20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    goede morge dames.. Sjors het is zeker geen tuur test maar vaak als testen ff zo liggen kan er zo een lijn verschijnen...en aangezien de strepen paars zijn en niet roze lijkt mij dit geen positieve test...maar misschien zit ik er gigantisch naast en is zouwoas wel zwanger..! Ik bedoel mijn informatie goed he dames... Verder hier veel werken...pijn aan me nek...heb stijve nek...nie bepaald handig met mijn beroep...lag gister al op 9 uur in bed... Ik ben toch wel nieuwsgierig of ik een eisprong heb gehad...heb express niet getest...om spanning erin te houden haha...maar we zien wel weer..!! Liefs xx

2. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjors: jup, gisteren een witte omo test gehad.
    Succes bij de gyn!! x

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Wat is omo? :(

Hier een ramp thuis...

Nacht van ma op di is m'n vriend aan de wodka geslagen... Wilde er nog pijnstillers bijpakken maar had ie op laatste toch maar niet gedaan. Er lag een brief 's ochtends met als laatste "vaarwel". Dinsdagochtend was hij nog steeds thuis toen ik naar het werk vertrok (hij vertrekt normaal 7u, ik ben 7u35 ofzo vertrokken) Ik dus al maar naar zijn werk gebeld om 8u30, om te zien of hij wel was gaan werken...

Gister na het werk belt mijn broer, dat vriend serieuze sms gestuurd had... Kom ik na het werk thuis, niemand te zien, en weer een afscheidsbrief. Dat hij zn pijn ergens kwijt moest en dat ik de kleine een kus moest geven... :(

Ik naar zn kameraden waar ik nummer van heb, sms gestuurd om te vragen of zij hem hadden gezien. Hij had normaal voetbaltraining maar zijn tas stond nog thuis.

Komt hij om 20u binnen gestrompeld. Had hij gedronken en wilde niet zeggen waar hij geweest was. Wou hij met auto nog vertrekken dus ik snel sleutels afgenomen omdat hij anders wss niet meer thuis zou komen... Nam hij uit de frigo bier, drinkt dat leeg, en komt daarna aangewandeld met pijnstillers... Die ook afgenomen. Wist er geen blijf mee :( Hij zei dat hij naar zijn ouders zou gaan, maar ik wilde niet dat hij zou rijden. Doet ie zn schoenen aan en vertrok ie te voet... Ik snel m'n broer gebeld of ie aub niet wilde komen want ik wist er echt geen blijf mee. Ondertussen snel de kleine opgenomen en achter hem aan. Heb hem nog kunnen overhalen om mee naar huis te komen, dat het absurd was om te voet naar zn ouders te gaan (= 20km) "ik heb toch tijd?" Pfff...

Broer gelukkig aangekomen daarna, is hij even met hem gaan wandelen. Toen terug en nog wat gepraat met broer erbij. Dat hij geen leven had zonder mij, dat ik de vrouw van z'n leven was. En dat ik voor Maxim wel een betere papa zou vinden. En dat als hij weg was ik gelukkig kon zijn, hij niet meer in de weg stond en dat niemand daar last van zou hebben (nee echt niet, jeeee zeg... Net of ik dat ooit nog zou vergeten pfff) En dat het huis dan ook van mij zou zijn (hebben verzekering op lening dat als 1 van de 2 overlijdt, de lening afbetaald is en het huis dus van de overledene is) Zo erg...

Ben gisteravond om 23u nog vertrokken thuis, samen met mijn broer, om bij mijn ouders te gaan slapen. Heb kleine uit bed geplukt, hoogstnodige materiaal meegenomen en dus daar gebleven vannacht. Weet niet meer wat ik aan moet :( Wil zo graag gewoon alleen zijn, op mezelf, maar god weet wat hij dan uithaalt. Krijg de kans niet om even tot mezelf te komen. In zijn geval had ik mezelf gewoon aan de deur gezet, zonder twijfel. Maar hij ziet mij te graag en wil me absoluut niet kwijt. En nu hij met die zelfmoordneiging zit, durf ik nog niet meer :( Wat als hij het echt gaat doen? Heb gisteravond nog met die ander gebeld omdat ik niet wist bij wie ik terecht kon :( Hij weet dat niet, anders gaat ie helemaal doorzetten wss... Ik weet het niet meer :( :( Als we uit elkaar gaan dan is het niet om absoluut bij die ander te zijn, maar gewoon omdat ik het niet meer aankan om bij hem te blijven... En gewoon rust wil, enkel ik en mn klein ventje. Rust.... voel me nu zo verplicht, dat ik hem wel graag MOET zien, ik ben tenslotte de vrouw van zijn leven?? En heb er een kind mee. Ik weet het allemaal niet meer :( Was gister opgelucht dat ik bij mn ouders was, dat ik niet bij hem moest zitten. ma op di heeft hij halve nacht liggen janken, word er gek van... Begrijp dat hij in zak en as zit, maar vind het wel heel ver gaan precies... Of ligt dat nu echt aan mij?

4. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@meisje: omo (is merk wasmiddel, ook voor witte was :))
    Dat is niet niks daar bij jou, jeetje...lijkt me zeer stressig om zo dit allemaal mee te maken.
    Mijn mening: Geef hem een schop onder zijn hol richting een maatschappelijk werker of iets in die trant.
    Die kunnen met hem een gesprek aangaan en dan heb jij in de tussentijd tijd voor jezelf.
    Dat ie uit zijn huisje is, met hoe de situatie nu op dit moment loopt, ok dat is te begrijpen.

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Oh ok :)

Ja had al gezegd dat ik hem beter naar het zh had gebracht, naar een psych of zo...

Krijg er steeds meer afkeer van :( Doet hij dit nu om me echt te raken? Ik weet het niet... Snap echt dt het verschrikkelijk pijn moet doen... maar er zijn zoveel mensen die dit meemaken, en die plegen heus niet allemaal zelfmoord... Gister heeft hij me gesmeekt om niet de foute keuze te maken, maar ik weet echt niet meer wat nu juist of fout is hoor.

Wat als ik met hem opnieuw probeer, en het gaat mis en hij begint zich weer zo te gedragen? Als de kleine al wat ouder is? En dat allemaal begint te beseffen? Ik wil niet dat de kleine hem zo ziet, maar hem maakte het gister niet uit. Ik kon er zelf niet naar kijken! Maar kon hem ook niet alleen laten want ik wil dat echt niet op m'n geweten hebben. Snap niet dat hij zich zo laat gaan. Heb hem nooit zo gezien. Als we ruzie hadden en ik moest huilen dan was hij degene om te zeggen dat ik niet zo belachelijk moest doen en moest stoppen met janken.

6. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

ik weet niet of hij zo doet omdat hij bang is om je kwijt te raken en denkt dat als hij dit doet dat je dan bij hem blijft omdat je het zielig/erg vind. Weet niet wat in zijn hoofd omgaat. Vandaar dat hij beter ergens op gesprek kan gaan.
    Hij is zich ervan bewust dat jij je met je leven verder kunt gaan en hem niet nodig hebt.

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja maar om dan zelfmoord te plegen is wel heel wat anders. Hij deed of ik hem niet zou missen moest hij het doen. Kan niet geloven dat hij op enkele dagen van zo nuchter denken zo de dieperik ingaat. Is dat echt mogelijk, dat hij zn verstand dan helemaal verliest??

En ik kan idd verder moesten we uit elkaar zijn (logisch, ik ben degene die vreemdging, zou raar zijn moest ik het niet denken) Maar snap niet dat hij zou denken dat er zonder mij helemaal NIKS meer is. Wat hij gister heeft gedaan werkt enkel averechts.

Maar als ik dan ga zeggen van "ja jong, wees maar egoïstisch, als dat jou het best lijkt" wie weet doet ie het dan echt! Behalve als het is om aandacht te trekken, dan zal hij wel beseffen dat hij me zo niet terugkrijgt. Maar dat ga ik echt niet uittesten...! Ga dadelijk naar huis ff douchen, hoop niet dat hij zich dan weer vastklampt aan mij.. Maandagavond had hij mij vast, lag hij zelf ineengekrompen tegen mij aan, gans vasthouden of ik dood was, dat hij me nooit meer zou zien. Echt niet leuk... Vond het bijna eng zelfs.

Was er maar een knopje... Dat ik daarop kon duwen dat alles achter de rug was... Gewoon uit elkaar, zonder mikmak.

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Meisje
    Jeetje meis, wat een gedoe wat een situatie. Kan em zooooo voorstellen dat je in zak 'n as zit! dikke knuff van mij.
    En natuurlijk sterkte.

@Zouwoas
    ahhhh balen da je een omo witte had!
    Ik moet morgen naar de gyn hé niet vandaag ;)

9. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Meisje89, jeetje wat heftig allemaal. Denk dat het een goede beslissing is geweest om naar je ouders te gaan maar denk dat je vriend wel (professionele) hulp nodig heeft..

Ik wilde hier even updaten over onze eerste echo van vanmorgen. Bleek een invalster dus begin was wat knullig, alles vragen, wist niet hoe het licht werkte, niet hoe het tv scherm aanging etc. Maar daarna superaardig. Eerst uitwendig en toen zag je al best veel en daarna nog inwendig. Bij beiden was een kloppend hartje te zien. We hebben een cd meegekregen die we dan iedere keer mee kunnen nemen zodat ze daar iedere keer de echo’s op kunnen plaatsen. Helaas is het vandaag niet helemaal goed gegaan want opende net de cd en toen stonden er geen bestanden op. Gelukkig wel nog twee losse fotootjes. Zal ze zometeen even proberen in te scannen en te posten. Was 15 mm en daarom kwam ze uit op 7+6, 1 dagje langer zwanger J. Mogen 13 september alweer komen, helemaal prima volgens mij boffen we daar maar mee, nu zo vroeg en met 11 en halve week alweer! De eerste cadeautjes zijn ook al binnen, hihi. Schoonmoeder hele schattige laarsjes en een mutsje, zo lief! Zit echt even op een roze wolk en de hele dag al hyper! Was wel even lastig werken maar nu lekker thuis.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Linnnnnn

wat fijn!!!! och ben heel benieuwd naar je echofoto meis.
    Leuk ook dat idee van cd.. jammer idd dat het nu nog effies niet werkte. Nou meid ben benieuwd de 2e echo is idd bijna! Heb je al buikfoto's gemaakt? Of nog niks te zien?

Hoe voel je je verder qua kwaaltjes?

xxx

11. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Hoi meiden,

Zoals beloofd hierbij nog de echo.
    Echo is vandaag gemaakt bij 7+6
    Als je goed kijkt zie je rechts het hoofdje zitten.
    Nog heel klein 15mm. Bij mijn profiel ook nog een tweede foto.
    13 sept 2e echo.

@Sjorsjette, nog geen buikfoto's gemaakt. Denk dat er ook nog niets te zien is alleen savonds wel wat opgezet, en grotere borsten...

Slaap lekker allemaal

x

12. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

hey linnie,

Super die echo foto! Als je de foto ziet zou ik denken dat de baby groter is. Zo bijzonder hoe ze zoiets kleins zo duidelijk op de echo krijgen.
    Gefeliciteerd!!
    xx

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Sjors & Linnie: dankje

Gister kwam ik even naar huis om te douchen, en hij deed precies of er niks gebeurd was de dag ervoor, zo erg! Heb hele dag amper kunnen werken omdat ik er hele tijd aan moest denken. Heb hem gezegd dat ik zo niet terug bij hem kan komen. Dat hij maar naar de ha moet voor voorschrift van een psych als het echt zo was dinsdag (en niet voor aandacht, wat ik nu wel begin te denken!!!)

Mn mama zei vanmorgen dat ik beter zo snel mogelijk weer thuis ga slapen, maar heb daar echt geen zin in. Zoiets doe je toch niet?? Hij stuurde haar vanmorgen "ik zal haar maar niet vragen om naar de film te gaan zaterdag he?" Hm... Denk niet dat ik daar zin in heb nee! Mn ouders zijn gister naar een bevriend koppel geweest, en die kenden ook iemand die thuis vertrokken was, en die verloor alle rechten op het huis, en ze is nu bang dat ik dat ook zal krijgen... Maar wil niet bij hem in bed slapen of iets... Bah!

Nu ff weer positief, Linnie wat een prachtige echo!! En zoals Zouwoas al zegt: onvoorstelbaar dat het nog zo klein is! En al zo'n duidelijke foto zeg, waauw! Geniet er lekker van!!

14. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi hoi

Jeetje wat lees ik hier allemaal joh :(
    Meisje wat een verschrikkelijke situatie zit je zeg:( Echt heel dubbel!! Knuf knuf!!

Meisje wat een prachtige echo! en al zo duidelijk!! GEFELICITEERD:D
    Heb er wel een klein beetje moeite mee...Bedoel dit niet verkeerd hoor!! Ben super blij voor jullie!!;) En gun het ook iedereen!! Maar het is een beetje dubbel..

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

Sorry dat het even duurde. Ik was aan het koken en stonden ineens paar buren voor me deur. Hadden we vanavond een bijeenkomst over de nieuwbouw en onze bouw... pffffffff echt totaal vergeten.
    K was om 22:00 pas aan het eten en ff vriendin aan de tel en nu jullie.

Ehm waar beginnen... ik ben NIET zwanger.. dat als eerste.
    We hebben de bacterie van het zh nog even besproken en daar kan ik kort over zijn; wij lopen en liepen geen gevaar.
    Over de mk's; we hebben als we dat wensen evt recht op gen onderzoek. Alleen heeft de gyn aangegeven dat in 0,7% van alle onderzoeken wat word gevonden en op basis van onze gegevens denkt hij dat de kans zo'n 0,2% is. EN daarnaast is het zo dat de uitslagen vaker een ''weetje'' zijn.... men kan namelijk eigenlijk er niets aan doen dan ''mogelijk'' dus constateren en dan weet je het... meer niet. We hebben (moest ook niet) niet meteen antwoord gegeven maar we denken er beide het zelfde over; we willen het niet.
    Verder viel het neerwaardse van zaadkwaliteit wel mee... in die zin, de 3e iui was het idd klote maar de 1e en vooral de 2e waren oke. De 2e noemde hij zelfs perfect. Verder zijn we allemaal tevreden over Menopur en de werking enz... en de gyn ziet de kans toch zeer positief in met iui. Dus we hebben besloten nog 3 iui's te doen.
    Ik heb een recept mee gekregen dus zodra ik het heb mag ik starten en het zh bellen voor de fm meting te plannen.

Even over dus dat ik niet zwanger ben; op de echo was te zien dat er dus WEER NIETS gebeurde bij mij van binnen. Ik heb dus GEEN cyclus nu. Precies zoals het dus eerst was. Dus wat dat aan gaat weer terug bij af. Zonder de medicatie doet mijn lijf dus werkelijk niks!

Nou we zijn heel blij met de afspraak en besproken inhoud en hebben een positief gevoel bij het plan.

Ik ga nu gauw slapen want ben echt op!

Liefs Sjors

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    vind wel jammer dat ik nu echt helemaal volkomen definitief geen mama ben en ook niet zwanger ben voor of op m'n 30e. Donderdag 1 sept zijn vriendlief en moi jarig... zucht en dan zou ook de baby moeten komen van de eerste ma zeg maar. :(

Maar k probeer positief te blijven. Maandag hebben we trouwens Menopur in huis dus maandag starten met spuiten. En dan de week erna op maandag de 1e fm meting. spannend dus.

xxx

17. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjors: ik ken het, ook 30 (jij heb nog een paar daagjes) en nog geen idee wanneer. Veel succes maandag :)

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    Wat bedoel je met; jij hebt nog een paar dagen..... en met; alleen nog geen idee wanneer??

19. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Je hebt nog een paar dagen totdat je 30 bent :)
    (is niet verkeerd bedoelt)
    En dat wat jij schreef (heb ik verkeerd gelezen gisteren zie ik). Heel veel sterkte en succes maandag met de menopur ( mijn duimen draaien)

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    Oke snap mdan. En geeft niet! Dank voor suc6 :)Alles oke met de verbuowingen meis?

Deel Deze Pagina