20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Natuurlijk mag je erbij! Welkom!

Vertel vertellll... hoe jong? Hoe lang bezig? 1e kindje? Hahaha meteen vrage vuur :D

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Linnie gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Sjorsjette en Meisje89, dank jullie wel!
    Ik voel mij goed, beetje misselijk, beetje moe, gevoelige buik en borsten. Voor de rest wel heel spannend hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Gisteren was mijn moeder jarig en hebben we het verteld, dat was superleuk.

Knuffel!

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ow wat leuk!!! Gefeliciteerd nog met je ma ;)
    Ik duim voor je dat het goed blijft gaan meis.

5. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@linnie: Wat gaaf, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

@babyverlangen: welkom!!

6. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi hoi Lieve dames!!

Allereerst Linnie meid gefeliciteerd!!! wat leuk !! Geweldig nieuws!!

@sjors ja de ongi isheel erg geweest, maar gelukkig heb ik het weer overleefd hihi.
    Heb je de uitstapjes al gemaakt?

@babyverlangen welkom hier!!

@zouwoas en hoe is het daar??? Gaat alles goed met het huisje??

@all
    Met mij gaat het niet zo goed, ik zit eigenlijk sinds vandaag weer in een behoorlijke dip,die lang is weggebleven maar toch weer is terug gekeerd.
    Af en toe denk ik, zou het toch nog ooit gebeuren of is het gewoon 'over'...?
    Het gesprek bij maatschappelijke werkster heeft weer veel opgehelderd...Of ik er wat aan heb weet ik niet, het ging juist zo goed, en sinds ik er geweest ben voel ik dat mijn lijn weer aan het dalen is...:(
    Wat wel erg fijn vond is dat ik me man eens heb horen praten, hij heeft over zijn gevoel gepraat en toen hield ik het niet meer..
    Hij zei dat we beide een grote kinderwens hebben en als die niet vervuld word hij dat heel moeilijk vind, maar wel zielsveel van me houd.
    En dat we positief moeten blijven...ja dat was enorm lief van hem.

Even een vraag, hebben jullie ook enorme haargroei? ik wel..in het gezicht en vind het verschrikkelijk...:(
    Ook heb ik weer enorme puisten:(
    Dit was het wel weer een beetje, sorry dat ik zo weinig hier ben maar heb het enorm druk, lees alles wel bij hoor
    liefs,Amy

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @IHJL
    Hai meis
    Wat fijn dat maatschw je goed deed.. balen wel dat je je daarna in een soort van dalende lijn voelt zakken... kop op hoor mop.
    Heel lief van je man om zo te spreken, fijn om is te horen toch!

Dat van haargroei is meer pcos toch?
    Of zeg ik iets geks?
    Ik heb er in ieder geval geen last van. Heb eerder veel haar uitval :(

8. Kim01

Kim01 Actief lid

7 aug 2011
    408
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal,

Ik ben een meid van 20 jaar, sinds 4 jaar een relatie met een man van 31, wij wonen 2 jaar samen en zijn 22-07-2011 getrouwd.

Ik gebruik al sinds 3 jaar geen anticonceptie meer en wij gebruiken ook geen voorbehoedsmiddelen.
    Ben een dame met overgewicht, waarbij vorig jaar september pco was geconstateerd.
    Mijn cyclus was altijd onregelmatig, maar sinds december is het al meer regelmatig.
    Telkens op de 20ste van de maand, alleen afgelopen maand niet.
    Dat heeft waarschijnlijk te maken met de stress van onze bruiloft.
    Op 1 augustus is mijn menstruatie gekomen.
    Ook hebben manlief en ik besloten om voor een wonder te gaan.( Hoop niet dat het negatief overkomt ).

Voor de zwangeren: van harte gefeliciteerd!
    Voor de (nog)niet zwangeren: hoop dat jullie snel in verwachting mogen zijn!

Groetjes BaKi

9. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@BaKi: Welkom!!

@ihjl: we zijn flink aan het breken hier. muur naar keuken eruit. vrijdag word het gestuct (hoe je het ook schrijft). dat van haargroei komt me bekend voor. binnenkant boven benen lange haren en snor. rond navel extreem donkere haren zitten (lijk op mijn hubbie :D ) ben wel kaal het worden heb van die inhammen en waar haar zit is het kaal het worden ( op mijn hoofd) en vam die piepkleine witte donsharen op mijn kaaklijn.

@all: ben alweer ziek. darmprobleem, misselijk enz :buikgriep nr 2

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    IHJL: wat lief wat je man vertelde! En fijn dat het gesprek meeviel, ondanks dat je je nu weer minder goed voelt..

BaKi: welkom en nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Mss domme vraag maar je zegt dat je al 2j zonder anticonceptie doet, maar pas vorige week beslist om voor kindje te gaan? Als je geen AC gebruikt, zijn jullie in principe sowieso toch al klaar voor een baby, of zie ik dat verkeerd? Aangezien je dan toch super veel kans hebt om zwanger te worden.

Zouwoas: beterschap meisje!!

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Goede morgen meiden,

@Zouwoas
    Beterschappies girl!!

@BaKi
    welkom!
    Ik vraag me het zelfde als meisje af... geen ac is toch openstaan voor.... ? Of lette jullie op wanneer jullie kluste?
    pco is dus geconstateerd zei je... dus je bent bij gyn geweest?
    (sorry voor vragenvuur)

@Meisje
    Nog nieuwe kiekjes van Maxim?
    Gaat het goed verders?

xxx

12. Kim01

Kim01 Actief lid

7 aug 2011
    408
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sjorsjette:
    Dat klopt, wij stonden er voor open.
    Wij letten nooit op wanneer we gingen klussen, maar ben sinds die tijd geen enkele keer zwanger geraakt.
    Mijn menstruatie was heel onregelmatig, soms was ik het een half jaar niet.
    Daardoor ging ik naar mijn ha toe en hadden wij het erover.
    Hij stuurde mij door naar de gyn. om mij daar te laten "onderzoeken".
    Kreeg daar een inwendige echo en zo kon ze het zien & liet zij het mij ook zien.

En het geeft niks dat je het vraagt.
    Vragen mag altijd..
    Liever dingen vragen dan oordelen zonder te vragen;)

Groetjes Kimberley

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Sjors: zit op m'n bureau (op het werk) nu dus kan geen foto's plaatsen ;) Als ik thuis online kom zal ik het zeker doen!

BaKi: oh nu snap ik het. Met onregelmatige cyclus is het idd nogal moeilijk zwanger worden, zeker als je hem een keer een half jaar niet hebt gehad.

14. Kim01

Kim01 Actief lid

7 aug 2011
    408
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als jullie nog vragen hebben, dan kan je het stellen.
    Zelf denk ik dat ik misschien niet makkelijk zwanger kan raken omdat in die 3 jaar tijd ik nog geen enkele keer zwanger ben geraakt.
    Wat denken jullie?

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Is dat met PCO niet sowieso al moeilijker? En wil je nu niet aanvallen, maar je zei ook dat je overgewicht had? Dat speelt ook wel beetje mee denk ik. Maar met onregelmatige cyclus is het sowieso al niet simpel..

Als ik jou was, kies je zelf natuurlijk!, dan zou ik even bij de dokter langsgaan om te zien of je niks aan die cyclus kan doen. Dan weet je tenminste al wanneer je vruchtbaar bent, want is nogal moeilijk gokken met onregelmatige cycli. Wil je alleen maar tips geven, bedoel het echt niet verkeerd!

Hier foto'tje van m'n ventje aan't gekken in de hondenmand :D
    Bekijk bijlage 172928

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Meisje
    JEDEMMMMM wat word ie groot hey!!! is bijna baby-af... goh ben er gewoon effies stil van.
    TROUWENS>>>> wat doe jij OP je bureau??? Toch geen showtje hé :p:p:p

@BaKi
    hmmmzzz oke das idd maf ja dat je 3 jaar klust wanneer je wilt en geen pil enz.. en dan niet zwanger raken. Goed als je langere cyclusse hebt dan is ei idd moeilijk te pijlen en heb je minder kans... ik zou ook medicatie vragen voor cyclus sturing.. bedoel je bent nou al lang genoeg van de pil af enz. hoeft niet meteen iui of wat maar chlomid, menopur of gonalf... wanneer moet je weer naar de gyn???

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    ff off topic soort van;

Meiden ff een ander vraagje... vorig jaar 15 sept was onze eerste afspr bij de gyn in toen nog mcrz zuider... dat is nu dus samen gegaan met mcrz clara en nu dus 1 zh mcrz Maasstad (R'dam) jullie zullen vast wel een en ander hebben gehoort in het nieuws over de bacterie, besmettingen, mogelijke besmetttingen, zieken, doden... directeur die per direct stopt... maar goed;

Wij zitten dus bij/in dat ziekenhuis (overigens bij mij om de hoek... niet dat dit er ff toe doet maar ja) nu zitten wij dus eink te dubben wat te doen. Of we er blijven of niet. We zijn natuurlijk sinds het bekend is al 4x geweest; 2x in juni (fm meting en iui) en 2x in juli (bloedverlies/controle echo... en nog een echo ivm mk).... aan de ene kan denk ik ja we zijn er al een paar keer geweest toen al gesproken werd over die bacterie en alles er omheen. Maar aan de andere kant heeft vanuit het zh nooit iemand met ons er over gesproken.

Zucht, we zijn blij met onze gyn en hebben wel een soort van verstrouwensband met hem enz zeg maar. En dan de vraag wat gaan ze in een ander zh doen, wat voor gyn krijg je en welke behandeling... en kan je meteen starten of wachtlijst enz.
    Vind best lastig maar om er nou helemaal niet over na te denken is ook zo simpie.

We denken eraan om wel te gaan maar het ter sprake te brengen bij onze gyn... en wel van te voren (dus voor de 25e) proberen contact met het zh op te nemen en de vragen te stellen over wanneer besmettings gevaar en hoe enz, daar zullen ze toch vast een info iets voor hebben?

Al met al heel verhaal maar wat zouden jullie doen???? En hebben jullie tips????

xxx Sjors

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Sjors: ja heel peutertje aan het worden he! :)
    En ja OP m'n bureau hahaa, wat moet ik anders zeggen? IN? :D Of gewoon AAN? Ja joh, je weet toch wat ik bedoel, gekkerd ;)

Ivm je zh vraag: zou idd gewoon op voorhand bellen en naar de risico's vragen. En je niet laten voorbij lullen want kan best zijn dat ze het minimaliseren om zo geen patiënten te verliezen, lijkt me. (hoewel dat heel barbaars zou zijn!)

Hopelijk heb je der wat aan x

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi Dinnetjes
    @sjors Haargroei is idd door PCO maar ook door de troep die je allemaal toegediend krijgt.
    Haar uitval is ook niks..:(
    @baki Welkom idd en hopelijk ben je snel zwanger .
    @zouwoas vervelend he die haargroei? ik baal er echt enorm van en zit serieus te denken over laten weg laseren.
    Ook al griep...Ik ben ook 1 dag behoorlijk beroerd geweest..
    @meisje aan het bureau ;);) hihihihi, maar wat een leuke foto van je kleine!! een echte boef volgends mij of niet soms.?

@all.
    Hier gaat het wel,ondanks ik van de week 1 dag flink beroerd ben geweest...
    Heb af en toe steekjes in me buik,maar ga geen ovu testen doen, ookal kriebelen me handen wel hoor om een test te pakken, maar ik doe het niet..
    Volgende week hebben we 'het ' gesprek in het ziekenhuis, zie er tegenop...maar gelukkig gaat manlief mee
    Zo ga weer werken
    xxx

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    IHJL: ja het is echt een boef! Heb soms ogen te kort! Hij is zoooo snel. Vorige week weer hondenbrokje uit z'n mond kunnen vissen... Hij had het volgende zelfs al in z'n handje voor als dat 1e op zou zijn... Jee zeg :D En dan wordt ie ook nog boos dat ie dat niet mag eten, echt te gek voor woorden soms dat kereltje :D

Jeukende handen... Ai ai :D Wel fijn dat je man meegaat op gesprek, scheelt toch alweer.

Deel Deze Pagina