20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Spannend Sjors ;)
    En mag je morgen erheen?

heb een beetje pijn aan mijn buik. De linkerkant is niet blij met de prikkies.
    Vrijdag weer naar het ziekenhuis.

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi Dames
    Hier weer even een berichtje van mij..
    Het gaat redelijk,was nog een heel gedoe het overleg met ziekenhuis,hun wilden dat ik even 3 a 4 weken wachtte en als ik dan nog nie ongi was dat ik dan even kwam voor echo en provera..
    Ik zei dat ik het hier NIET mee eens was en dat ik daar GEEN behoefte aan had en deze week of volgende week wou komen,dat mocht! Dus heb maandag 23e echo..
    Ik baal echt..Bah...oneerlijk is het zeg bah..
    Zit even in een avond dipje, niks kan nu goed genoeg zijn..

Sjors wat goed van je testen! ben benieuwd!!
    Zouwoas nou meid ben benieuwd of er follikel te zien is!

XXX

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Dames heb iets geschreven

Lief dagboek.

Dit had de dag moeten zijn, de dag van de aller eerste echo.
    De dag dat we een kloppend hartje zouden moeten zien.
    De dag dat we dit konden vieren samen.
    De dag dat we blij konden zijn.
    De dag waar we zo lang naar hebben verlangd...

Maar de dag word gevuld met tranen, brandende ogen..
    Geen Echo, Geen hartje, Geen geluk..[​IMG]
    Alleen maar verdriet, met een brandend kaarsje, voor ons sterretje...

Met deze tekst in mijn gedachte...:

Ik weet het zeker kleine schat, je had de beste papa van de wereld gehad...*

4. Tams

Tams Lid

10 mei 2011
    12
    0
    0
    Een leuke ;-).
    Amersfoort
    Even een heel snel ego berichtje zodat jullie weten dat ik 'm niet gesmeerd ben; lig al sinds dinsdag plat door m'n rug (heb een rugaandoening maar al 2 jaar niet zoveel last gehad) dus typen is een strijd. Gaat nu eindelijk heel iets beter dus ik reageer morgen denk ik even op alle nieuwe berichten.

Allemaal heel heftig dus voor nu toch snel even een dikke knuffel van mij!!

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Mooie tekst!!!!!!!!
    Wat goed dat je hebt aangegeven dat je het er niet mee eens bent meis!

@Zouwoas, hoe laat moet je???

@Tams
    Sterkte met je rug meis!

@ALL
    Ik heb vandaag mijn 2e IUI!!!!!! Om 13:30 moet vriendlief zaad inleveren en dan om 14:30 de iui... spannend dusss

xxx

6. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@IHJL: Knuff meid, zo een mooie tekst, heb er kippenvel van.

@Tams: Beterschap! En doe rustig aan.

@sjors: 15.10u mag ik in de stoel :D
    Succes straks!!

@all: heb net toch een potje gejankt :( Heb uitzending gemist gekeken van babyboom.

Fijn weekend in iedergeval :)

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi Hoi
    @sjors Thanks...ennuh hoe is je IUI gegaan!?

@zouwoas dat is de reden waarom ik geen babyboom kijk..Te confronterend voor me!
    Denk dat jij dat ook niet moet doen meid, word jij er nietbehoorlijk depri van? ik had het namelijk al bij voorstukjes die je op tv zag..
    En hoe is het bij jou gegaan meid?
    xxx

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    De iui is gister goed gegaan! Eendebek deed echt wel ff zeer bij inbrengen, had een dame die niet zo geduldig was maar goed. De grootste opluchting was natuurlijk weer dat we zaad hebben terug gekregen, blijft elke keer weer spannend van was het goed. Nu dus weer op het wachtbankje! Ben benieuwd.

We hebben hier we sinds dinsdag flinke bonje dus spraken/spreken minimaal tegen elkaar... dat was nu wel dubbel moeilijk ivm iui... hebben gister ook niet geklust... vanmorgen wel. De rest van de afgelopen week ook niet gekluist (door ruzie) dus denk eigenlijk dat de kans heel klein is op positief resultaat :( Heb er zelfs over nagedacht om toch maar deze ronde over te laten gaan, maar vriendlief vond dat toen ik dat zei onzin. Dus nu hopen dat de iui en vanmorgen dan gaan werken ;)
    Ik blijf absoluut met jullie mee kletsen en lezen... maar doe dat echt ff als hij er niet is omdat ik anders nog meer mot heb/krijg... belangrijk is dat het hier echt weer ff beter moet worden.

xxx LiefsSjors

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi Hoi

@sjos Fijn dat de IUI goed is gegaan, op de eendebek na dan, wat een rot dingen zijn het ook he bah..

Vervelend dat jij en je mannetje ruzie hebben gehad..Dat zijn de mindere dingen van een relatie.
    Moet zeggen volgends mij hebben mensen die in de MMM zitten toch wel vaker woorden met elkaar als mensen die daar bijv niet in zitten..

@zouwoas hoe is het met jou??
    @all

Ik heb net samen met me mannetje een wensbalon geschreven, die gaan we omhoog laten , we weten alleen nog niet precies waar, we willen een mooi plekje uit zoeken...Waar we ons prettig voelen, zelf denken we aan de maas....aan het water..Maar het heeft geen haast, we willen het pas loslaten als we er definitief aan toe zijn...

Verder toch besloten om door te gaan, want wie zegt altijd:
    Je mag de moed opgeven maar nooit de hoop verliezen...? Juist..ik..
    Dus ook nu doorgaan!

Maandag heb ik Echo en dan krijg ik Provera waarschijnlijk..
    Wacht geduldig af, verwacht er nie veel van..
    xxx liefs

10. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@all: had al eerder een berichtje hier geschreven, maar via foon werkt het niet altijd.Dus is dat mis gegaan.
    Vanmorgen naar het ziekenhuis gegaan voor een echo en ik heb goed nieuws: Vanavond om 23.00u mag ik de ovitrelle zetten. Ik heb een eitje van 22mm.
    Was helemaal happy tijdens de echo, maar was blijkbaar overdreven.
    Snap niet dat mensen niet blij kunnen zijn voor een ander, terwijl er zo een mooi eitje te zien was/is.

@ihjl: mooi idee van die ballon. En goed dat je weer verder gaat :)

@sjors: spannend weer die wachtweken, hoe lang moet je meestal wachten?

Ohja, morgen bellen voor een samenlevingstest dinsdag.
    en dan krijg ik ook een afspraak voor progestoron ( hoe je het ook schrijft) te testen.

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi hoi

@zouwoas hoe is het zetten gegaan? mooi hoor een eitje van 22mm...en meid het gevoel van niet blij mogen zijn ken ik wel hoor..;)
    Maar ach je moet zo denken hun zien zoveel vrouwen dat het voor hun standaard is, een gevoel daarbij kennen ze wel maar dat is voor hun 'gewoon'geworden!
    dus wees er lekker heeeel blij mee!! het is voor jullie toch ook super nieuws!!
    @sjors hoe is het bij jou??

@all
    kom net van ziekenhuis af, alles zag er schoon uit (gelukkig)...Ze wilden me eigenlijk toch nog even laten wachten, maar heb aangegeven dat ik dat NIET wil...
    Ik heb recept voor Provera (word bij voorbode al chagerijnig haha) mee gekregen...maar..
    Ik moest wel eerst bloed prikken want het kan zijn dat de HCG nog niet uit mijn lichaam is en dan mag ik dus nog NIET aan de Provera..
    Dus heb net bloed geprikt, cito en daar hoor ik zometeen de uitslag van..Hopelijk mag ik dan rennend naar de apotheek voor de provera...pfff ben er echt klaar mee..
    Was vandaag weer alleen naar ziekenhuis gegaan..manlief is werken...dus ja logisch die kan niet mee..
    Maar tegenwoordig ga ik altijd alleen...soms is dat best lastig...voel me dan zo eenzaam..
    Niemand die er ook naar vraagt ofzo pfff..
    :(

liefs...xxjes voor jullie

12. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

het zetten viel mee, een hoop gejammer voordat ik hem deed zetten :D
    Voelde er niks van ;) Maar hopen dat ik geen bijwerkingen krijg.
    Morgen samenlevingstest ( hoe gaat dat eigenlijk?) en morgen ook de eisprong.
    Ohja, het taxatierapport is opgestuurd naar de hypotheekverstrekker.
    Dubbel spannend :)

@ihjl: Ik hoop dat je hcg niet meer aanwezig is. Dat je maar gewoon met de provera mag beginnen :)
    Dat alleen gaan naar het ziekenhuis is k** (als iemand mee gaat ben ik in iedergeval minder nerveus)
    Ja, dat niemand erheen vraagt hoe het was gegaan dat ken ik ook. Heel vaak moet ik het uit mezelf vertellen en voor de meeste is het niet interessant ("ik hoef maar erheen te kijken en ik ben zwanger" comments krijg ik dan) Heb hyves eruit gegooid omdat ik gek werd van al dat baby nieuws in mijn "vriendenkring" steeds meer foto's van de baby's en echo foto's ( tuurlijk gun ik hun het geluk) maar toch doet het pijn.

Maar onze tijd komt nog: 2011 is ons jaar!!!

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Het gaat hier middels cvoorzichtig beter. Ik doe nog rustig aan met zp en andere activiteiten. Probeer toch ff in dit gedoe te investeren.
    Verders voel ik me goed. Ben heel benieuwd wat deze 2e iui gaat brengen!!!

@Zouwoas
    Toi toi toi meis... En IK KAN ME WEL VOORSTELLEN dat je zo blij bent hoor meis met eitje van 22!!!

@IHJL
    Ow meis mooi een wensbalon! Verders duim ik voor je dat het oke is en je echt verder kan!

xxxx

14. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Gisteren in het ziekenhuis geweest voor een samenlevingstest.
    Zuur was goed en slijm ook. Alleen was er geen zaad te vinden :(
    Hij heeft me twee keer gevraagd of we geklust hebben.
    Hij zei dat ik volgende week voor progestoron controle moet komen, en dan mag ik afwachten tot 9 juni. Als ik dan ongi word dan zh bellen om te vragen hoe nu verder.
    De kans dat toch zaad door is, is zeer klein. Maar dat kon hij niet zeggen. Hij vond het wel vreemd dat er geen zaad aanwezig was.

@sjors: Hoe is het nu bij jullie? knuff

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Tams
    Hoe ist met je rug meis??????

@IHJL
    En met jou meis? Alles beetje oke?

@Zouwoas
    Ahhhh wat balen dat ze geen zaad kunnen vinden! En raar ook. Pffff en dan dus weer afwachten. Zucht zal wel zwaar zijn voor je meissie.... denk aan je.. en als je ons nodig hebt gewoon posten he meid!

@ALL
    Met mij gaat het goed. Ruzie is wel over, af en toe voel ik nog wat afstand maar mag bijna geen naam hebben. Verders beetje dipje vanwege data... gister was me broertje jarig maar ''was'' ook eigenlijk me pa jarig (overleden) hij zou 65 worden... zucht... moeilijk voor me broertje ook... want zijn verjaardag voelt nu altijd anders. Morgen is het de datum waarop hij was overleden.. beetje sombertjes dus, maar komt goed. Heb mooie lantaarntjes bij z'n graf geplaatst en kaarsjes aangedaan. Morgen ga ik er een bloemstuk leggen. Verders voel ik me ''qua lichaam'' goed... voel niks (haha ook veel te vroeg om iets te voelen) maar goed wacht dus rustig af!

xxx Liefs Sjors

16. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hey dames

@zouwoas wat vervelend zeg van je samenleving...en die onzekerheid...weet precies hoe je je voelt..

@sjors Wat een dubbele dag voor jullie zeg..:(
    Fijn dat jullie geen ruzie meer hebben hihih

Pff dames ben al 2 dagen stront en stront ziek..:(
    Snotverkouden,hoofdpijn,keelpijn,dichte oren..:( echt ben zooo beroerd..
    Verder dag 3 van provera, nog 1 week te gaan, kan nu niet wachten hoor om mezelf weer te gaan spuiten!!;)
    Vrijdag heb ik examen voor de taxi....
    Probeer te leren maar pfff het doet me allemaal zeer ..
    liefs

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Fijn dat je het verder gaan / spuiten positief in ziet meis! Hoop voor je dat je gauw kan starten.
    Verders balen dat je je zo voelt, beterschappies.
    ENNNNN succes met leren en je examen!

18. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@ihjl: beterschap!! en succes met je examen!!

@all: ze hebben onze hypotheekaanvraag op de spoed stapel gelegd. morgen zijn de vier weken om. denk dat we een week verlenging moeten vragen.
    gisteren heb ik behoorlijke buikkrampen gehad, echt ongi krampen. het werd gewoon misselijk ervan.

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi hoi dames

@zouwoas hoe voel je je nu??
    en weet je al wat meer over de hypotheek?

@sjors hoe voel jij je meiske?

Dames, ik ben GESLAAGD!!!:D:D:D:D Ben zo blij!!
    Nu nog praktijk examen 7 juni behalen en dan ben ik officieel Taxichauffeur!;)
    Ben echt trots op mezelf!!
    Moet zeggen heb ook HEEL goed geleerd dus leren word beloond hihih!!

Verder ongi krampen van de provera...Heb ik normaal nooit echt last van..
    Maar gelukkig niet echt bijwerkingen!!

liefs..xxx

20. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@ihjl: GEFELICITEERD!!!!!
    van de hypotheek nog niks gehoord. ben er bang voor.
    deze week ook wat grappigs mee gemaakt: uit mijn broek gescheurd en er niks van gemerkt... hele dag ermee rond gelopen ( precies waar de bilnaad is richting onder o_O)

zo met tante en.hubbie winkelen en morgen de tuin doen van schoonzus. zondag hier vanalles aan de kant zetten en dinsdag ben ik jarig. dan moet ik jullie verlaten ;) ben dan 30

Deel Deze Pagina