dankjewel meisje !! ik zie dat jij al een kindje hebt? zijn jullie bezig voor een 2e? en hoe oud ben jij?
Ik heb idd al een kindje Ben vorige week 22j geworden! Zijn nog niet bezig voor een 2e, zijn momenteel even uit elkaar omdat het minder gaat... (ja nu gaat de rest ook even uit de lucht vallen, sorry dames!) Ben gister naar ha geweest om te vragen of het "normaal" was dat ik geen gevoelens meer heb voor m'n vriend. En thank god, ze zei dat heel wat vrouwen dit hadden! Haar voorschrift: minstens 1 maand geen seks, hij mag zelfs niet geil naar me kijken, aanraken, niks. Hij moet me volledig met rust laten zodat ik weer in m'n plooien kom. Volgens ha bezorgt het "moeten vrijen" voor frustratie, waardoor ik hem keer op keer minder graag zie, en als hij dan blijft zagen om seks ed wordt die frustratie steeds groter, en beland je dus in een viscieuze cirkel... Volgens haar zou het na die maand een stuk beter zijn en ga ik vanzelf weer zin krijgen in seks ed. Laten we hopen dus!
Heb ook bloed laten nemen, omdat ik ook moe ben ed. Gaat ze even kijken of m'n ijzergehalte ed nog wel goed zit. Mss dat dat er ook deels mee te maken heeft dat ik thuis nergens nog zin in heb. PND is het wss niet, want dan was ik in alles ongelukkig, nu is dat enkel thuis. Op m'n werk heb ik het goed en ben voor de rest wel heel vrolijk.
Welkom evaa!! @meisje: ohjee wat k***. Ik ken het. gehad in vorige relatie (maar wel geen kind) komt goed meis. Knuff
@EVA welkom en zeker mag je meeschrijven! Suc6 met zwanger worden meis. Gebruik je ovu testjes??? @Meisje WHAAAAAAAAAAAAA ik val zeker uit de lucht!!!! Meissie toch! Wat naar voor je/jullie. Mocht je er wel over willen praten dan mag dat altijd he mop! Was je daarom af en toe stilletjes? Mocht je willen pb-en mag dat ook hoor. Ow dikke knuff voor jou *omhels scherm* @ALL dacht doe een testje; OMO WIT, maar geen ongi en geen kramp begrijp er echt geen snars van! @Zouwoas hoe staat het met het nieuwe huisje???? Zie je het nog zitten? @IHJL Beterschappies dan meis! xxx
Zouwoas: bij jullie dus blijkbaar niet meer in orde gekomen dan? Sjors: dankje voor de knuffel Ja wilde gewoon niet op forum hierover praten, op het werk weet ook maar 2 mensen het... Heb vorige week zelfs al gekust met iemand... Ojeeeeee!!! Hij was vanmorgen weer hier... (vriend/ex = op weekend...) Ja we zijn nu vrijgezel voor even dus mag het wel, maar vorige week waren we eigenlijk nog samen dus uhhh... Maakt het allemaal nog wat extra moeilijk natuurlijk... Oh jeeee en niemand weet het, op 1 vriendin na...En jullie nu... Weet niet of ik het zou vertellen aan vriend/ex.. Mss zeggen dat ik het pas gedaan heb toen we uit elkaar waren al? Hij zou er zo kapot van zijn, en heb hem zo al gekwetst... Maak het mezelf nog een pak moeilijker zo natuurlijk... Ennuh, witte test? Is het weer testtijd bij jou? Moeten we duimen?
@Meisje Jeetje wijffie, kan me voorstellen dat je leven even op z'n kop staat/stond. Oee gekustttttt whaaa oke dan. Eh hmmmzzz tja je moet zeggen wat goed voelt en wanneer. Weet je ik ben echt niet van liegen, maar heb nu in het leven middels wat ervaringen op mogen doen waarin soms idd een deel van de waarheid voldoende was. Dus als je denk dat het wel zeggen maar dan dat het na dat jullie enz enz... kan ik me dat goed voorstellen. Mocht je er wel over willen praten dan weet je nu dus dat dit kan en mag!!! Ehhhhh over test tijd heb ik dat tijdje terug hier niet ge-post... aaaahhhh *schaam* Het zh had gevraagd of ik (als ik het op kon brengen) ovu testjes wilde doen zodat we weten wat me lichaam nu doet. Das handig te weten voor als we de 25e naar de gyn gaan. Nu hebben we dus een ei gespot... en ik zit op 19e dag na positieve ovu test en nog geen ongi en geen kramp! Met iui's werd ik 2x op dag 16 ongi en 1x op dag 18... dus nu overtijd zeg maar. Maar goed ik had wat vroeg getest en de ervaring leert dat IK laat positief test... dus ga morgen weer een wagen Snap je? xxx
Ja je sprak toen over die ovutestjes (die je toen stiekem te laat had gedaan haha) wist alleen niet hoeveel dpo je zat. Maar... overtijd dus!!! You go girl Spannend!! Ja hier even raar... hij is ook .. uh 21 jaar ouder
yeps overtijd. 21 jr verschil haha duszz? Maar is het umhz verliefdheid? Was dat er eerders al of eh.. zomaar een moment opname?
Nou ja ''erg, erg''... zoals je zei het maakt het niet makkelijk. Maar erg tja... vind niet echt erg zeg maar. Je hebt het niet bewust gedaan, zoiets overkomt je. Waar zit je ''ex'' nu dan?
Trainingsweekend met de voetbal. Ja weet het, kan er niet veel aan doen (ofja..) je beslist niet op wie je verliefd wordt, wel wat je ermee doet... Ga er sowieso mee stoppen als we over een maandje weer samen gaan proberen of het dan wel weer lukt. Dat we uit elkaar zijn heeft ook niks met die ander te maken, ging al langer slecht.
oke snap 't. Wel lastig zo na het krijgen van Maxim. Kan me voorstellen dat het ook een beetje teleurstelling is/was... voorstelling van kindje krijgen en gezinnetje zijn is/was dnek toch anders. Maar goed, belangrijk dat je nu rust hebt, neemt... en gelukkig bent. Ik hoop van harte dat wat jij wenst je zal lukken/overkomen.
Ja dat viel echt zwaar tegen... Je krijgt toch samen een kind omdat je elkaar graag ziet. En dan is die zo gewenste baby er eindelijk, en dan gaat het paar maanden later compleet de mist in Toen ik vriend leerde kennen wist ik zeker dat ik met hem oud zou worden en kinderen krijgen, trouwen ed,... Maar begon daar hoe langer hoe meer aan te twijfelen, zo pijnlijk Hoop dat we na maandje rust er weer tegenaan kunnen... Dat het weer voelt zoals het vroeger was.. Als dat niet is dan moeten we al regeling maken voor de kleine enzo... Hij is nog geen 14 maand zeg Pfff...
Jeetje zeg, ik hoop echt voor je dat het positief uit zal pakken. Het ideaal plaatje is altijd mooier en makkelijker dan de werkelijkheid hé.