Hoi Dames.. Sjors meid ik lees net in hetandere topic over je...meid wat k*t zeg... ik heb heel veel aan je gedacht de afgelopen dagen..! Sterkte..!! Dames, hoe is het hier verder met jullie?? Hier veel werken ivm vierdaagse..! erg druk dus.. 18 aug gesprek in het zkh...ben wel benieuwd xx
Lieve meiden... De hemel is gister 2 engeltjes rijker geworden... helaas heb ik het leven op aarde niet kunnen schenken aan de 2 wondertjes die ik met alle liefde en geluk bij me droeg. Het is 100% zeker dat het over en uit is. De notitie is gemaakt; miskraam met 6 weken van een 2ling. En nu dus veel verwarring, verdriet en onbegrip... wederom de vraag waarom toch... en nu dus ook de vraag waarom ''weer''. Eerst met 11 weken en 5 dagen en nu bijna 6 maanden later met 6 weekjes... IHJL Dank voor je lieve reactie vast, goed dat je hebt gekeken in het Rotterdam topic, had aan m'n buddy gevraagd of ze daar wilde posten voor me. Heb middels ook m'n handtekening aangepast. Weet echt nog niet waar ik het zoeken moet. Het ene moment gaat het beter dan het andere moment. De komende weken het een plekje geven en rusten. 25 aug hebben we een afspr op de planning met onze eigen gyn.. tot dan dus ff lekker niets. Ik heb de vorige mk een kunst kralenboompje (met kraaltjes en hartjes) geplaatst bij het graf van me pa en heb er toen een metaal vlindertje in gebonden... heb er nu een 2e vlindertje bij gedaan. In m'n album staan wat foto's van m'n vlindertjes. Verders volg ik jullie ngo wel hoor... en zal ik ook blijven posten.. dat doet me goed, alleen wel op een iets lager pitje even. Het geeft me kracht, hoop en geloof te zien en horen dat een zwangerschap weldegelijk goed kan gaan. Dat je er van kan genieten en uiteindelijk een wonder op misschien wel meer dan 1 wonder in je handen kan hebben. Zo voel ik dat dus onze wens niet onmogelijk is. LiefsSjors
Lieve Sjors, Ontzettend veel sterkte voor jullie samen... Het had niet zo mogen lopen, hoop dat je hier genoeg kracht kan vinden om dit te verwerken, en weer verder te gaan. Mijn gedachten gaan naar jullie en jullie 2 kleine vlindertjes. Probeer de moed niet op te geven, we zijn er voor je meid !! Liefs x
ik ben 22 en we willen voor een 2de gaan maar ben er zo mee bezig.. bij de eerst had ik dat echt niet en nu.. pff
@Meisje dank voor je lieve woorden!!!! Doet me zeker goed. Ik kijk vaak naar de foto's van m'n vlindertjes... @Mijnwens Welkom meis... en suc met de 2e... ben je lang bezig? xxx
hoi sjors, ik weet even niet wat ik moet zeggen. in gedachte bij jullie, veel sterkte!! @all: ik ben geveld door buikgriep.
@Zouwoas Dat je er bent is al voldoende meis... dank voor sterkte Jij beterschappies met je buikgrieppie! Blijven drinken hé meis!
he dames!! @sjors ja meid verschrikkelijk gewoon.. knuf vooe jou..!! @mijnwens welkom hier... @zouwoas beterschap meid!! @all sorry dames ben weinig hier, werk veel...afgeloen week 51 uur :O Vannacht nacht dienst en morgen is de intoch van de vierdaagsde, hopelijk kom ik thuis haha!! Maar komt goed!! Verder heeft mijn oh zo lieve hond in mijn border gegraven...allemaal zand eruit gegraven die l*l..!! Was echt boos op hem!! hahaha xxx
Zouwoas: beterschap meid! Mijnwens: welkom! Sjors: ja dat geloof ik dat je er vaak naar kijkt, zal wel heel onwerkelijk zijn... IHJL: amai, 51u, dat is de moeite zeg! Wat is border eigenlijk...? Maar een hond die ergens in graaft, is meestal niet goed, ze doen het vaak op de plaatsen waar het net niet mag haha, hier ook! Maar is beetje eigen aan Jack Russells vrees ik
@ALL ff kort hoe het hier gaat; het gaat dus redelijk zolang ik bezig blijf. Ik ben gister wel weer naar het graf van me pa geweest & dus bij onze vlindertjes en heb daar wel effies gezeten een een kaarsje aangedaan. Verders lekker tegen vriendlief aan het kruipen en aan het genieten van zijn warme armen om me heen en de kopjes thee die hij zet enz. @IHJL meis wel op je zelf letten hoor... 51 uur wel erg veel mops! xxx Liefs Sjors
Wat lief van je vriend dat hij je zo verzorgt! Let hij ook een beetje op zichzelf? Fijn dat jullie zo veel aan elkaar hebben, dat doet toch ook al veel denk ik.
@Meisje Ja meis... hij let zeker wel op zich zelf... hij is meer van het wegstoppen maar praat er nu eindelijk een beetje met mij over. Saampjes komen we er wel. Hoe ist met maxim?? xxx
Hey Dames Meisje een border is een stukje grond afgezet waar plantjes in staan hihi, en mijn hond vind het potgrond die erin zit helemaal geweldig hahaha hij is echt aan puberen (bijna 1 jaar ) Ja 51 uur is echt veel,maarja het is nu heel druk ivm de vierdaagse, snap het ook wel maar ik kom wel voor me eigen op. sjors fijn dat je mannetje zo lief voor je is...! Je hebt toch altijd nog het meest aan elkaar he!! Hier...Bijna gesprek...eerst 4 aug naar maatschappelijk werkster en 18 aug gesprek in het ziekenhuis...misschien dat ik wel weer begin met behandelingen,maar we zijn er nog niet over uit.. Ik wil er gewoon niet teveel mee bezig zijn,daar ga ik echt aan onder door.. Verder gaan we vanavond met vrienden uit eten..! heb er zin in...na 7 dagen gewerkt te hebben... Ook deze week zit ik weer aan de 50 uur.... Dikke kus voor jullie allemaal!!
Sjors: Maxim doet het super goed! Derde tandje sinds vorige week erdoor, het is echt een lieverd en een peutertje aan het worden zo stilletjes aan! Gaat echt veeeel te snel! IHJL: Oh ok Nu snap ik em! Hier eentje van 13 maand en 1tje van 9wk En bijna zo ver, lijkt me zware keuze... Hopelijk schept een gesprek meer duidelijkheid en kunnen jullie zo samen beslissen wat jullie het beste lijkt. Geniet van je avond straks! Heb je meer dan dubbel verdiend na zo'n zware weken!
Ja klopt anders had ik weer troep gekregen om op te wekken ...maar pfff zit echt in dubio...bellen of niet...Weet het even niet...Weet even niet of ik er weer aan toe ben namelijk...
Denk daar maar goed over na, samen met je man. Is toch belangrijke beslissing he. Hoop dat jullie samen er uit komen! Zal idd wel even dubbel zijn nu. Succes meid!
ff snel een berichtje: ik denk aan jullie allemaal. ben alweer beter. nog twee dagen en dan sleutel inleveren van oude woning, druk bezig met de laatste dingen daar. en het plannen voor volgende week. keuken verven en omzetten, spoelbak halen, aanrecht uitzoeken, kachel uitzoeken enz.... tot snel xx