20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Jeetje meid ik schrik er een beetje van.... weet je het heel zeker???/
    AHHH wat naar voor je/jullie... probeer idd nog te genieten van de vakantie... spreken elkaar gauw goed... knuff van mij!

xxx

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai Zouwoas

Heb m ff op google opgezocht hihi zoals ik al zei ben er niet thuis in... maar mooi hoor! Tja dat internet energie zuigt zeggen er veel ja.... wel grappig dat je dan niet meer zoveel de pc aan hebt.

Hoe gaat het verder met je???
    Nog huize nieuws meis?
    mijn ma heeft vrijdag en zatedag weer openhuis in heerlen.

xxx

3. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Hey sjors,
    nu ben ik wel benieuwd welk huis dat is :)
    hihi....volgende week voorlopig koopcontract tekenen en hypotheek aanvragen.
    xx

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Meezenbroekerweg nr 9 in Heerlen. Ik weet niet of ie nog onlne staat aangezien we net met de makelaar gestopt zijn en een nieuwe aangaan.. maar misschien kan je 'm vinden.

5. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Oh dat huis ken ik. Een vriend van ons woont daar in de buurt:Willemstraat.
    Als we met de hond van hun gingen wandelen, dan kwamen we er langs.

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Ik geen kv 2v5 kunnen scoren.. bleef te lang bij buuf in de tuin hangen met vriendlief dus kv was net 5 min dicht! :$
    Maarrr hebben wel andere kunnen scoren bij dirks (drogist van Bas in Barendrecht) die zijn tot 21:00 open!

Maar goed, ik heb dus zojuist een testje gedaan ''negatief'' wit dus.
    Maar ik heb het idee dat er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll licht een soort schaduwlijntje zit. Is echt niet normaal te zien.. ook niet op de foto. How ever, naar mijn idee is ie nu echt negatief nog. Ik heb de hoop echt nog niet opgegeven. Heb namelijk totaal nog geen ongi verschijnselen en daarnaast had ik vorige zwangerschap pas op dag 19 een positieve test EN zeiden de dames die de iui deden op dag 18 te testen... doe er dus als ongi er niet is zondag nog één. Das dag 18 (en toevallig ook moederdag) ;) nou duimen jullie nog wat daagjes met me mee???

xxx LiefsSjors

7. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

:) ik duim mee!!

Bah, de provera is het niet zo vandaag. Heb last van mijn maag en misselijk :(
    Nog 2 dagen en dan slikloos :D

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ZOuwoas
    Nog ff doorzetten dan meis... nog 2 daagjes!!!

@ALL
    Ik heb hier sinds een uur gerommel en lichtelijk kramp :$:( zou het nu dan toch ineens over zijn :( ben er zo bang voor.
    Zucht, rest me niets anders dan afwachten.

xxx truste voor straks girls.

9. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjors: nog kramp?

Gisteren niet geslapen. Ben zo moe.

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai girls,

Sorry dat ik effies stilletjes was... ben in Limburg bij me ma en gaan zo weer richting Rotterdam.. ff bij schoonma langs en daarna lekker naar huis. Ben wel toe aan huis en rust want heb helaas slecht nieuws...

Vrijdag op zaterdag had ik heeeeeeeel slecht gelapen omdat ik buikpijn had en vreselijke krampen... stond zaterdag op en ja hoor.. MEGA ONGI... heb heel erg buikpijn en baal natuurlijk enorm dat poging 1 iui mislukt is. Maandag moeten we dus weer starten met Menopur spuiten... op naar ronde 2 iui.

@all
    Hoe ist met jullie...???

Ik lees en post morgen op me gemak terug meiden... nu was ff snel tusse door uit limboland.

liefsSjors

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    IHJL meisje wat een klote nieuws :( Hopelijk kunnen jullie nog een beetje van de vakantie genieten, en nu jullie zo ver weg zitten met zn 2'tjes kunnen jullie mss samen op het gemak proberen verwerken.

Sjors: jij ook al slecht nieuws :(

Zouwoas: Fijn dat huisje bijna in orde is!! En over stoppen in september, dat ging over stoppen met de pil ;) en niet met werken (als je het zo begreep althans haha, weet het dadelijk zelf niet meer :D)

Over dat werk dus (nu wordt het nog moeilijker kiezen!!) ze belden me woensdag dat ik vrijdag mocht langskomen voor stagepapieren in te vullen en dat ze toch 6wk stage willen ipv 4wk (ze mogen 1e en 15e vd maand iemand aanwerven, vandaar 6wk omdat ze dan op de 15e mij aanwerven; snap je nog? :D) En ze zei dan van "het gaat dan ook tenslotte om een contract van onbepaalde duur" ik "hu?!" dus ik vrijdag eens nagevraagd of het nu tot 31 december is, of van onbepaalde duur. Zei die man: als het goed gaat, dan blijf je hier.. tot je pensioen !! :eek: Ja hallo! Waauw zeg. Dan wordt het op 31 dec verlengd met elke keer een jaar. En dan na 4 of 5j statutair (vastbenoemd is dat he?)

Ja dus ikke nog moeilijker kiezen natuurlijk... Stel ik stop in sept en ben al snel zwanger (moest maar eens zijn, dat het voor de 31e december al raak is bedoel ik dan) en ze willen mn contract niet verlengen. Dan ben ik een job voor het leven kwijt. Ofwel maakt dat voor hun niet uit en geven ze toch contract (stel dat ze echt heel erg tevreden zijn).

Vind het zo moeilijk!!! Zou ik dan toch pil nemen tot december? Om zeker te zijn? Maar stel ze vinden het niet leuk, en ik kom onmiddellijk na verlenging contract af met "ja ik ben zwanger"; god weet wat ze dan denken...

Feit is: het is bij de politie, en ze hebben een vertrouwenspersoon en psycholoog ter beschikking, waar je langs kan gaan als je problemen hebt (op professioneel of persoonlijk vlak, maakt niet uit) Ze vinden welzijn heel belangrijk ("als je telefoon krijgt van thuis en het is dringend, dan ga en blijf niet zitten hier, we vinden het heel belangrijk dat je je goed voelt") Een werknemer die persoonlijk ook alles op orde heeft die werkt beter en daar willen ze alles voor doen. Daarmee dat ik denk dat ze het mss toch niet erg gaan vinden (je gezin is tenslotte ook heel belangrijk! Hij zei zelf "als je hier naar buiten gaat, denk dan niet meer aan het werk, neem een foto van je zoontje en zeg dan "zo, en nu naar huis naar mijn kind en genieten")

Iemand suggesties? :D Moeilijk he, zo ! Ga denk ik over paar weken dan eens naar die vertrouwenspersoon (zij kent die werknemers daar ook) en haar eens vragen of ze weet hoe ze daarop reageren (of zouden kunnen reageren, als ze dat al weet) Mss dat ik daar wat wijzer uit word dan?

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Sorry voor de mega lange tekst :) Zie net opeens hoe lang ie is geworden. Als je hem helemaal gelezen hebt, dankje voor de moed om het door te nemen hihi!

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

Heb me hier heel maf verhaal ben zo mega boos, teleurgesteld en echt aaahhhhh

Er was afgesproken dat ik dus vanaf dag 18 kon testen en als zwanger dan zh bellen voor echo afspraak enz... als niet zwanger dan wachten op ongi en dus op dag 3 meteen beginnen met spuiten en ook zh bellen voor het maken van de echo afspraak (dag 10) om de eitjes te meten... nu belde ik dus vandaag (het is nu dag 3) om die afspr te maken zegt ze doodleuk: OW je komt niet gunstig uit, je moet een maand/cyclus overslaan want je 10e dag is op 16 mei en dan zijn wij dicht ivm de verhuizing! :$:x

Dus ik er nog tegen in van ja hey luister.. nou ze ging overleggen maar er kwam niets positiefs uit. Omdat ik de afgelopen keer op de eerste echo (dag 10) meteen een eisprong had en geen pregnyl nodig was en dus meteen de iui moest op die dag zegt ze dat de kans heel groot is dat dit nu weer is en dan zijn we dus met een echo op de 17e te laat. Pfffffffff vind het echt niet leuk joh. Want zo met hormon is em cyclus dus kort, ik ben nu op dag 27 ongi geworden.. en als ik nu dus niks gebruik heb ik geen idee wat me cyclus gaat doen. En bovendien was ik de vorige keer zomaar begonnen (moest van Rooker) omdat ongi maar niet kwam.. dus ik begon met spuiten meteen toen ik de spullen had en niet op ongi dag 3, dus ik ben van mening dat het nu anders is maar zij snapt me niet.

Ik zei dat ik het echt niet leuk vond en het er niet mee eens ben en ze zei ja dan moet U overleggen met eigen gyn, maar die is er donderdag pas! Pff heb er niks aan als ik hem donderdag pas spreek want dan weet ik nog niet of ik vandaag moet/mag starten met spuiten en dan de echo op de 17e.

Ze doet zo moeilijk en makkelijk zeg maaar (snappen jullie me nog?) bedoel het enige risico wat we lopen is dat we te laat zijn... maar er is dan teminste nog een kans. Als ik nu niks doe gaan we een kansloze ronde in naar mijn gevoel :(

Zucht, nou meiden sorry voor me gemopper. Maar dit is dus ff hoe ik me voel.

xxx

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ga me nog is in je verhaal verdiepen meis... had gelezen maar begreep m ff niet.... reactie komt zo! ;):p

15. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@meisje: Ik denk dat een gesprek met de vertrouwenspersoon wel een uitkomst is. Maar ik weet het niet. ( heb het al mee gemaakt met een vriendin en een vriendin van mijn neef.) Dat ze nu bevallen zijn en hun met de reden van dat ze niet tevreden zijn of niet genoeg ervaring ontslaan. Zelf had ik een paar jaar geleden, de melding gedaan dat ik kinderen wou, nou daar waren ze niet over te spreken. heb zelfs een vacature sollicitatie bij dat bedrijf gedaan, voor een vaste aanstelling. De reactie: Ik was niet goed genoeg. ( moest wel iedere week andere mensen inwerken, zodat ze de programma op de pc konden en zo.)

@sjors: Dit vind ik ronduit belachelijk. Dat ze zoiets zeggen. We doen alles wat mogelijk is om zwanger te raken en we hebben hoop erop. En dan krijg je dan zo een mededeling dat je het uit moet stellen vanwege een verhuizing. Kunnen ze je niet naar een ander zh laten komen voor 1 keer?
    Terecht dat je boos bent.

@all: heb mijn ongi gekregen vandaag. ben nog even af het wachten of het erger word. Snap dat nooit met helder enz....
    Anders bel ik straks het zh op voor een echo op dag 3.

16. Tams

Tams Lid

10 mei 2011
    12
    0
    0
    Een leuke ;-).
    Amersfoort
    Hallo meiden,

Nadat ik al een tijdje op het forum rondneusde heb ik me vanavond aangemeld en me zoals dat hoort, netjes voorgesteld op de site ;).

Nu was ik op zoek naar een topic dat goed aansluit bij mijn situatie, namelijk gestopt met de pil in maart 2010. Helaas kon ik niets vinden wat goed aansluit behalve deze. Ik ben 27 dus ik hoor er nog bij!

Mag ik met jullie meekletsen over de onzekerheden en blije momenten etc. of hebben jullie al teveel meiden om 't allemaal bij te kunnen houden?

Liefs Tamara

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai tams,

Natuurlijk mag je mee kletsen meis... zijn wel een boel meidenm van hier weg omdat ze zwanger zijn... juist leuk dat er nog nieuwe bijkomen!!! Jij veel succes dan ook he.
    Loop je bij gyn? Behandeling?

LiefsSjors

18. Tams

Tams Lid

10 mei 2011
    12
    0
    0
    Een leuke ;-).
    Amersfoort
    Hi Sjors,

Fijn dat ik zo verwelkomd word! En zo vullen we 't topic dan misschien weer een beetje aan ;).

Ik heb me in november, dus na 8 maanden niet ongesteld te zijn geweest, maar eens gemeld bij de huisarts. Die stuurde me meteen door naar de gyn omdat hij dat toch wel erg lang vond. Daar 2x een onderzoek gehad waarop niets duidelijk werd. In die tussentijd kreeg ik eindelijk (wat kan je daar dan voor 't eerst in je leven blij mee zijn!) m'n eerste menstruatie. Omdat er verder niets te vinden was ben ik doorgestuurd naar de voortplantingsafdeling. Daar ben ik nu 3x onderzocht en is ook het zaad van mijn man onderzocht (top, dus dat was een hele geruststelling) en op dit moment hou ik een temperatuurcurve bij.
    Ze weten nog niet helemaal wat ze met me aan moeten/willen. Eigenlijk zit ik nu natuurlijk pas in de 5e ronde omdat ik daarvoor niet menstueerde en men heeft aangenomen dat ik dus hoe dan ook niet vruchtbaar was. De volgende stap is een samenlevingstest en daarna gaan we, indien die goed is, overleggen wat de volgende stap zal zijn; 6 maanden zelf proberen, dus tot ca. januari 2012... Of toch beginnen met behandelingen. Een hele spannende tijd dus!

Vooralsnog houdt mijn curve of mijn ovutest me voor de gek. Volgens de ovu test had ik op 26 april mijn eisprong. Volgens mijn curve was dat 1 of 2 mei. Het vreemde is dat ik op 3 mei (toevallig de dag dat ik naar de gyn moest) roze verlies kreeg en dat daarna bloed werd. 2 dagen en echt minimaal, een inlegkruisje was nog echt meer dan voldoende. Daarna 2 daagjes lichtbruin (god ik kom er lekker in met m'n ranzige verhalen zo) en nu is 't weer prachtig helder/wit. Wat moet je daar nou mee?! Ik heb een vrij lange cyclus, gemiddeld 31 dagen, dus ik moet ofwel 12 mei (toevallig mijn trouwdag), ofwel 15/16 mei ongesteld worden. Of helemaal niet en die bloeding was m'n menstuatie al heb ik 't normaal minimaal 6 dagen.

Poeh lang verhaal maar zo is alles wel in 1x redelijk helder en bekend denk ik!! Mocht 1 van jullie naar aanleiding van bovenstaande info of wat dan ook hebben; laat het me weten alsjeblieft haha!!

Ik ga eens even wat teruglezen in het topic om ook op de hoogte te komen van jullie situaties! Ik begin wel op pagina 100 ofzo :D.

xTam

19. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Welkom Tam!

(zit nu met foon op internet, zal straks alles lezen)

20. Tams

Tams Lid

10 mei 2011
    12
    0
    0
    Een leuke ;-).
    Amersfoort
    Thanks Zouwoas!

Ik heb gisteravond nog tot laat een hoop teruggelezen, en als ik 't meeste zo zie dan heb ik 't helemaal zo zwaar nog niet!! Wat een ellende allemaal!!!
    Sjors; hoe is 't nu met jou na die zware gebeurtenis? Wow meid wat lijkt me dat erg.

Even iets anders; weet 1 van jullie hoe ik die fertility friend grafiek als signature krijg? Ik heb 'm nu op de site gemaakt maar geen idee hoe ik dat link...

Deel Deze Pagina