@Meisje89 Welkom terug meid. Leuk dat je ons weer gevonden hebt. Het is wat na die crash. Iedereen was elkaar kwijt, maar gelukkig vinden we elkaar langzaam weer terug.
Dan zal het wel een jongen zijn Mama-gevoel telt Ja lekker geshopt! Ziet er allemaal nog nieuw uit dus mij niet gelaten Ook stoere broeken en petje Hemdje en hoe heet dat, geen vest, maar zo gebreid zonder mouwen (ja zwangerschapsdementie heb je ook nog tijdens de bv... ) Vriend kwam net thuis: buikpijn! Van de stress... Hij heeft echt een rotbaas! Moet nu morgen en overmorgen doppen (uitkering) omdat er te weinig werk is. Baas moet dat dan gedeeltelijk betalen, maar hij wilde dat ze verlofdagen zouden opnemen (kost hem niks dan natuurlijk! ) Echt zielig! Maxim heeft een plek op zn kin en in zn nek , wss verbrand aan een flesje Het is nu al beter maar had er de 1e 2 dagen toch wel wat last van had ik de indruk (veel wenen, snachts was het eten-uurtje slapen-uurtje wenen-eten...) Heel vermoeiend geweest dus! Had hem wat perdolan gegeven toen maar leek niet echt te helpen. Nu heeft hij er niet zo last meer van. Was naar de ha geweest maar die dacht infectie ipv verbrand (omdat hij dan zijn flesje niet leeg gedronken zou hebben) Maar lijkt toch echt wel op brandwonde! Doe er nu honing op (ouders hebben bijen, dus echte honing, heel goed!) en dan zal zijn huid wel heel snel genezen! Hoop alleen dat hij er geen litteken aan overhoudt Zo zielig voor hem! Nu dus heel goed verzorgen allemaal om zo weinig mogelijk schade te hebben eens het genezen is!
Ja blij dat ik jullie weer gevonden heb Was hele tijd aan het denken hoe het met iedereen ging! Hoor zelf wel niet helemaal (meer) thuis in dit onderwerp (beetje te laat gevonden, dit topic ) Maand geleden of zo pas. Maar goed, kletsen kan altijd natuurlijk Nikske, zag trouwens dat je weeral 16 weken bent Bijna in de helft !!
@Meisje Hoezo hoor je niet in deze topic? Ik vind het gezellig dat je meekletst en je kindje is nog lekker klein en pasgeboren eigenlijk. Dus ik vind dat jehier nog thuis hoort. Wat zielig van zijn wondje. Ik hoop echt dat hij snel geneest en dat hij er geen plekje aan overhoudt.
Daarom, zwanger worden staat nog wel op je lijstje, dus dat is helemaal oke. Kun je ons vast tenmisnte wat tips en ervaringeng even. Is leuk toch?
Dure functienaam he Haha! Klinkt lekker veelbelovend Zal mijn best doen om zoveel mogelijk ervaring te delen (in hoeverre dat al gaat, want niet alles is het zelfde bij iedereen he)
Sorry dames ik ben niet zo in de stemming... wil alleen zeggen dat ik hier ben geweest en dat het gezellig is dat meisje mee kletst
Thanks NIJN..dikke HUGG terug Heb even de schrik van gister een beetje kunnen verwerken...gister na me werk ben ik lekker gaan douchen, even op inet gezeten en toen lekker naar bedje gegaan...heb manlief niet eens meer naar bed horen komen...alleen dat om 01:00 de tv nog aan stond... Vanmorgen maar meteen ZKH gebeld omdat ze me gister niet gebeld hebben om te zeggen dat ik niet terug moest komen vrijdag...dus nu moet ik vrijdag WEL terug...en daaaar baal ik zo enorm van..net of er nog een ei aankomt vrijdag...er was gister al niks te zien...zal het vrijdag ook wel meteen zeggen dat ik dat niet prettig vind..maargoed...laten ze de provera maar geven en de clomid...ben er klaar voor... Heb echt zin in die stemmingswisselingen...haha zal dit keer nog erger worden want het is nu nog meer... Arme man hahaahahaha
IHJL: Kan me voorstellen dat je het helemaal niet prettig vind om weer terug te moeten vrijdag. Dan maar liever provera en clomid inderdaad!! En die stemmingswisselingen blijven voorlopig wel hoor, want ik heb er hier bij 16 weken nog steeds last van en word alleen maar erger !!! Dikke knuf meis --- Meisje: Inderdaad jij onze ervaringsdeskundige Gewoon mee blijven kletsen hoor!! --- Nijn: Voel je al een bloeding opkomen?! Of nog nergens last van?! -xxxx-
thans voor je woorden nikske.. Ik snap het nut ook niet echt van vrijdag terug komen ,zal wel aan mij liggen haha... Moet zeggen momenteel geen stemmingswisselingen,eigenlijk toen ik aan clomid was had ik daar last van...heel gek..
Hai meiden, Zo is het 't ene moment stil en nu heb ik 1,5 dag niet gekeken (schaam schaam ) en is er mega veel geschreven hihi.. gezellie.. @Meisje fjin dat je ons toch nog hebt gevonden!!! Wat betreft de gyn... doe het wel ff in een pb anders herhaling voor de rest. Wat vervelend van/voor je kleine z'n wondje.. dikke knuff voor 'm! Ow ennnnnnn ik vind ook dat je hier hoort hoor... ervaringsdeskundige!! hahaha. lekker bij ons blijven beppe @Ikhebjelief... wat balen meis jou nieuws.. sorrie dat ik zo laat pas reageer! Zal niet over blijven kletsen.. maar iig dikke huggggg @Nijn.. jij nog nieuws meis??? LiefssSjors
@ALL Ik heb trouwens pas over 6 weken een vervolg afspraak! Van de zenuwen lette ik niet op bij maken afspraak.. ik belde gister de afdeling en zei.. hallo de gyn zei 4 weken en ik tel 6 weken... ja ehhhh er is eerder geen plek! Pfffffffffffffff is dat wat...
@Nikske Nee ik voel niks. Vanmorgen was mijn temp nog steeds 37.0 nul Heb wel zere borsten, maar ja dat is niks nieuws. Daarnaast voel ik verder dus helemaal niks. Zal me niks verbazen als er geen ongi komt hoor. Dat zal typisch mij zijn. Afwachten nog maar dus.
Balen Nijn dat er nog niets is. Mijn liefje donderdag zaad inleveren... ging vandaag niet op.. jij vrijdag.. spannend, hebben we rond de zelfde periode uitslag denk. Duim voor je meis!
@ikhebjelief Wat gaan ze vrijdag doen doen? Weer een keer kijken? Of wat is de bedoeling? @Sjors Hier is het ook altijd een lange wachttijd. Zeg de gyn kom dan en dan maar terug, is he pas veel alter omdat het vol zit Balen is dat he! Alsof je nog niet genoeg dingen hebt waar je je druk om maakt.
O de jouwe moet dus donderdag? Ja wij vrijdag dus. Denk inderdaad dat we rond dezelfde tijd uitslag krijgen. Vind het wel heel spannend hoor, maak me er ook wel druk om We hopen op het beste.