20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Whaaaaa IHJL Die zien er goed uit!!!

Wou gisteren op mijn foon hier nog FIJNE PASEN wensen maar, dat lukte niet.

Dat huis waar we zijn gaan kijken die viel uit elkaar bijna...Nu maar nadenken.

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @zouwoas het is echt ongelofelijk hihihih...kan het nie geloven! echt een geweldig paaskado!!:D
    Hmm balen van het huis,altijd vervelend als je zooo veel moet doen!!:(

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    :$ AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

@IHJL

GEFELICITEERD !!!!

Sorry mop, ik was zo druk met pasen (BBQ bezoek enz) dat ik ff niet online was... maar wat geweldigggggg!!!! B blij voor je!!!
    heb echt meteen een kriebel in me buik en een lach van oor tot oor. WAUW zeg wat mega onwijs vet cool gaaf joehoeeeeeeee heb er gewoon geen woorden voor!!!

Dikke knuff en kussssss Liefs Sjors

Kom morgen weer posten meid... nu bek af. Truste en nog maals cool girl :D

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    aaah sjors thanks lieverd!!
    Ben wel heeeeel erg bang..!!
    Maar test vanmorgen was positief en 1-2 weken gaf CB aan..:D

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ow wat geweldig meid, 1-2 weken van CB is echt wel ECHT zwanger hoor meis... maar begrijp je angst wel!
    Ik blijf voor je duimen.... how ever JIJ BEN ZWANGER!!!!! hahaha echt zo super leuk goed nieuws te lezen hier!

Bij mij is me buik beetje aan het opzetten en krijg klein beetje gevoelige borsten :$;) zou het????

xxx

6. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Mijn duimen draaien Sjors.

Zit te dubben, zou ik vandaag de fert-verpleegkundige mailen voor een recept voor provera? Ze is alleen op woens en donderdag aanwezig.
    Vorige keer heb ik 11 feb de laatste provera (5 dagen kuur) gehad en de 16 mijn ongi gekregen. Dan weet ik alweer niet wanneer ik moet beginnen met slikken dat mijn ongi niet in het weekend valt. Hier doen ze in het weekend bijna geen echo inplannen.
    Help!

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hoi hoi

@sjors Ja ik kan het nauwelijks nog bevatten, het is nu wel iets meer tot me door gedrongen hihih dat wel..
    Blijf idd maar duimen meid, ga 2 weekjes naar Kroatië dus vind t best wel eng hihih!;)
    Ennuh ik duim voor jou hoor!! de wonderen zijn de wereld nog niet uit...;)

@zouwoas tja meid datis lastig te plannen, ik heb wel eens gehad met provera dat ik verschillende dagen ongesteld werd...Dus dat is toch een beetje uit proberen...Wel raar dat ze geen echo's in het weekend inplannen..
    Misschien anders ff overleggen!

knuf voor jullie

8. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

:( jeetje, ik kijk net in mijn vriendschappen lijst hier en met mij erbij geteld zijn er 4 nog niet zwanger. Ben het twijfelen om hyves ervan te gooien daar zie ik ook teveel baby pictures :( Voel me gewoon klote en depri.

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Lieve zouwoas dit wil je waarschijnlijk niet horen maar jouw tijd komt...echt hoor !

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    Komt echt goed meis... samen komen we er echt wel doorheen!
    Maar kan me heel goed voorstellen dat je het zwaar hebt.
    *knuff voor jou*

@IHJL
    Ja kan me voorstellen dat het spannend is zo met je vantie. heb je al een afspraak gemaakt bij vk?????

xxx

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hoi hoi!!
    Ja sjors heb 19mei de eerste echo!

Dames ik ben ervandoor, ga 2 weekjes weg!!!;)
    Hopelijk roze nieuws als ik terug kom!!!
    liefs!

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hoi meiden, ben lang niet geweest, sorry!

IHLJ ontzettend dikke proficiat meid !!!!! Super nieuws!!!

Sjors: hopelijk voor jou ook zo goed nieuws binnenkort!

Zouwoas, ook voor jou komt die dag er aan, zeker weten!

Toen Maxim begin april die koorts had, (weet niet of jullie het nog weten), 1,5wk later kwam het 1e tandje piepen! Nu loopt ie dus met een half minitandje rond (zie je niet fel, maar af en toe wel te voelen, lekker auw, en hij lacht zich dan te pletter :D)

13. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Nieuwe telefoon met swype. Wat hebben jullie gedaan gisteren? wij zijn naar een braderie geweest.

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Fijne vakantie mop!!!! Hoop ook mooi nieuws als je terug bent ;)
    Cool hoor 19 mei je eerste echo! Ben benieuwd.

@Meisje
    Haiiiiiiii wat leuk van je te horen meis... ja hier dus spannend... ik moet nog ff gedildig zijn maar kan het bijna niet opbrengen hihihi....
    Wat leukkkkkk dat je kleine nu een mini tandje heeft haha dan volgen er vast gauw meer! Hoe ist met jou ''lente'' kriebels'' :p??/

@Zouwoas...

Wij zijn is in eigen stad gebleven, ben dus in Rotterdam naar de groenehilledijk geweest ''braderie'' --> winkelboulev. op Zuid) en daarna naar het centrum ook braderie... daar naast waren schoonmoeder en schoonzusjes in het centrum met de 2 kids van me ene schoonzus.. ze waren aan het kijken bij een circusvoorstelling dus daar zijn we ook even aangeschoven. Daarna ff op schouwburgplein met hun gezeten.. hun naar huis en wij nog ff ergens anders in de zon gezeten en toen naar huis pizza gehaald en lekker chill saampjes op de bank. Hebben gister lekker de auto laten staan en alles met ov gedaan.

Verders @ALL

Kan ik het hier echt bijna niet meer opbrengen niet te testen hoor. Pfffffffff tis dat ik ze niet in huis heb. Ik denk dat ik morgen testje waag. hihi

xxx

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Zouwoas: hier geen NL dus een gewone zaterdag achter de rug ;)

Sjors: mijn "lente"kriebels? :D Uhhh, heb het er moeilijk mee maar goed, heb vrijdag nieuws gehad dat ik hoogstwaarschijnlijk in een politiekantoor mag starten volgende week als logistiek bediende (komende vrijdag moet de commissie nog zn goedkeuring geven hiervoor, maar zie het rooskleurig in ;)) Heb vorige week blaasontsteking gehad en toen bij de ha langsgeweest en toch maar pil voor 3 maanden bijgevraagd... dan zou 11 september laatste pildag zijn (als vriendlief toestemt!)

Die job is helaas maar tot 31 december, is wel kans op verlenging, maar stel ik stop in sept en wordt binnen de 3 mnd zwanger, en zij weten het, mss willen ze dan niet meer verlengen? Weet het niet... Vind het moeilijk, wil iig zo snel mogelijk weer voor een 2e gaan hihi :D

Ben 4 april terug met een gewone pil begonnen, had eerst nog eentje voor mama's die bv geven. Daardoor was mn libido - 1 000 of zo... Sinds ik gewone pil weer neem gelukkig weer in orde, en na 3 maanden weer heerlijk gevreeën... :) Sorry maar was heel blij haha :D Was bang dat het niet zou overgaan (en hoe maak je zo een 2e kindje??) En ook voor relatie was het niet goed, nu gaat het stukke beter!

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    Hoe ist nu met jou meis?
    Wat heb je voor telefoon dan meis?
    (ik ben helemaal niet zo thuis in de nieuwe hippe dingen.. hih heb gewoon een nokia)

@Meisje
    Hé bah een blaasontsteking... hmmzz oke snap m dus tot 11/9 pil... geloof wel dat manlief achter je staat toch (qua wens en dan stoppen met de pil?) snap je dubbio met werk wel. Lastig. Weet je ik weet dat het bij ons ook behoorlijk aan het rommelen is maar ik zet gewoon door. Zo kan er namelijk altijd wel wat zijn. Leuk en makkelijk is anders dat snap ik wel maar goed, komt vast wel goed toch!

Och meiden ik heb gister avond voor het eerst sinds vorige zwangerschap over gegeven :$... ;) zou het dan toch misschien???? Nog 2 nachtjes slapen hihi.

xxx

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Trouwens meiden... Nonijntje is zwanger! Dieheeft hier voorheen ook mee gekletst.

18. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjors: een samsung galaxy mini.
    Leuk ding , alleen internetten op dat ding zuigt de batterij leeg :(
    Maar ja ik heb lol en heb sinds donderdag de pc niet meer aan gehad :D
    Alleen maar met de foon aan het kloemelen.

@meisje: Wat als je nu tot de 31ste december doorwerkt, en in de tussentijd met de pil stopt?! snap niet zo goed waarom je in september wilt stoppen daar en dan een verlenging wilt in december ( heb af en toe behoorlijk moeite met lezen en onthouden :( ( ben ook pas wakker:D te weinig slaap gehad de afgelopen dagen.)

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hoi dames
    even een berichtje vanuit kroatie..
    Ik heb een miskraam gehad, bij 5w 0d
    momenteel hevige bloeding en heel erg buikpijn!!

Maar ondanks dat proberen we toch te genieten van onze vakantie!!
    Het weer is geweldig, super weer en vanuit de caravan uitzicht over zee...
    Had gehoopt jullie beter nieuws te brengen..!!
    liefs,Amy

20. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@ihjl: oh jeetje meid... Dikke knuffel.
    Geniet maar lekker van het weer, uitzicht en je man.

Deel Deze Pagina