zo blijven hoor. Nu spannend hoe het verder gaat lopen. Dinsdag gaat vriendlief nieuw zaad in het ziekenhuis doen en inleveren... dus ff niet klusse hier hahaha komt mooi uit allemaal. Nou jeetje de zon is er mijn dag kan ff niet stuk.

xxxLiefsSjors

18. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Super Sjors dat je ongi bent geworden!!!

Hier niet veel gebeurd, donderdag veel huilbuien gehad en vrijdag ook niet veel gedaan ( weet het niet meer haha van vrijdag)
    Gisteren eindelijk dat hubbie zei dat we gingen shoppen :D komt bijna nooit voor dus meteen de kans gegrepen ( hij wou na drie winkels naar huis, Nope ik nog niet dus hup naar de woonboulevard ;)
    Morgen is de optocht in het durp :) Die komt bij ons voor de deur langs.
    Heb nu wel pijn aan de linkerkant van mijn onderbuik.
    Oja en heel vreemd dat ik het de hele tijd warm heb, ik ben normaal een koukleum. In bed gooi ik alle dekens af omdat ik het warm krijg. Sinds de clomid heb ik dat.

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @sjors
    Jaaaa wat goed!!
    Ik ga vandaag naar de optocht, en qua drinken heb ik toch maar besloten op niet te drinken hihih...dus heb me netjes gedragen!!
    en ook niet gerookt, het stoppen lukt aardig!!

@zouwoas ik had dat ook heel erg van de Clomid en dat duurt nog ff voor het je lichaam uit is..!

@all
    Er zat links een follikel van 14mm...die was vorige week maandag 12mm...dus ze weten niet of het nou een ei is ja of nee
    en erzaten een paar kleinere,die net geen 10 waren
    zit op dag 11 vandaag dushet kan!
    Nu moet ik donderdag terug komen,en als het dan niet gegroeid is dan verhoging van de puregon.
    Ik hou de spanning er nog ff in..

Waar is iedereen????

liefs

20. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@ihjl: goed nieuws, dat het een mooi eitje is en goed gaat groeien! Ik duim voor je!
    Zo de optocht kijken, kan ik fijn op mijn oprit staan. Creatief geweest: cake gebakken en muffins.

Deel Deze Pagina