Sjors: net 2 dagen ziek thuis geweest, wss iets van bij de onthaalmoeder opgepakt (ja, ik zit daar dan ook de héééle dag niet!) Beetje buikgriep of iets, heel vervelend... IHLJ: mooi gedicht, krijg er kippenvel van...
Thanks voor jullie woorden dames.. vervelend dat je ziek bent meisje!! Hier gaat het wel...moet zeggen dat ik er behoorlijk rustig onder ben... Gister naar stad geweest met husbunny...Gekeken voor mooie lingerie...nou pfff 85E is echjt zeldzaam hoor!! Heb uiteindelijk maar op internet besteld..!! Ik heb 1 slechte eigenschap weer terug namelijk : roken... Ik heb zoiets van waarvoor ben ik gestopt??? Ik weet dat het slecht is maarja slecht eten en snoepen is ook slecht... XXX
IHLJ : ben intussen genezen Gister was 1e werkdag na 2 dagen rusten, en ben goed de dag doorgekomen gelukkig! Kan weer deftig eten (en het blijft nog binnen ook! ) Husbunny, leuke naam En 85E is idd al een serieuze maat, heb zelf nog maar een A'tje meer denk ik, heb een B aan maar als ik me buk kan je bijna m'n hele tiet zien... Véél te klein wil terug m'n borstvoedingsboobies van net na de bevalling *gniffel* lekker dik en strak hihihihi Jammer dat je weer bent begonnen met roken! Snoepen en ongezond eten is idd ook niet goed voor je, maar roken (vind ik) is nog net wat anders. Maar als jij daar behoefte aan hebt, ik kan je niet doen stoppen natuurlijk!
Meidennnnnnnnnnnnnnnnnnn.... Ik heb een POSITIEVE TEST!!!!!!!!!!!! Ik ben er ff niet geweest omdat ik dus (zoals ik al had aangegeven) een echt mega drukke week had op me werk) Maar goed... ik was dus al voorzichtig met schoolreis... en vrijdag toen dacht ik echt ik voel gewoon iets..heb 's avonds laat een test gedaan kv 2v5 en die was licht maar wel positief! Vriendlief was erg bang dat het van de hormomen was dus vroeg of ik er nog meer had (testjes) en of ik die in de ochtend wilde doen... dus ik die gedaan (digi van CB met indicator) en ja hoor; Zwanger 1-2 !!!!!!!! We zijn zo blij Ik ben nu in Heerlen bij me ma (zij heeft openhuis). Ik kon helaas niet eerder op zp... geen internet op me tel dus vandaar dat ik er nu pas ben. Ik ga snel bij lezen en reageren... EN als ik vanaaf laat thuis ben upload ik de foto's van de testjes!!! xxx Liefs Sjors
Ja dankjeeeee. Och het is zo onwerkelijk. Na de mededeling bij de 3e iui dat het kwalitatief echt slecht was... en dat we op de 7e as de evaluatie afpr hebbben dachten we echt dat dit een kans was die zeeeeeeeeeeeerrrr klein was... en dus vast zou mislukken! NIET DUS! Wauwies zeg dit voelt zo maf. We zijn wel wat voorzichtigjes hoor. Na de mk vorige keer met 11,5 week... alleen wil ik echt wel proberen te genieten en dit is natuurlijk niet ''de vorige keer'' het is een nieuwe zwangerschap.. dus moeten het proberen los te zien. Stress is nooit goed maar zeker nu in de eerste fase niet... dus doen ons best... maar zullen spannende eerste weekjes worden. Ja we zitten inderdaad nog in Heerlen... dicht bij je! Leuk meis Hoensbroek.... schiet het al op?????? xxx
@Meisje Dank dank dankkkkk!!!!! Alles oke met je en met maxim? @IHJL Meis dank ook voor de felicitatie!!! Dikke knufff xxx
@sjors: alles bijna al hier. nog een paar dingen missen nog. in de nieuwe woning valt wel de keuken uit elkaar. kom er ook niks in kwijt. woensdag hopelijk weer internet word niet goed van foon typen. morgen mijn nod. denk dat ik ongi ga worden.
Hier ook een keuken met weinig opbergruimte (en hoogte van het aanrecht is gemaakt op kabouterhoogte, dateert van jaren '50 of zo denk ik) Als je nieuwe/2e handse keuken kan aanschaffen: zeker doen! Word hier helemaal gek van de keuken... Maar zal helaas nog 1,5j moeten wachten wss (zoveel nog te verbouwen, veel dingen die voorgaan op nieuwe keuken helaas)
de keuken is van plastic. met rare uittrek dingen. als ik internet heb zet ik hier een foto ervan. net loopt een collega van Rik hier langs. ziet me zitten en gaat gluren voor het raam. ik kan die vent niet luchten. brengt andere collega's in de problemen maar hij is het probleem steeds.
Okay Klinkt iig ook niet zo handig hihi Vervelend van die collega... Wist hij niet dan dat jullie binnenzaten? Dat ie zo gluurt? (wonen zelf langs de rand van een rustig wegje, in de zomer echter heel veel fietsers die zich totaal niet schamen en echt blijven gapen... dus snap voor een deel wel hoe je je voelt! En als dat dan ook nog eens een persoon is die je niet kan hebben... Dubbel zo hatelijk natuurlijk!)
hij weet dat er een kans is dat we er waren. is gewoon een gluiperd. komt niet binnen als ik er ben. huwelijk stoker is hij. heb nu de hele tijd buikpijn. eerst aan de hele zijkant van net onder borst tot net boven heup. en kan niet naar de wc maar krijg ook al krampen in onderbuik
Heel herkenbaar meiden ''opbergruimte probleem in keuken'' hier ook zelfde! Ik heb de helft in trapkast staan op planken en nog 2 dozen. @Zouwoas Owwwwwwww niet ongi worden hoor meis! toi toi toiiii @ALL Ik mag de 25 voor de 1e echo... de schatting is dan 7 weken en 3 dagen. Verders voel ik me oke, gevoelige boobs en moe. xxx
Sorry dames ben weinig online.. Het gaat redelijk met me.. Maar we hebben wat problemen met schoonouders...Lang verhaal...maar laten we erop houden dat schoonvader vreemd gaat en schoonmoeder dat niet gelooft...
nog geen ongi en negatieve test vanmorgen. ik ben zo moe. zo ff was doen. straks bij tante eten en andere woning poetsen. morgen komt de opzichter.
Sjors: leuk leuk ! Aftellen tot de 25e nu dus! (nog 20 dagennnn!!!) IHJL: klinkt pijnlijke situatie :s Zouwoas: Nog even verder duimen dus hier! Hoop dat je toch geluk hebt deze ronde, en dat die buikpijn op iets anders duidt (baby'tje ofzo ) Wanneer verhuizen jullie?