20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Jakkes wat een rot situatie! Sterkte ermee meis!!!

@Zouwoas
    Ik blijf nog duimen mop!

@Meisje
    Ja ja nog 20 daagjes inderdaad... begin het nu pas te geloven :D

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Zouwoas:
    Oeps :D Voor dat antwoord was ik al bang hihi

Sorry :D

Sjors: Leuk he :) Na zo lang weer opnieuw zwanger!

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Meisje
    Ja zeker leuk. Voelde zooooooo onwerkelijk toen ik de test inhanden had. Weet je elke keer vanaf 3 dagen voor NOD schiet ik in de modus: het is toch niet gelukt. En met de testjes ben je de negatieve zoooooooo gewend dat je bijna geen rekening meer doet houden met positief (ik dan hé). Maar ik ben echt wel super blij, toch nog zwanger voor me 30e! Als ik nog zwanger was zou ik rond mijn/onze verjaardag (vriendlief en moi samen jarig) bevallen...
    Nu is 12 weken 1 dag voor onze verjaardag... te minste uitgaande van mijn berekening. Ben benieuwd waar ze os op zetten als we de echo hebben.

Maxim oke meis?

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Nog 19 daagjes! :D

Ja idd met die testen kan ik geloven :) Ik dacht elke maand "ja ik voel dit en dit en dit!!" en de maand dat ik effectief zwanger was dacht ik net dat het niet zou zijn :D Nog omgekeerde van jou dus :D Beter zoals bij jou, uitgaan van het negatieve en dan toch posi testen ;)

Maxim gister op CB geweest, 9,690 kg en 75cm! (en weer 2 prikjes gehad ocharme, toen de dr. de 2e ging zetten keek hij echt boos naar haar :D hij vond het ècht niet lief dat ze hem pijn deed!) Nu even id gaten houden volgende week, na de prikjes van gister zou hij blijkbaar binnen de 5 a 12d koorts kunnen krijgen of ziek worden.

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Meisje
    Ow ach gosssss dikke knuf voor Maxim... stoute dok!! haha ;)

Hahaha ben je met mij aan het aftellen meis! Cool :D;)

6. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Even update...hier gaat het shit..
    Dikke vette problemen met schoon ouders...alleen omdat wij eerlijk zijn,schoonvader vertelt allemaal leugens..
    ze bekijken het maar..

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Als ze geen hulp willen dan moeten ze idd hun plan maar trekken... Hoef jij je energie er niet meer in te steken als ze die hulp niet willen. Groot gelijk!

Sjors ja ben benieuwd :D Wil zelf ook weer baby maar moet wachten, dus hou ik me bezig met andere bijna-of-helemaal-zwangeren :p

8. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

ik ben vandaag ongi geworden. alles gepoetst onder en van alles gewassen. morgen boven poetsen.

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Jammer!

10. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Jammer zouwoas..

sjors hoe voel je je??

Hier..
    Ik heb gister gebeld voor een beleidsafspraak te maken...
    Ik moet 18 aug...Gelukkig gaat manlief mee...vind ik toch wel erg fijn!

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    Jammer meis!!!! Hoe gaat het nu met je??

@IHJL
    fijn dat manlief mee gaat!
    Hier gaat het redelijk oke... heb last van darmen en gister voor het eerst over moeten geven :( maar goed dat hoort erbij. Ben gelukkig niet veel misselijk hoor.. was alleen dat moment.
    Verders is gevoelige van de boops een beetje weg :( maar verder voel ik me dus oke. Vanaaf een feestje dus zo een outfitje scoren wat niet te strak zit... in de avond is buik namelijk wel aanwezig en heb nog geen zin in vragen.
    Hoe ist veder met jou?

@Meisje
    Owwww hahaha nou als dat voor jou een goede manier is om af te leiden meis... lekker bezig houden zo!

xxx

12. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@ihjl: wat lief dat je man mee gaat naar het gesprek. wat voor een gesprek is het precies?

@sjors: hier gaat het wel. beetje ziek het worden. en veel hoofdpijn. spannend he! de echo komt korterbij met de dagen.

25 juli alweer 5jaar met hubbie getrouwd. tijd gaat snel.

13. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hoi hoi..

Zowoas het is een afspraak over hoe nu verder...voor mij is het al een beetje een plekje aan het krijgen, dus ben benieuwd of er nog iets op ons pas komt!
    5jaar alweer jeetje hihih, ik sept 1 jaartje!!;)

Sjors nou meid denk dat je snel dik gaat worden hihih!!;)

Verder hier..

Schoonouders gaan definitief scheiden...hoop heisa...maar komt goed...we staan achter me schoon moeder en dat weet ze ook dus dat is wel fijn!!
    Ik heb echt een drama dag vandaag haha...
    blikje red bull overme hond gevalle...Pech met de taxi...(autopech)...wat een dag hahaha
    Goed begin van de week

xx

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    IHJL : hoop je dat er toch nog oplossing komt (om zwanger te worden), dat je zegt "wat er nog op ons pas komt" Wel tof dat je man mee kan, altijd fijner om zo'n dingen samen te doen lijkt me.

Jammer van je so's, maar wel een goeie oplossing lijkt me (zou er zelf ook niet goed van zijn moest blijken dat vriendlief me bedroog)

aiii je week begint idd al erg "goed" :D Hond hyper nu dan? Met die redbull? ;)

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Lieve meiden,

Hier breekt het noodlot toe lijkt.... maandag is bij mij bloedverlies begonnen... ben in de avond om 18:00 naar het zh gegaan en hebben een inwendige echo gehad... er was weinig op te zien.. daarna bloed laten prikken.. hcg is erg laag (28). Ze hebben aangegeven dat ze het niet weten. Het is 50% om 50%...
    Het zou namelijk ook veel priller kunnen zijn dan we denken zeggen ze OF het is een beginnende miskraam. We moeten afwachten. Alleen als het echt ''te'' erg word moet ik eerder bellen/terug.. en anders maandag weer een echo & bloedprikken.
    Het bloedverlies is nog niet gestopt en heb krampen... buik blijft in de avond wel opzetten en boobs iets wat bevoelig,... erg verwarrend dus. Maar verlies aardig wat bloed dus heel moeilijk om hoop te houden. Ik hou me hart vast en me even stil.
    Ik zit ook bij een topic meiden uit Rotterdam... daar heb ik een buddy die voor mij post als ik haar sms update... dus mocht ik lang niets van me horen dan kunnen jullie het vast daar lezen... ''engeltje post voor mij''.

Sorry voor ego bericht girls... xxx Liefs een beetje verwarde en verdrietige Sjors

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Oh Sjors wat een slecht nieuws :( Ik ga zeker voor je duimen dat de kleine frummel blijft zitten! Het zit jullie niet mee blijkbaar :( Heel veel sterkte de komende dagen !!!! Ik hoop voor jullie mee op positief nieuws maandag!

17. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Sjors, dit is echt K***, hoop voor je dat alles goed gaat en dat de kleine blijft zitten. Sterkte en knuff

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    aaaah nee Sjors meid...:(:(:(
    Pfff wat een ellende zeg!!!
    Ik duim echt voor je!!
    HCG is wel laag...mijne was toen 136 (geloof ik)...

KUS

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Dank voor de lieve woorden en interesse!!!!
    Hier gaat hetw el weer wat aan de betere kant. Het bloedverlies is nu minimaal... lijkt dus allemaal op een ongi.... weet niet wat ik er nu van moet denken. Voel alles zo dubbel aan nu, aan de ene kant voel ik me :)$durf het bijna niet te zeggen) maar niet meer zwanger :(
    Ik begrijp ook niet waarom me dit nu weer mee moeten maken... eerst de 11 weken en 5 dagen mk en nu 3e iui raak en dan dit!?
    Pfffffff maar de tijd zal het leren meiden. Ik had nog verzonnen om morgen een test te doen maar ben heel bang voor de uitslag... denk dat ik helemaal in stort als die negatief is. Vind het onwijs moeilijk dit. Maar goed zoals ik al zei, afwachten.

@IHJL
    Ik weet het meis.... de waardes idd erg laag :(

LiefsSjors

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Oh meisje toch :( vind het echt niet leuk dit.... Ben benieuwd wat er maandag uit de bus komt , maar zoals je nu vertelt klinkt het echt niet goed :(

Toch blijf ik duimen!!!

Deel Deze Pagina