Dat shoppen loopt inderdaad snel uit de hand hoor En ik denk dat dat alleen maar erger word zodra ik het geslacht weet.... En ik zag dat je mannetje er tegenop ziet om zijn zwemmertjes in te leveren, dat probleem hebben we hier ook gehad. Vriendlief zag er echt tegenop, en de 2e en 3e keer nog erger dan de eerst keer. Heeft inderdaad toch met hun mannelijkheid te maken, ik denk ook dat wij vrouwen er gewoon makkelijker open over zijn dan mannen.
Klopt ja is echt een manne ding... eoch de arme schat denk dat hij helemaal gek zou worden bij een 2e of 3e keer!
goede middag mijn man ziet er ook wéér erg tegenop,maarja zijn zaad was vorige keer ook matig...en kreeg hij ook nog eens een preek omdat hij rookt.. Maar heb later zitten denken, hij is geopereerd aan zijn heup en dat heeft helemaal open gelegen, misschien hebbenz e wel iets geraakt...tsjah Nijn haha nu snapte ik hem pas (sorry ben BLOND) hahaha! Vanavond gaan we lekker naar de bioscoop, ff bijkomen van een druk weekend ... Ben wel zenuwachtig voor morgen, hoop zo op een mooi ei..zodat de paashaas kan langs komen hahaha... liefssssss en nikske ben blij dat het met je beeb alles goed gaat!!
@ Nikske89: Ja dat is zeker balen! Weet je ook hoe het komt dat de 3e test bij jullie wel opeens beter was? heeft je man medicijne gehad of extra vitamientjes genomen? Dat doet de mijne wel nu sinds een maand of 3. vitamine pille en levertraan enzo. daarom waren we zo verbaasd dat de 2e test eigelijk nog slechter was dan de 1e. en misschien een domme vraag, maar wat houd precies een samenlevingstest in dus jullie hebben ook IUI gehad. en nu zwanger zie ik!!! gefeliciteerd meis en dat na de 1e behandeling! wat goed zeg. @ Sjorsjette: een jonge jonge haha ben benieuwd Oke, voor de 1e x.. ja klopt alleen dinsdag en donderdag. Dat was mij de 1e x niet verteld, dus ik kom daar op vrijdag met met potje, kon ik weer naar huis met me potje haha Nou gelijk dinsdag toch wel!! haha hoe eerder hoe beter. Ik snap wel dat hij er tegen op ziet. was hier ook. en helemaal toen ze beide niet goed bleken. Hij was erg aangetast in zn ego. en zat zo in een dip dat hij mij niet "moeder" kan maken. Maar ik bleef herhalen dat we de hoop en moed niet op mogen geven. Lief eigelijk he die mannen Ja zaad dus 2 x en ik nog niet. Met mijn achtergrond weet ik dat ik zwanger kan worden. (ben dit geweest maar zit niet zo'n leuk verhaal achter) Ik bereid me er in ieder geval al op, dan hebben we dat ook weer gehad denk ik maar. Ik kan eigelijk niet wachten tot ze gewoon gaan beginnen met een behandeling. IK WIL ZO GRAAG EEN BEEBJE!!! ik loop de laatste tijd geregeld in babywinkels, om spulletjes te kopen voor mn zus der baby die in december word geboren en dan ben ik blij maar heb ook zo'n verdriet in me zitten. Maar dat hebben we allemaal hier denk ik wel. ben benieuwd naar je testuitslagen en wanneer ze bij jou gaan starten met de behandeling. Zo blijven we in spanning! liefsss
@Nikske Als ik a.s vrijdag neit ongesteld wordt moet ik aan de provera achtig spul, als ik daarna nog niet ongesteld wordt moet ik een zw test doen. IS die neagatief moet ik contactopnemen met het ziekenhuis. En dan gaan ze wat anders doen om het bloed op te wekken. Als ik wel gewoon ongezteld wordt met of zonder provera moet ik daarnaa dus aan de clomid. Ja wat een gedoe he. Mijn mannetje vind het niet echt een probleem spul in te leveren maar is dus bang voor de uitslag. Ik ook trouwens. Morgen moet ik het ziekenhuis bellen voor een afspraak wanneer het spul ingeleverd mag worden. @Ikhebjelief Is niet erg hoor en het is weekend, dan mag je lekker sloom zijn. Leuk dat jullie naar de bios gaan Morgen gaat het vast helemaal goed komen met je ei.
Nijn even over de provera, wat dom dat je eerst provera moet slikken en als je dan niet ongi word een test moet doen...! Van provera kan je ook een miskraam krijgen, dus ik zou sowieso eerst testen voor je aan de provera gaat..!! Het was ook wel slim geweest als ze een echo hadden gedaan om te kijken of er niets zit..!! Bij mij hebben ze dat wel gedaan,eerst echo en toen pas Provera.. ennuh ik hoop idd morgen op een ei..!!! mooi gegroeid...duim duim duim!!! Zal het daarna meteen hier posten hoor..!! liefs van deze kant!
Nou ik krijg een medicijn, dat is net zoiets als provera, maar niet precies. Het zijn hormonen die aanwezig zijn in je lichaam om een ongi op te wekken, dus krijg ik die extra, maar als je zwanger bent, gebeurt er niks. Ze zei mij nadrukkelijk dat het niet schadelijk was voor mijn eventuele zwangerschap. Daar zou ze toch niet over liegen? Het heet ook geen provera. Het heet bij mij wat anders. Maar om het heir duidelijk te maken en ik de naam niet meer weet heb ik het een soort van provera genoemd. Ik denk dat ik de medicijnen morgen wel ophaal en dan laat ik wel even weten hoe het heet. Maar ik heb hier ook overnagedacht hoor en heb eigenlijk ook wel mijn twijfels erover. Denk inderdaad dat ik eerst ga testen voor ik aan het spul begin.
oooh nijn oke hihihi!! wou al zeggen! maar is idd niet onverstandig om even een testje te wagen voor je aan die 'troep'gaat liefsss
Engeltje: Het is nooit echt duidelijk geworden waardoor die 3e zaadtest wel goed was. Er was wel een verschil tussen de testen. De eerste 2 waren een gewone zaadtest en de 3e was een "gewassen zaadtest" dat houd in dat ze alle slechte zaadjes eruit halen, alle goede een soort van pepmiddel geven en dan kijken wat er over blijft. En het geen wat over bleef was een goed resultaat!!! Bij een samenlevingstest moet je gemeenschap hebben op de avond dat je een posi ovu-test hebt, ongeveer 12 uur daarna moet je naar het ziekenhuis, dan nemen ze een beetje baarmoederslijmvlies weg en dan kijken ze hoeveel levende zaadjes erin zitten. Bij ons waren er beide keren geen enkel zaadje gevonden, toen gingen ze mijn slijm controleren en bleek dat dus te zuur/vijandelijk te zijn. De zaadjes van vriendlief zouden dus nooit door mijn slijm heen komen. Toen dus het HSG gehad, en daarna IUI. Gelukkig de 1e keer meteen raak Ikhebjelief: veel plezier in de bios!!!! Nijn: ik hoop echt dat de medicijnen hun werk gaan doen. Het is even een heel gedoe, maar als het resultaat goed is dan ben je het zo weer vergeten. Nu wij eenmaal zwanger zijn kijk ik ook veel lichter terug op de MMM, de hormoonspuiten & de IUI. xxxx
@Nikske Dat is ook zo. En ja dat weet ik ook wel en ik heb er ook wel alles voor over, maar zo'n zaadtest zie ik om welke reden dan ook zo erg tegenop. Ben bang voor nog een tegenslag zeg maar. En dan heb je het probleem dubbelop. Hoe makkelijk is het dan nog om zwanger te raken. Of heb ik er nu helemaal een verkeerd beeld van? @ikhebjelief Ja dat zei ze me dus. Dat het niet schadelijk was, maar ik denk dat ik eerst ga testen en als ik zwanger ben, bel ik wel op wat ik moet doen toch? Maar denk het niet hoor. Ik voel niks en acht de kans zeer klein
Nijn: als de zaadtest niet helemaal goed uitvalt en jij clomid nodig hebt voor een mooi eitje dan heb je nog steeds meer dan een reeele kans op een zwangerschap. Ze kunnen het zaad heel goed bewerken en een pepmiddel geven, dat IUI nog altijd kan slagen. Het word natuurlijk een ander verhaal als er geen enkel zaadcelletje gevonden word of wat dan ook. Maar meid er zijn zoveel uitslagen mogelijk! Bij een iets verminderde kwaliteit is het echt niet opeens onmogelijk. Daarbij is een zaadtest ook een moment opname, de test kan 2 maanden later opeens veel beter uitvallen!! Kom op lieverd, het komt goed!! *Knuffel*
Ja nijn, zit nog niet in over de zaadtest,wie weet is hij super.. nou ik heb me klaar gemaaktt om zo te vertrekken naar het ZKH ben er gewoon misselijk van...bah
Dankje meiden. Ik weet dat ik te veel zorgen maak, maar ja Vanmorgen had ik trouwens een tempratuur van 37.0. Denk dus dat ik vandaag of morgen ongi wordt. Al leek me dat vroeg. Ik dacht/hoopte eind van de week pas. Ja het kan natuurlijk nog wel even een paar daagjes duren. Alhoewel het bij mij meestal diezelfd dag is als ik deze temp meet. Afwachten dus.
schei uit schei uit...ik zit hier echt te janken terwijl ik dit naar hier zet.. Er zat helemaal niks tussen.... Word vandaag of morgen gebeld of ik deze week nog terug moet komen...maar het word iniedergeval af gebroken deze ronde.. Dus ben er behoorlijk ondersteboven van....Snap sowieso niet waarom ik nog evt terug zou moeten deze week...
O nee meid wat balen zeg. Ik was er zo zeker van dat het goed kwam. Maar misschien moet je lichaam nog even wennen aan wat het met de hormonen van clomid moet doen. Nieuwe ronde nieuwe kansen zeggen we altijd maar Knuffel knuffel.
EINDELIJK!! Heb jullie weer gevonden Was bij zwanger worden aan het zoeken geloof ik, verdorie zeg Zag linnie verloofd: gefeliciteerd! Sjorsjette ook eindelijk ongi (heb enkel 1e pag gelezen, zag dat er 6 waren en is echt wel veel...) Hoe was het bij de gynae?? IHJL: jammer dat er geen goede eitjes waren! Nikske: lekker aan het shoppen zag ik Nog even en jullie weten het geslacht! Denk je nog steeds jongen? Hier gister naar een 2e hands beurs geweest, nog geen 20 euro gespendeerd, en wel 3 zakken vol mooie dingetjes Dat wil ik wel vaker! Heerlijk Het is al 1j en 1d geleden dat ik posi test in mn handen had, het gaat zo snel! Maxim is ook alweer 4 maanden oud!!!
Meisje89: ik was het topic ook kwijt, ben ook pas weer net terug!! Ik denk inderdaad nog steeds een jongen, mja het is 50% kans he We zullen het wel zien... Lekker geshopt zo te horen Gaat alles goed met jou, je vriend & maxim?