@sjors: jeetje kan met voorstellen dat je geen zin had om hier even te reageren. Vind het ook vaag om te lezen. dat je voor nop gespoten hebt. Hoe was je laatste ongi? Zelfde als normaal of minder erg? knuff en ik duim voor je!! @all: morgen weer naar het ziekenhuis. maandag had ik een ei van 13,4
Hoi hoi Sjors meid wat balen zeg!! Snap idd dat je ff geen zin in had om hier te komen, heb ik ook wel eens last van hihi!! Maar meid pfff afwachten dus voor jou.. Zouwoas hmm moet je morgen pas?? als je maandag een ei hebt van 13 en nu pas terug? vind ik wel laat, jij niet?? nou dames hier gaat ook niet alles met koek en ei.. onze hond was echt heel erg ziek, (de pup) (nou ja pup hoger als de bank maar goed...) Hij at niet, dronk niet...keek sloom en kon alleen maar slapen en janken.. Wij naar de dierenarts en ze hadden dus bloed af genomen en hij kreeg morfine.. Ze dacht aan alvleesklier of darmen, maar hij houd ook zijn rechter achterpoot omhoog dus ja ze wist t ook allemaal niet.. Bloedwaardes gekregen en die zijn goed... Nu moeten we morgen naar de dierenarts en krijgt hij een algehele check aan de heupen.. Ik ben zo bang voor HD...Aangezien hij iedere keer mank loopt vanuit het niets... En verder het spuiten gaat goed...het gaat echt boven verwachting..! Ik had van het ziekenhuis een recept opgestuurd gekregen en ik dus naar de apotheek,zegt die griet...ja uhh wanneer heb je he nodig want ik moet het bestellen...(echt een bitcherige toon..) Ik zo nou morgen...ooh zei ze.. ging ze kijken en hadden ze het dus wel op voorraad (wat een doos he...) Maargoed zo'n doosje puregon kost gewoon 156 euro he... Ongelofelijk toch?? xxx
@ZOuwoas Hoe was je ei vandaag????????? @IHJL sterkte met pup! En fijn dat ze het op voorraad hadden. Bij ons moet Menopur echt besteld worden. @ALL Voel me goed, nog geen ongi... ik wacht het rustig af. Liefs Sjors
@ihjl: hoe is het gegaan met de check-up van de pup? hopelijk valt het allemaal mee. Wat een doos bij de apotheek. sommige kijken ook niet verder dan hun neus lang is. @sjors: ei was 16 bij 14, moet vandaag weer terug en misschien morgen ook. wanneer is je nod nog es? @all: naar de dokter geweest een week geleden voor een maagprobleem. maar heb het idee dat het nu toch echt tussen mijn oren zit. Ik denk de hele tijd aan het woord misselijk. en je raad het al, misselijk tot en met. heb van de ha zetpillen gekregen, maar krijgt het niet klaar om die dingen te gebruiken, vanwege de bijwerkingen. als ik niet zo een woessie was dan had ik misschien geen last meer ervan. Dus ik kloot mezelf
We weten niet exact wanneer de nod is... omdat we ook niet exact weten wanneer ei gesprongen is.... maar het vermoeden is ''nu.... tot einde weekend''... dus kan ieder moment.
Hoi meiden. Praten jullie al lang met elkaar? Anders is het misschien lastig om straks mee te praten. Ik zocht in clubs naar een groepje waar ik straks weer kan aanhaken. Ik ben 24 heb 1 zoontje en wij gaan er in nov/dec weer voor. Vind het dan wel weer leuk om mee te praten met een groepje. Zijn er hier al meiden zwanger of is iedereen nog bezig?
Welkom Marise!!! Gezellig dat je hier ook komt kletsen. Ik ben momenteel bezig met zwanger worden. Morgen weer terug naar het zh voor een echo.
In het zh geweest en mag weer terug komen morgen. Dan gaat ze een pct doen. Vanavond klussen. als het goed is dan kan ik morgen avond ovitrelle zetten. meh, ik klets teveel. zat een gesprek aan te gaan met de gyn, terwijl het haar geen **** aan gaat. maar ja dat heb ik wel vaker.
@Zouwoas Er zit dus positief schot in de zaak meis das fijn. @Marise Welkom meid, ik ben ook nog bezig zwanger te worden. Ik ben alleen met 15 dagen geen 20er meer hahaha
hey hey ff update...was niet veel te zien...een van 10mm...bms was wel netjes...nu maandag weer terug...kuss
@meiden heel veel succes met zwanger wordenn!!! ik moet helaas nog even wachten. @zouwoas: dat is best heftig dat je jezelf met met medicatie moet inspuiten?? Lukt dat een beetje??
@Zouwoas Wat goed meissss toi toi toiiiiiiiiii @ihjl dat klinkt toch al goed... ik duim voor mooi ei!!! @ALL Hier nog altijd geen ongi.... had vanmorgen 1x een soort kramp... 't was even mega heftig en maar een halve min stond echt even stil en gebogen .... was in me onderbuik en ging van links naar rechts en daarna was het weg Ik dat nog van nou dan komt ongi.... maar heb de hele dag al niks. xxx *Als de ongi weg blijft test ik maandag
Hoi Hoi.. Aller eerst Marise welkom! Hopelijk ben je snel zwanger!!! Sjors meid, pfff hoop nie dat het de duiveltjes zijn... En zouwoas meid spannende tijd breekt dus weer aan All. Vanmorgen zkh geweest, jeetje er zaten er 4...!!! 2 van 11 een 2 van 10...ik mag dus niet ophogen, maar moet donderdag terug, anders hebben we kans op over stimulatie...aangezien er afgelopen vrijdag maar 1tje zat... Ben wel heel benieuwd.. liefs...
@ihlj: 4 eitjes dat zijn er veel. Hoop dat er twee/drie kleiner worden. succes donderdag!! @all: haha, hubbie vroeg gisteren aan mij of ik al ochtendmisselijk was. hahaha de grapjas heeft helemaal geen idee hoe het allemaal werkt inside. Geen idee wanneer ik mijn ei heb gehad. denk het snachts. Nu even poetsen en opruimen. Keuken is zo ver als klaar. alleen de tegels nog. (vloer en wand) zal straks een foto maken en die in mijn album zetten hier. xx
Hoi hoi Ja zouwoas het is idd ff spannend, ben benieuwd wat de eitjes doen...Zal je zien de ene keer slaat het niet aan en de andere keer heb je er 4..!! Ben benieuwd naar je keuken meid!! Ennuh jou hubbie was een schat hihihi...zo leuk he de mannenreacties.. xx