20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    He lieverds!

We spuiten idd allemaal wat anders...Zou leuk zijn als we idd alle 3 tegelijk zw zouden zijn! maar laten we nie te hard van stapel lopen haha!!;)

Pff dames ik ben dood moe..:( Heb vorige week 40 uur gewerkt en heb er sinds zondag ook alweer 15 op zitten...ik was vandaag pas om 19:45 thuis... en ben helemaal uit me doen...
    Was dus ook te laatr met spuiten,maar volgends mij komt het niet op een uurtje..
    Nou we duimen voor morge.laat het jullie weten zodra het kan
    xxx

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    ff je rust pakken ihjl.... ben benieuwd, hou het morgen in de gaten.

xxx

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @sjors heb gister ook zeker me rust gepakt...ben lekker na bed gegaan rond half 10... en heb me mannetje niet eens meer thuis horen komen,zo diep in slaap was ik...Normaal hoor ik hem nog wel eens met de honden weggaan maar heb echt totaal niks gehoord hihih!!
    Nou ik laat het vandaag even weten!!
    kus

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hadden jullie het nieuwtje over Joran Van Der Sloot al gehoord...hij word vader..Vraag me af wie er zo dom is om zich door hem te laten bezwangeren...

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hey lieve dinnetjes...

Helaas, er was nog niks te zien:( Ben best verdrietig...want vorige keer lag er al een mooi eitje op de loer..
    Eigenlijk baal ik ook wel heel erg..:( en ben ik best verdrietig, ik weet dat het kan hoor, maar heb even zo schoon genoeg van zwanger worden... En Jullie? nog puf??
    Ik merk echt dat mijn lichaam wel wilt maar fysiek niet...Het sloopt me echt..vooral die dikke buiken op de afdeling...

sorry voor m'n geklaag dames..:(

xxx

6. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Ik zet zo de pc aan. :)

7. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Ei op 9mm, zaterdag weer terug :(
    Heb er steeds minder zin in om door te gaan.
    Ik ben volgens mij een rare muts, in het ziekenhuis hebben ze slechte zin of zo ) niet vriendelijk (of overdreven)
    Zo snel mogelijk alles bekijken en dan hand en doei.
    Gewoon bot.

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    He zouwoas
    balen joh...:(
    Maar meid kom op doorzette je bent nu zoooo ver!! (ik probeer je op te beuren)
    Knufff

sjors meid hoe is het met jou?? en Girl???

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Zouwoas mijn kaarsje brand nog steeds!!! ook voor jou lieverd!!

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Ow meis wat balen/jammer... wanneer moet je terug? En moet je nu dus door spuiten?

Ik snap je gevoel wel hoor... heb het zelf ''nog'' niet maar zit er wel bijna tegenaan.

@Zouwoas
    Hmmmzz meis 9mm... en zaterdag terug spannend, moet jij door spuiten.

@ALL
    Ik heb vandaag me fm meting gehad en die was oke. Vanaaf moet ik om 23:00 pregnyl zetten en zaterdag om 11:00 hebben we de 3e iui.

Hier ff bank hangen ben beetje moe.

xxx Liefs Sjors

11. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Thnx ihjl!

@sjors: gewoon door spuiten tot zaterdag. Ik hoop dat zaterdag de laatste is. Ben zo moe sinds ik begonnen ben met gonal. Moet nog van alles inpakken, maar geen fut voor. Bleh. Trusten xxx

12. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hoi hoi
    @sjors mooi dat je een ei hebt!! succes met je IUI want weet niet ik voor die tijd hier op kom nog...denk t wel hoor!
    Ik moet vandaag terug voor foll meting om 9:40

@zouwoas je hebt het er maar druk mee he ;) Hihi

Xxx

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Thnx meis... hoe was je fm meting????

@Zouwoas Oke dus nog ff wachten op wat zaterdag gaat brengen. Ik duim voor je. Ik ben ook erg moe deze ronde! FF volhouden hoor meis, we krijgen er uiteindelijk toch iets moois voor terug.

ALL
    Voel me hier goed, Had gister wel sinds middag beetje zeurend gevoel in me buik dacht zal toch niet nu me ei springen zonder dat ik pregnyl zet... hebbben gister dus om 23:00 gespoten, vanmorgen vroeg nog ff klusse :p en dan morgen weer... ben benieuwd.. dan weer dat zenuwslopende wachtbankje op.

xxx

Meiden kijken jullie ook naar babyboom???

14. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi hoi

@sjors mijn fm meting was niet goed:(
    Nog steeds geen resultaat te bekennen,ja wel 20 kleintjes...Ik baal zo..Het moed zakt me echt in de schoenen..

Babyboom nee kijk ik niet, ik vermijd dat programma iedere keer...ik kan er gewoon niet naar kijken..

liefs

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Owww :( balen meis... jee :$ 20 kleintjes poehhhhh dat heb ik nooit gehad hey... maar ja heb je geen zak aan. Je wilt natuurlijk MINIMAAL 1 grote! Ik blijf voor je duimen en aan je denken. Ik kan me echt wel heel goed voorstellen dat je er moedeloos van kan worden. Ff volhouden meis. Wanneer moet je terug?

Ik heb zodadelijk de 3e iui. Vriendlief is al naar het zh (hij moet 11:00 zaad inleveren bij het lab) en komt me dan halen... het zh is hier vlak bij. Dan gaan we zo samen ophalen en naar de afdeling voor de iui.

Verders nie veel bijzonders, morgen naar zijn pa voor vaderdag.
    Jij nog bijzondere plannen?

xxx

16. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Maandag terug, niet genoeg gegroeid. Gefeliciteerd voor je schoonpa sjors.

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas, jammer meis.. toi toi toi nu maar voor maandag!

@ALL
    Nou vanmorgen in het zh ging het niet allemaal zoals het zou moeten.
    Vriendlief moest zaad 11:00 inleveren bij het lab... en daar zeiden ze tegen hem dat hij het 11:45 moest ophalen. A fijn komen we daar, aanbellen..... niks.... niks... niks.... weer aanbellen.. doet een dame open en laat ons naar binnen (kom je in een gangetje met 2 stoeltjes) en zegt ze; het is nog niet klaar, wacht hier maar... over 10 min is het klaar. Nou oke wij zweten.. en wachten... 10 min later nog NIKS... :shrug: pffffffff 17 min later ging de deur eindelijk open..
    We mochten daar dan weer binnen komen en ze zei toen dat het erg weinig was en moeilijk omdat het gedeeltelijk (bijna de helft) klonten had (ze noemde het homogeen of zoiets dergelijks) ze had het in ieder geval ook genoteerd. Maar Goed de bewegelijkheid was 40% en was iets van maar 4 miljoen zaadjes totaal (na bewerking he)

Ze gaf ook aan dat de vorige keer het ook dik was. Zucht... dit is dus niet wat je wilt horen!
    Vriendlief werd helemaal wit en stil... ik wist ook echt niet wat ik meost/kon zeggen.
    Nou ja hij het onder zijn blouse en wij gauw naar de balie... daar begrepen ze er al niets van waar we nou bleven. Wij ons verhaal gedaan. Zij het blaadje lezen en notitie gemaakt in de pc voor gyn.

Wij gelijk vragen of een iui wel mogelijk was... en ze zei van wel.. met iui nu was/is de kans toch altijd groter dan spontaan... maar klussen was nu wel heeeeeeeeeel belangrijk. Nou oke hebben wij nu dus huiswerk/bezigheids therapie.
    Er is dus duidelijk dalende lijn te zien in het zaad... we zijn bang dat als deze ronde NIET lukt we zeker niet verder gaan met iui maar eerder ICSI of IVF.

Verder de iui zelf mannnnn dat was ook niet funny. Aller eerst was het best koud (zei die dame zelf ook al) Maar goed ik hup liggen... eendebek AUWWWW dus kleine.. dat ging veel beter maar deed nog zeer. De inseminatie zelf voelde ik ECHT duidelijker dan OOIT !! Tijdens die 15 min liggen rolde de tranen ook over me wangen. Met water ogen, bibber benen en een vriend die een geul heen en weer aan het lopen was lag ik daar dan.

M'n liefje wist geen raad met me en kon me niet troosten, me had vast pakken durfde hij volgens mij niet. We zijn na het ziekenhuis nog even naar oud-beijerland geweest om wat op te halen bij een winkel waar hij besteld had. Morgen gaan we daar ook heen voor zijn pa/vaderdag.. maar dan zijn daar de winkels dicht. De hele weg zijn we stil geweest en langzaam spraken we weer. Ik kon niet echt lekker rechtop zitten dus had de stoel ook was achterover gedaan. Thuis ff geslapen en kwam hij bij me liggen. Net ons huiswerk maar gedaan en dat ging gelukkig zonder pijn!

Het gaat nu weer oke, vanaaf niet veel bijzonders. Morgen 14:00 bij zijn pa afgesproken

Jullie verder nog iets bijzonders doen?

xxx Liefs van mij

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi hoi

sjors meid jeetje dat is ook vervelend zeg, ben benieuwd hoor!!
    Onze lichamen werken al niet mee, en als het zaad ook nog verslechterd is dat helemaal klote!!:(:( knuf

Zouwoas balen joh:( knuf

Verder bij mij was er vrijdag ook nog niks te zien:( Ik baal enorm...maar geef niet op...
    Morgen weer terug naar het ziekenhuis,hopelijk zit er nu wel wat...Maar ik vrees ervoor, mijn hoop is niet meer zo sterk als eerst..

Ik heb gister mijn 1e nachtdienst achter de rug en het was drama, allemaal bezopen mannen in me taxi gehad die me allemaal wel even wilde nemen...pfff:(
    Echt allemaal stuk voor stuk waren ze geil en bezopen..
    Zit ik dan als 22 jarige...

liefs

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    He Dames,
    moet ff me verhaal kwijt..
    Ik was gister helemaal over de zeik...
    Het spuiten gaat deze ronde echt niet zoals de andere keren..daar bedoel ik mee, in het begin spoot ik me gerust staand en boeide hetme niet...maar nu..Iets houd me iedere avond tegen, dacht dat het beter ging,maar nu word het 10x erger...
    Ik durf het gewoon niet meer, weet dat het geen pijn doet maar ik durf gewoon niet..
    Doe er serieus 30 min over voor ik mezelf spuit..het zweet breekt me dan uit..
    gister heb ik serieus een paniekaanval gehad...:|
    Ik moest gewoon overgeven zo paniekerig was ik..
    Heb toen ff een potje tegen manlief aan zitten janken als een klein kind en toen het voorbij was heb me toch maar gespoten..
    Manlief wilt me wel spuiten,maar dat idee vind ik helemaal niks..
    Maar oooh wat ben ik bang als ik pregnyl mag spuiten,weet gewoon zeker dat ik niet durf en zie er enorm tegenop..:(

xx

20. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ja daar ben ik weer...rechts eitje van 12mm...Nog niet geweldig dus...maar nu woensdag weer terug..
    Verder ga ik naar de maatschappelijk werker...Ik trek het niet meer

Deel Deze Pagina