Hai meiden, Nou het meest onbegrijpelijke gebeurde na het zenuwslopende wachten! Vriendlief kwam thuis met de dure vroege digi test van cb met indicator... ik m gedaan met me middels 1 uur oude urine; GEEN UITSLAG! Doet die stomme test het dus niet. We zijn vanmiddag terug gegaan naar KV en na een hoop vijfe en zesse hebben we een nieuwe mee gekregen. Maar dat mens deed dus onwijs moeilijk :x A fijn, we hebben hier wel samen besloten de test morgen te doen. We waren zo van onze stuk en vriendlief heeft echt liever dat ik m met ochtend urine doe. (ik had het potje in de wc gekiept nadat ik de test had gedoopt). Dusssszzzzz NOG EEN DAG WACHTEN HELAAS. xxx
hoi hoi nou sjors spannend zeg!!! En wat stom van die test!! Trouwens zijn je ovu testen van kruidvat?? Liefs
nee deze zijn nog van het zh. In een ander topic waar ik mee klets had nog iemand ook een niet werkende test vandaag! Hoe biezar is dat dan!
Hmm dat is echt raar, van clear blue? Moet je contact op nemen en vooral klagen dat de winkel zo raar deed... liefs
Thanks, er zit banenvulling in (gekozen door hubbie)...Ik vind het leuk om de taart te maken, ik eet het bijna nooit hahahaha.. Leuk meisje, wat heb je gemaakt? Foto??
hoi meiden, ik ben nieuw hier en nog erg aan het rondsnuffelen haha. ik zie voor een hoop meiden leuke dingen in het verschiet leuk!!! ik ben zelf ik mei gestopt met de pil en afgelopen dinsdag pas ongesteld geworden dus ik kan van nu af aan gaan werken aan een klein wondertje!! wat denk je???? krijg me vriend afgelopen week te horen dat tie waarschijnlijk voor een half jaar weg moet!!!! hoe bedoel je balen dus we zijn nu aan het dubben van wat gaan we doen???
IHJL: klinkt lekker! Vind het ook leuk om te maken, eet het zelf ook wel eens graag hihi Welkom Jindster! Vervelend dat je vriend half jaar weg gaat :s Zit hij in het leger of zo dan? (als ik dat mag vragen...) En hoe oud zijn jullie (als ik dat ook mag vragen hihi ) Hier foto van de dooptaart en 3 cupcakes, de middelste is een suikervrije: Bekijk bijlage 176913 Bekijk bijlage 176914
Hoi hoi Jindster welkom hier!! Jammer dat vriendlief voor een halfjaar weg moet Meisje WAUW super gaaf joh!! heb je leuk gedaan!!!
Dit was hoe de doopsuiker echt was: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/200111_192819437421086_100000790925544_407193_3021570_n.jpg