20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Zouwoas veel geluk in jullie nieuwe huisje! Dat verhuizen is niks hè. Hoop dat ik het nooit meer hoef te doen!

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    Zal vast een opluchting zijn meis! Idd ook veel geluk van mij voor jullie in jullie nieuwe casa!

@IHJL
    ow meis das idd maf... wel fijn dat je idd niet die opwek troep hioeft te gebruiken. Zoals meisje ook al zei is het jullie besluit of je er nu iets mee gaat doen. We zijn er hier voor je! ;)

@ALL
    Het gaat hier redelijk tot goed. Ik ben denk over de grootste schok heen. Het verlies doet absoluut nog zeer, kijk nog regelmatig naar de foto's en ben ook nog een x naar het graf van paps geweest.. toch stiekem effies bij me vlindertjes spieken.
    Maar verders dus rustig. Tussen vriendlief en moi gaat het ook weer normaal. Het gevoel was van de week zo goed dat we lak hadden aan alles en nu gewoon weer vrijen.

Ik heb alleen niet meer de ovu's gedaan... zou dat voor het zh doen (ook voor ons zelf natuurlijk). Dit doen we om te checken wat mijn lichaam/cyclus nu doet zonder medicatie zodat we de 25e meer weten in welk stadium we zitten zeg maar. Maar goed kan altijd nog doen.. en anders gok ik op half aug weer ofzo... is dus niet zo heel handig... niet dat het erg is hoor meiden begrijp me niet verkeerd.
    Geen idee of het nu zou kunnen dat..... ??? Iemand een idee??

xxx

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Sjors: heel fijn dat jullie weer goed overeenkomen na jullie verlies! En geen idee of het uitmaakt van die ovu testen... Nu is te laat dan om ze nog te doen? Wat bedoel je met of het zou kunnen dat...? (ja ben hartstikke blond hihi :D)

Gaan jullie gelijk weer opnieuw proberen voor een hummeltje? Fijn dat je ook bij je vader nog steun vindt, heel bijzonder om nu je vlindertjes bij hem te hebben lijkt me!

Je "klinkt" ook al wat beter dan eerst, hoop dat het goed met je gaat meid!! Denk aan je! xx

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ik voel me idd echt beter, kan best dat je dat kan opmaken uit m'n berichtjes hoor. Vind eigenlijk ook fijn om te horen dat het te merken is. En helemaal door dinnie's die alleen me teksten lezen en mij dus verder nooitin het echt zien.. echt fijn!!!

ik weet niet of het te laat is voor ovu testjes... kijk met de medicijnen had ik een strakke cyclus.. maar ja geen idee hoe dat nu zit. eigenlijk moet je tellen vanaf 1e dag bloedverlies... ook bij een mk... het kan bij de één wel veel langer duren dan bij de ander voor de volgende bloeding komt ( de 1e zeg maar echte ongi na mk) maar goed we (wij en de artsen van het zh) wilde dus weten wat mijn lijft nu doet zonder medicijnen. Dus for sure vanaf dag 10 zo'n beetje starten met ovu's... ik zit nu al op dag 16 :$ dus eeeeeeeeehhhhh:( geen idee wat mijn lichaam heeft gedaan in de afgelopen dagen.

Zou best vandaag toch nog een ovu kunnen doen maar als die negatief is dan kan het dus zijn dat ei al is geweest..... en ik blijf testen tot 'k een ons weeg.... offffffff dat er geen ei is geweest... dus idd weer testen tot je een ons weegt.. offfffff nou ja snap je me nu???? We hebben dus wel sex gehad... en ik bedoelde dus... STEL nou... kan ik dan weer zwanger zijn????

Antwoord op je andere vraag; we willen wel verder ja, maar zien en horen de 25e wel hoe en wat... te minste... als we dan dus niet ineens al zwanger zijn (wat me sterk lijkt) maar vriendlief denkt het namelijk wel... maakt me behoorlijk onzeker kan ik je vertellen. Niet dat ik nu dus niet wil... (en begrijp me ook niet verkeerd... ben er nu echt niet mega veel mee bezig ofzo) maar hij vroeg het dus gister van joh... we vrijen nu wel maar hoe zit het nou? En toen had ik dus geen antwoord... mede omdat ik er niet bij stil stond EN omdat ik die stomme testjes niet heb gedaan.

Zo hahaha heel verhaal!

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Je weet dat we er voor je zijn he ;) En ik merk het echt wel aan je berichtje! wil idd wel wat zeggen als we elkaar al zo goed kennen, niet? :) Vind wel bijzonder!

Ja dacht dat je dat bedoelde maar wist niet of ik dat kon zeggen omdat ik niet wist hoe jullie er tegenover stonden ... :)

Maar het is best ingewikkeld ja, wel of niet.. Goh! Zou blijven testen denk ik, ei moest maar eens later zijn... Niet? Ze maken het ook zo moeilijk :D Zou best speciaal zijn moest het nu al meteen weer raak zijn... waarom denkt hij dat? En je kan idd zwanger worden als je vrijt hihi ;) Wel leuk dat je daar niet echt aan gedacht had dat het kon :)

6. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    He dames
    ik reageer ff snel..
    Sjors ik merk ook dat je je al iets beter voelt..!! fijn!!

FF snel..
    Vandaag goed gesprek met me hubbie gehad, we hebben besloten om NIET het ziekenhuis te bellen.
    Ik sta er nog niet 100% achter en ben er gewoon nog niet aan toe.
    We wachten het gesprek rustig af zodat we daar nu eerst naar toe kunnen leven.
    Ik zie het niet zitten om nu alweer te gaan spuiten, ff rust aan me lichaam
    Dit was ff snel de update..
    xx

7. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjors: ik heb mijn ei op dag 28 van cyclus zonder meds.
    @ihjl: lekker rustig aan doen. en pas naar zh gaan als je er 100% achter staat. knuff meid.

@all: thnx, we zijn kapot. nu pas thuis. bankhangen en criminal minds kijken. morgen weer verder. bah heb geen zin meer. nog ff. xx

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    IHJL: fijn dat jullie eruit zijn! En zoals je zegt: rust voor je lichaam zal idd geen kwaad kunnen.

Zouwoas: volhouden meid! Jullie zijn er bijna :)

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    fijn dat jullie het eens zijn en voor nu een dapper besluit hebben kunnen maken. Toch knuff van mij!

@Zouwoas
    Nog effies meis!!! (moet je nog veel?)
    naar hje gevoel vast wel... maar je weet het hé... de laatste....

@ALL

meidennnnnnnn

Ik heb gister aaf toch testjes gedaan (moest for sure een zw test) die was negatief... en dus meteen een ovu gedaan... en tot mijn stomme verbazing; hij lijkt positieffff!!!!! Of mijn ei nou geweest is of nog moet komen zal vandaag blijken, doe er later weer een.
    Maar het mooie aan dit alles is dat mij lijf dus ''iets'' doet!!!!!!!!

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Sjors wat positief nieuws! Heeft het toch z'n draai weer gevonden dan. Best snel al niet? Dacht dat het over het algemeen wel langer duurde.

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Meisje
    ja ik was ook echt verbaasd.
    Ik heb vandaag nog een test gedaan om te checken of ei komt of is geweest... en de test van vandaag was toch echt veeeeel lichter dan die van gister... dus ei is geweest!

12. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjors: als ovu posi is dan komt het ei binnen twee dagen eraan geloof 12 tot 36 uur na posi ovu test.

Morgen de sleutel inleveren en dan is die zooi klaar :D Dan kunnen we vanaf maandag hier aan de kitchen beginnen :D
    Thanx nog voor de leuke berichtjes.
    Nu op de bank zitten en rsutig aan doen. xx

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas... ik weet het meis... dus ben benieuwd

14. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi hoi
    @sjors thanks meid!! over je ovu test, spannend hoor...het lijkt me wel erg snel,maar als die vandaag al lichter is hoor je mij niet zeggen dat je ei niet geweest is hihih..;)

@zouwoas fijn dat het allemaal een beetje achter de rug is!! lekker gaan genieten met zijn tweetjes

@meisje Thanks voor je lieve woorden

Verder..
    Hier is de hell echt los gebroken, ik ben net zo erg ongesteld als toen met mijn miskraam, ik loop letterlijk leeg en tampons hebben geen zin want na 30 min moet ik hem verschonen:(
    Heb het echt super erg en heel erg buikijn...:(
    Donderdag gesprek met MW, vind het best spannend want weet nie wat ik ervan moet denken,maar gelukkig hoef ik niet alleen en gaat me mannetje mee..
    Verder vannacht nacht dienst, zit te denken hoe ik dat ga overleven zonder door te lekken hahaha...
    Misschien moet ik een dixi huren en in mijn taxi plaatsen mwhahahaha
    xxx

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    Sleutels al ingeleverd? Voelt maf zeker?

@IHJL
    Hoe gaat het nu met je ongi meis?
    Al minder/over? Balen dat ie zo heftig was! Heb je nog wel een beetje normaal kunnen werken?

@ALL
    Hier gaat het goed. Voel de spanning toch weer... ga het dus toch weer aan :):) hahaha ben echt benieuwd of ei dan echt klopte en of er wat gebeuren zal.....

Verders leuke kaartjes weten te regelen via mp.. 10 euro pp voor duinrel+2 uur tiki bad... en 5 euro pp voor diergaarde blijdorp! Dus kan weer 2 leuke uitstapjes maken :D

xxx

16. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjors: sleutel ingeleverd, blij dat ik van die woning af ben. overal vocht in de muren.
    @ihjl: jeetje, is het goed gegaan met werken en ongi? heb het ook steeds zo erg.

@all: we hebben de oude keuken eruit, tegels van de muren af en gas leiding verplaatst. morgen sleuven freezen voor bedrading en een stuk muur slopen (openkeuken effect) en andere tegels bestellen. denk aan jullie vanuit mijn stoffige woning met al dat gekap. xx

17. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier een berichtje van mij...
    Vorige week donderdag positief getest en nu zit ik op vijf weken. Ik hoop dat alles goed gaat. 11 aug intake bij VK en 24 aug 1e echo. Gisteren zijn de MvM bussen bezorgd dus mag ik beginnen met het verzamelen van mijn plas..
    Vandaag is mijn mams jarig maar ik twijfel nog of ik het haar en mijn vader vandaag ga vertellen.

Hoe is het met jullie?

Liefs Linnie

18. babyverlangen

babyverlangen Actief lid

5 aug 2011
    127
    0
    0
    Zeeuws-vlaanderen
    ik ben nieuw hier, en ben ook 20er. weet niet of ik erbij mag...:p

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Welkom babyverlangen!

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hey sweety

Jeeeeeeedemmm meis... je vroege testen is toch positief gebleven!!! gaaaaaaaaaaaaaaaffffffff Yes yes yesssssss Gefeliciteerd!!!!!!!
    Ow vet zeg, en de 11e dus intake.. oe en de 24e je eerste echo cool.. de 25e ik naar gyn... spannende dagen komen er dus.
    Hoe gaat het nu met je?? Hpe voel je je????
    En fijn dat je er weer bent!

Liefs Sjorssie;)

Deel Deze Pagina