@IHJL Idd vrijdag naar het zh... spannenddd @Zouwoas Jij ook vrijdag naar het zh zie ik!!! Hoe ist met de tepels? @ALL Hoe ist bij jullie?
@zouwoas oke de leo...ben benieuwd meid!! @all het is rustig hier he!! Ik heb trouwens pijnlijke borsten (niet de tepels) en enorme afscheiding...heb ik nooit...
@sjors: Jow, vrijdag ook naar het zh, we moeten om 08.40 uur daar zijn. Tepels doen nog steeds pijn. Wat gaan ze bij jou bekijken/bespreken in het ziekenhuis? @ihjl: mijn duimen draaien voor jou. Spannend, maar zenuwslopend het afwachten. @all: vrijdag naar het ziekenhuis en in de middag een gesprek met een adviseur over een huis kopen. kijken wat gaat en wat niet. Oja, nu zit ik op dag 30 van mijn cyclus als de clomid zou werken.
Jeetje meis spannend hoor. ZIe dat je nog effies geduldig moet zijn... we wachten vol spanning met je mee.
Oke dus jullie zijn vroeg, wij moeten om 15:00. Bij ons krijgen we de uitslag van de nieuwe zaadtest, en de gyn wilt bij mij met een echo kijken hoe het er voor staat. Ik zit morgen op dag 14 na de 1e dag ongi dus als het goed is zit ik in ei tijd (als ik nu dus uberhaupt een ei heb) maar goed afwachten dus. Heb mijn ovu testjes nog niet binnen dus for sure dinsdag en gister geklust.. en de komende dagen ook maar hé.. Ga zo na me werk denk toch maar testjes kopen bij de drogist. Wil toch wel weten. welke zal ik kopen bij de drogist meisen??? xxx
@sjors: heb ook nog ovu-testen hier liggen,maar die kan ik niet gebruiken vanwege 1 C en een 1T steeds zichtbaar....maar de 14de had ik naar ons idee twee dezelfde strepen erop staan. maar zal wel niet kloppen.
Zouwoas en sjors succes in het ziekenhuis vandaag!! ik denk aan jullie! Verder volgends mij zitten we hier nog maar met zijn drietjes haha maarja dat mag de pret nie drukken he Ik heb vandaag 6 jaar met mijn mannetje.. Wat gaat het snel...
terug van het ziekenhuis. ik schijt echt in mijn broek bij de gedachte van een kijkoperatie....dus is het uit gesteld tot de 31ste, dan krijg ik prikles en dan mag ik bepalen of ik eerst een keer probeer met spuiten of dat ik een laparoscopie laat doen. Waar is de rest naartoe?
@zouwoas ik snap echt dat je er tegenop kijkt hoor logisch ook! Maar dus misschien wel eerst spuiten? ik zou zeggen probeer het..! Waar de rest is geen idee.. Wel jammer, het was zo gezellig hier..!
@Zouwoas Jeetje meid spannend dus... (huisje) en daarnaast ook spannend de 31e snap ook heel goed dat ej het eng vind! We sleuren je er wel doorheen hoor! @IHJL Ja we zijn idd nog maar met 3tjes... snap ook niet waar de rest is gebleven!!???? maar goed hier mijn update: Nou wij zijn vanmiddag dus bij de gyn geweest en het was niet echt super. *ff voor de meiden die het niet weten of niet meer weten* voor de zwangerschap/mk hebben wij al eens een zaadtest laten doen en daar was de beweeglijkheid 0%. Onmogelijk dus dat die uitslag klopte omdat we wel (spontaan) zwanger zijn geraakt NA die uitslag. Dus er moest een nieuwe test gedaan worden toen we die uitslag kregen maar dat was dus weer ineens niet nodig ivm de spontane zwangerschap. Nu na mk hebben wij dus een maand geleden bij de na controle aangegeven dat we verder willen en dus hebben we een nieuwe zaadtest moeten doen (nou ja ''we'' vriendlief bedoel ik). Verder was mijn cyclus mega onregelmatig en als ik dan eindelijk ongi was ging dat samen met veel bijna ondragelijke pijn, veel prop verlies en duurde de ongi 7 tot 8 dagen. Later bleek bij de gyn na wat onderzoeken dat ik dus vaker GEEN dan wel een eisprong heb en dat ik baarmoederhalsslijmvlies buiten de baarmoeder heb vandaar de pijn. *Nou dit even voor de meiden die niet weten of niet meer wisten hoe het ook al weer zat* De uitslag van zaadtest was positiever dan de vorige keer.. er was beweeglijkheid maar helaas maar 5% (dat is echt TE weinig voor een reële kans op spontane zwangerschap) Het zou wel kunnen (dat blijkt wel uit de zwangerschap laatst) maar de kans is heel klein en kan zomaar heel lang duren. Daarnaast zit ik vandaag op dag 13 na 1e dag van me ongi.. en zou ik in of bijna in eisprong tijd moeten zitten. We hebben een inwendige echo gedaan en daar was te zien dat mijn baarmoederslijmvlies flinterdun is. De vorige keer (dus VOOR mk/zwangerschap) was dat op dag 12 na 1e dag ongi ook te dun maarrr toen liep ik ongeveer 4 á 5 dagen achter... nu zeg maar MEGA alsof ik gister ongi was. Het kan nu dus zijn dat mijn schildklier niet of niet goed werkt. Dit heeft te maken met aanmaak slijmvlies enz. De gyn vroeg ook of ik vaak moe was enz (antwoord: ja) en dus heb ik daar bloed voor moeten prikken om nog eens speciaal te kijken naar de schildklier. Als blijkt dat hij gelijk heeft (tis een vermoeden hé) dan zijn daar pillen voor. Ik krijg volgende week de uitslag. Verder moet ik mijn volgende ongi afwachten... als deze huidige cyclus langer is dan 35 dagen dan gaan we officieel IUI in. Hij heeft al uitleg gegeven hoe en wat IUI is en gaat enz.. ook over chlomid en evt spuiten enz. Nu dus afwachten. Nou lang verhaal... maar dit is dus m'n update. xxxLiefs een beetje telleurgestelde Sjors
@all: een mooi huis, iets verder af dan waar ik nu woon, zal zodra we iets meer weten een link prive sturen naar jullie. We hebben een bod gedaan , maar dat is het max wat we kunnen, maar de vraagprijs is 19.000 hoger Dus kleine kans dat het wat word, maar we zijn beide smoor op de woning. Ik ben bang voor de narcose, vandaar dat ik de spuiten ga proberen eerst, maar voor spuiten schijt ik ook in mijn broek...lol...ik ben een schijtluis. Maar we gaan het gewoon proberen. @sjors: jeetje meis, dat afwachten is niet niks, maar als IUI jullie helpt en werkt is dat een mooi vooruitzicht. Knuff @ihjl:Gefeliciteerd met 6 jaar samen zijn met je hubbie!!! Nog een week en dat kun je testen?! Of heb ik het verkeerd? Fijn weekend!
Hé meisjes! Sorry dat ik er niet meer vaak ben, zit hele dag op pc tijdens opleiding en dan vaak 's avonds geen tijd of zin om wéér op die pc te zitten. IHLJ: het wordt echt wel super spannend bij jullie he Sjors: minder leuk nieuws voor jullie... Zouwoas: leuk, bod op huisje! Kan toch dat ze jullie bod goedkeuren, mss dat ze zelf bewust prijs hoger leggen om iig hun gewenste bedrag te krijgen (dan lijkt het of ze gezakt zijn, maar hebben ze evenzeer nog wat ze wilden ) Zou kunnen, toch? Duimen draaien! Wanneer weten jullie meer? Hier: Maxim is woensdag al 9 maandjes geworden (bijna 1 jaar al ) En kreeg die ochtend voor het laatst borstvoeding! Heb er voor de laatste keer nog eens extra van genoten, hem kort tegen me aangedrukt en was echt héérlijk! Heb vandaag geprobeerd om cupcakes te maken en versieren. Wilde zelf de fondant (suikerpasta) maken maar is jammer genoeg niet gelukt Zit nu dus met "normale" cupcakes Wilde ze versieren! Verdorie toch hihi
Hey dames Jeetje @sjors wat rot zeg Maar hoor veel positieve dingen over IUI, het is even spannend meid.. @zouwoas spannend zeg voor een huisje! het is dus even af wachten!.. Ja ik kan vrijdag testen, vind t zo spannend! Ik heb zoveel testen in huis , maar houd me in hoor! @meisje89 je kunt ook glazuur zelf maken, gewoon poedersuiker en dan beetje (echt druppeltjes) water erbij, vlokjes erop en het ziet er kei leuk uit..!! @all Hebben jullie de maan gezien? jeetje groot he!
Vlokjes heb ik niet, wel kleur om er evt in te doen, weet niet of dat zou gaan? En heb ook schrijfstiftjes gehaald in de winkel toenstraks. Kan ik nog wel lettertjes of naam mee schrijven op elk cake'je misschien. Maan: nog niet gezien, is ie zo groot dan? Altijd speciaal he
Meisje ja kan je proberen! ik zit namelijk in de taarten maken dus bijna alles kan...geen hagelslag in huis? kan namelijk ook!! maan is sinds 1993 niet meer zo dicht bij de aarde geweest, hij staat nu op maar 356.000 (nog iets) van de aarde en dat is heel dichtbij!
Hoe is het hier? Op van de zenuwen...hopelijk krijgen we goed nieuws over ons bod....zaterdag is wel in dat huis openhuisdag, weet niet of dat een nadeel is. @ihjl: hoe gaat dat met spuiten. hoeveel dagen spuiten en ook provera van te voren? pijnlijk? Straks even naar mijn moeder op bezoek, dat denk ik ff niet aan het huisje....hahaha wat ben ik erg
IHLJ: doe je ook op "amateur" basis, of echt professioneel? Zouwoas: bij openhuisdag zullen wss nog meer mensen komen en ook mss iemand die een bod zal doen, al dan niet hoger dan jullie. Als het hoger is kan hij ofwel toezeggen ofwel jullie tegen elkaar op... van "die biedt zoveel, wat doe jij?" Maar kan goed zijn dat er bijna niemand op af komt natuurlijk! Hoop iig dat jullie reactie krijgen op jullie bod! (een posi natuurlijk )
@zouwoas Spuiten moet je tot aan de eisprong, als je eitje groot genoeg is krijg je pregnyl om het eitje te laten springen...! En pijnlijk?? nee absoluut niet!! De pregnyl is wel wat anders, de naald is ietsjes dikker en jevoelt echt de vloeitstof erin gaan...maar ook dat valt reuze mee!! Ik heb wel provera moeten gebruiken voor ik mocht beginnen.. @meisje ik ben gewoon amateur hihihdoe het als hobby! @all dames wat denken jullie?? Bekijk bijlage 138931