@ihjl: ik zie wat, maar weet niet of dat het aan mijn beeldscherm ligt. @all: we zijn vandaag gebeld geworden dat ons bod niet geaccepteerd is We kunnen niet hoger dan dat, we zitten al aan limiet Maar hij zou nog een poging wagen na openhuis
@ihjl: Wanneer had je jou eisprong? (sorry weet het niet meer->) had je ook een eisprong met clomid, of helemaal geen? Ben erg vergeetachtig....en nu behoorlijk last van hooikoorts.
@Zouwoas Wat balen dat jullie bod so far nog niet geaccepteerd is meis! je had mij tijdje terug een pb gestuurd met jullie max... wat was dat ook al weer?????? @Meisje JEEEEEEEEEEEEEEEtje 9 maandan al weer joh. Wat gaat dat toch hard zeg! En wat een moment de laatste x borstvoeden. Hoe voel jij je nu meis??? @IHJL Eehhhhhh meisssssssss ik heb net ff een reactie gegeven op je foto/test..... hoe ist nuuuuuuu????? Digi test gedaan?????? VERTEL VERTEL VERTEELLLLLL!!!! xxx LiefsSjors
IHLJ, als ik mn laptop naar boven kantel dan zie ik bij test idd mini streep op de 1e test, 2e is idd al duidelijker Wacht nog tot zondag of maandag zou ik zeggen, dan weer testen en ga je zien, staat die streep gewoon te KNALLEN *duim duim duim* !!!! Zouwoas, jammer dat je bod niet geaccepteerd is ! Maar kan zijn dat hij na de openhuis toch nog wordt aanvaard? Sjors: ja laatste keer bv! Doet raar hoor Nu al een week niks meer gegeven! Gelukkig geen stuwing gehad maar soms leek het wel of ze zeiden van "hallo, moet je nog niet geven" en dan voelde ik , maar was nergens geen spanning te voelen hoewel dat toch zo leek Heel raar! Maar ik voel me goed Maxim is ook echt een schatje, als ik "tralala" zeg dan begint hij met zn handjes te draaien! Of als ik "klappen in de handjes" zing ook Super cute!! Zo minihandjes!
@Meisje Fijn dat je lekekr in je vel zit meis! Ja lijkt me idd raar dat je dan ineens stopt.. boobs moesten natuurijk ook wennen haha ja hij is eigenlijk baby-af hé.. merk dat bij die van me buuf/vriendin... die word 16 mei 1 jaar en die is ook al helemaal een mannetje.. niks baby meer! Maar OOK leuk!! xxx
He lieve dames sorry hihih Er is idd een tweede streep maar.... ik heb nu al 3 dagen licht roze verlies... maar als het ongi is zet het niet door!! word er zo onzeker van!!! Vandaag was mijn test toch echt duidelijk weer!!!! Ongelofelijk gewoon.. maar... ik had gister hoofdpijn en heb dus voor ik er erg in had paracetamol ingenomen alleen dat verlaagd dus temperatuur, die was vandaag 36.7.. Als mijn temp morgen nog steeds zo laag is dan denk ik dat ik ongesteld word... Alleen vind het zo raar heb verder geen ongi klachten alleen af en toe steekjes links en rechts...en steekjes achter schaambot...wat een onzekerheid!! liefs
IHLJ maak je geen zorgen! Ik had ook op NOD roze verlies, dag of 2/3 geloof ik! Mn mama had het vroeger ook bij alle 3 de zwangerschappen Streepje is iig al wat donkerder! Zoooo spannend!! Sjors: idd even wennen!! En hij is idd al een echt kereltje geworden. Maar zoooo cute Hihihi Nooky, al 21wk voorbij Valt het wat mee?
Hey dames ben zo onzeker..!! Gister had ik een temp daling van 37.0 naar 36.7 maar...vandaag weer 37.1! Maar...ik heb nog steeds roze verlies...alleen...mijn test is vandaag echt geen knaltest..!! (had gister wel veel gedronken dat wel) en ook een enorme lange plas ... heb het ziekenhuis gebeld...en ik moet nu afwachten tot maandag...ben benieuwd..