20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjors: jeetje meis, dat het zaad verslechterd is ****, was dat dezelfde als de vorige keer die de iui uitvoerde?
    Bah zit jullie allemaal niet mee, knuff

@ihjl: heb je die gasten in de taxi geen preek gegeven?
    Dat met spuiten zetten komt me bekend voor, dat heb ik ook.
    Knuff meis en hoop dat de maatschappelijkwerker je een beetje kan helpen. Na hoeveel dagen had je de vorige keer een groot ei met spuiten?

@all: zaterdag in het ziekenhuis geweest. Nog niet goed gegroeid dus mocht me vandaag weer melden. Voordat ik daar was had ik krampen in mijn onderbuik.
    Daar op die stoel gaan zitten, 2 eitjes zichtbaar. Maar hadden een rare vorm. Ze is het na gaan vragen bij een andere arts en die zei dat ik mijn eisprong gehad heb ( zouden dat die krampen zijn geweest) Slijm was goed en zo maar we hebben gisteren geklust maar voor het zingen eruit zeg maar (vind het vies als ik ergens heen ga en het druipt :D eruit) spijt dat ik heb, was natuurlijk aan het wachten totdat ik groen licht kreeg om ovitrelle te zetten.|De gyn zei dat ik straks nog maar zou klussen maar ben bang omdat we gisteren plezier hebben gehad dat het zaad nu helemaal hopeloos is. Maar zou ik dan nog op tijd zijn, als het zaad wel iets doet?
    Ohja heb ook in het ziekenhuis gemeld dat ik nu een maand pauze neem van al dat gedoe, eerst even verhuizen en dan ga ik me weer concentreren op de zh bezoekjes

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hey Hey

@zouwoas vorige keer heb ik maar (jahwel)7 dagen gespoten toen was me eitje goed..toen had ik een cyclus van 26 dagen, bleek toen zwanger..;) ben nu al 11 dagen aan het spuiten...Maar het groeit,wel alleen heel langzaam..
    Balen van je eitjes meid, mijn ziekenhuis zegt altijd 3 dagen gemeenschap is voldoende, zaadjes kunnen 3 dagen overleven..Dus meid ga het kaarsje branden ;)
    Mijn engeltje brand weer!!
    xxx

3. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Ja, maar we hebben geklust na het ei.

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hmm dat is balen...Dan heeft het denk ik weinig nut...(oooh sorry meid dat ik dit zeg)

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Dames, nog steeds geen ei boven de 12mm...ik weet het niet meer...

6. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@ihjl: hoe is het? ei gegroeid?

@all: nu nog maar één week wachten! en dan naar de notaris.

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi hoi

Dames, ik heb een besluit genomen..

Vandaag weer naar ziekenhuis geweest, en mijn ei is 'verdwenen' er is niks meer te zien:(
    Ik moet door spuiten tot maandag...als er niks zit krijg ik Provera en beginnen we weer opnieuw(zoals het ziekenhuis dat zo leuk zegt pfff)

Alleen ik heb anders besloten, ik kan het NIET meer..
    Ben er klaar mee...
    Fysiek gaat het niet goed met me en mijn lichaam werkt aan alle kanten tegen..
    We hebben dan ook gezamelijk besloten te stoppen, misschien tijdelijk...misschien voorlopig, misschien voor altijd...
    Serieus dames, ik draai echt door...dit kan ik gewoon niet meer aan...het is zo'n zwaar proces en ik kom er niet doorheen..
    Het is alsof ik iets wil pakken maar telkens niet bij kom en val..
    Zo frustrerend...
    Zit er helemaal doorheen..

sorry voor me ego berichtje..
    XXXjes een zeer verdrietige Amy..

8. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

sterkte en knuff! ihjl

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Ik heb alle pagina's die ik gemist heb terug gelezen...
    Schrik er een beetje van...

@Zouwoas
    Ik hoop dat het toch raak is bij je meis.... voor het zingen de kerk uit kan toch nog raak zijn he :) ik duim voor je.

@IHJL
    Jee meis kan me heel goed voorstellen dat je je nu niet bepaald gelukkig voelt. Ik wilde nog reageren op je eerste nachtdienst met die bezopen mannen enz... maar weer nu echt ff niet wat te zeggen.... ik denk aan je.. leef met je mee ECHT HOOR> en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllle dikke knuff en kus van mij!!!!!

Hier gaat het goed, beetje hectisch op het werk zo de laatste 2 weekjes. Veel afrond werk en nog organiseren van team uitje en diploma uitreiking enz. En ik ben al zo mega moe hey pfff. Maar goed, ik voel me dus goed, heb vandaag de hele dag gevoelige boobs :( maar goed zit nog ver van nod af dus ik wiebel nog altijd braaf met de beetjes op het wachtbankje :p;)

xxx Liefs Sjors

10. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjors: ik ben ook moe en pijnlijke boobies :D

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Owwwwwwwwwwwwwww spannend meisss.... ik heb het ook nog steeds!!!! Gaan we samen positief testen!!??

12. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Dames, ik hoop het voor jullie..

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    He meisjes, ben er tijdje niet geweest, we zijn met het werk verhuisd naar een nieuwbouw, dus hebben drukke weken achter de rug! We zitten er nu ruim 2wk dus alles begint wat in z'n plooien te vallen gelukkig :)

IHJL wat lees ik meid, het gaat niet zo goed met je he :( Begrijp je beslissing, denk dat ik het zelf ook niet zou aankunnen, was na 6mnd klussen al ongelooflijk blij dat het eindelijk raak was, want die 6mnd vond ik al zo lang duren... Respect voor jou (en al de anderen hier natuurlijk ook!!!) dat jullie het zo lang kunnen volhouden!! Het lijkt me echt niet gemakkelijk.... Misschien dat een pauze jullie even goed zal doen en je erna misschien weer met goede moed verder kan gaan!

Sjors & Zouwoas, bij jullie weer op de wachtbank zie ik! Duimen draaien volgende week dus!!

Hier verder: m'n kleine kanjer is vorige week (16e) 1 jaar geworden!!! En 2 dagen voor z'n verjaardag liep hij!! Echt schattig :) Zo'n klein mannetje en al rondlopen, hij is zo fier als een gieter! En kan nu volop de hond en de katten achterna zitten, en gieren en tieren dat ie dan doet haha :)

14. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@meisje: als nog gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van maxim

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Dankjewel!

16. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Meisje idd nog gefeliciteerd met Maxim!;)

Dames, heb een moeilijke beslissing genomen, vandaag was er nog steeds niks te zien...
    Ik heb gezegd dat we ermee stoppen...ik kan het niet meer aan..
    Moest eigenlijk nog wel even een beleidsafspraak maken maar ik ben het ziekenhuis uit gelopen..
    Ga over 2 dagen nog wel even bellen evt vor een beleidsafspraak, maar nu even niet...:(

liefs

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    IHJL heel veel sterkte met jullie beslissing...! Blijf je wel nog hier kletsen ? Kan je beetje van je af schrijven als je daar behoefte aan hebt... We zijn er voor je! (ookal weet ik niet goed hoe je je nu echt voelt, maar je zal wel kapot zijn vanbinnen :( )

Knufferd!!!

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Inderdaad veel sterkte meid... hele dikke knufff.... en je mag zeker hier blijven kletsen hoor. Vaak of juist minder vaak.. maakt allemaal niet ut, daar waar jij behoefte aan hebt.

@Meisje
    Nog gefeliciteerd ook namens mij met de 1e verjaardag van je kanjer!!! Wat cool dat hij net voor z'n jaardag liep/loopt... haha kan zie het helemaal voor me achter de beessies aan ;)

Hoe gaat het verder met jou???

@ALL
    hier gaat het nog goed, boobs blijven gevoelig, buik zet einde middag/avond op... en ben moe!
    Morgen op schoolreis met de kids dus denk dat ik dan pas laat of woensdag zal reageren. Geniet allemaal in ieder geval van het mooie en warme weer, goed smeren, genoeg drinken en geregeld de schaduw opzoeken! xxx Liefs Sjors

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Dames heb een gedicht geschreven,wil hem met jullie delen

Meestal ben ik een vrolijke meid,
    Ik lach eigenlijk altijd.
    Maar achter mij schuilt verdriet,
    En veel mensen zien dat niet.
    Opmerkingen die kwetsend kunnen zijn,
    Dat doet me echt zoveel pijn.
    Vraag me vaak af, komt het nog wel goed,
    Want waar is mijn moed?
    Moed om door te gaan,
    Om niet met zijn 2tjes door het leven te gaan.
    Mensen zeggen ga ermee door,
    Maar dan denk ik 'het is niet jouw lichaam hoor!!'
    Ik kan het niet meer,
    Misschien proberen we het over een paar jaar weer.....

20. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

mooi gedicht ihjl, moeilijke keuze.
    knuff

Deel Deze Pagina