@Marise Hoe is het met jou?? @IHJL wowwww meis das ineens een groei! Ik duim voor je op groenlicht donderdag. @Zouwoas Hhahaha wel sweet van je hubbie! @ALL Hier is het helaas weer over... ben afgelopen nacht ongi geworden. Heb nu mega krampen, zit met kruik, pijnstillers, thee en hoofdpijn . Heb het zh vandaag op de hoogte gebracht en moet dus donderdag al weer starten met spuiten. Pfffffffff heb dus al met al maar 1,5 week niet gespoten. Maar ja... we kiezen er zelf voor verder te gaan want we mogen ook evt een ronde overslaan. Maar dat lijkt ons niet handig aangezien het de afgelopen weken al zo rommelig en fout ging. Dus beter niet me lichaam weer zonder medicijnen en dan ineens weer met. Zucht ff doorzette. Volgende week dinsdag heb ik de eerste fm weer. Is kijken hoe het nu gaat. xxx Liefs Sjors
Hoi meiden, Ik was al eerder actief in dit forum, maar ben er een paar maandjes tussenuit geweest. Eventjes rustig aangedaan met het hele zwangerschapsgebeuren. Nu ben ik er weer klaar voor om er opnieuw voor te gaan. Ik ben nu ongeveer 1,5 jaar bezig. Ik ben van plan om binnenkort te beginnen met ovulatietesten.
sjorsette: wat onwijs balen. Hier gaat het prima. Ons zoontje is een kleine druktemaker, dus die houd me wel bezig! Wat betreft het zwanger worden is het nog even wachten dus, daar heb ik nog geen nieuws over. Soms denk ik wel wat een onzin om langer te wachten. Maar het komt met me werk echt beter uit om nog 1 a 2 maanden te wachten.
hoi hoi!! Sjors meid wat balen zeg ik duim weer voor je hoor!! Loetje welkom terug, volgends mij was jij op het forum voor mij, want ik kan je niet herrineren hihi...(sorry ) Hier.. Morgen naar het zkh, vind het stiekem toch wel wat spannend hoor.. Ben toch zo benieuwd hoe het er van binnen uitziet nu.. liefs
hey dames ... Nou...zo groeit er niks en nu zitten er 3!!! 2 van 15 en 1 van 14...morgen dus weer terug...mag vanavond ook niet spuiten!!! Xx
Thanks lieverd ja ik hoop het ook,met 2 mag ik namelijk wel pregnyl zetten maar met 3 dus niet.. en het ligt dan aan ons of we dan gemeenschap hebben en dus kan hebben dat 3 eitjes bevrucht worden maar de kans is erg klein zei ze wel.. Het is dus even spannend...hoop echt dat er morgen een niet is mee gegroeid en ik dus wel pregnyl mag zetten!! Ik heb echt een dubbel gevoel hierover... liefs
@Marise Hmmm oke, dus nog effies wachten. Hoe is jou vriend/man er onder? @Loetjoe Welkom weer meis! @IHJL ow meis das idd ineens rap ja... ik duim voor je!!! @Zouwoas Hoe voel jij je?????? @ALL Vandaag weer gespoten.... hoop zooooooooo dat hier gauw een eind aan komt. Ongi is hier ook echt MEGA pfffffffffff xxx
Heel vaag vandaag. Buikkrampen, dan weer niet, dan weer wel. Witte afscheiding te veel. Morgen progesteron prikken in zh.
@ihjl: hoe was het vandaag in het zh? @sjors: ongi al minder geworden? @all: hoop dat we snel allemaal zo een mooie banner kunnen plaatsen. Zo klaar maken om naar het zh te gaan. Hubbie komt me daar ophalen. Hoef ik niet met de bus terug. Straks weten we spruiten, aardappelen en schnitzels. xx
Hoi hoi Nou...update.. Er zaten nog steeds 3 eitjes, maar 1 was maar 14...en 2 waren er 16,18.. Dus heb pregnyl mogen spuiten!! (YEAS) Wel maakte de Gyn me duidelijk dat een kans op een meerling nu wel groter is. Maargoed ben dus wel erg blij dat ik toch de pregnyl heb mogen zetten!! Nog is nu 7-8 okt..spannend dus! Zouwoas ja meid ik ben ook klaar met naar zkh gaan, iedere keer weer he..Maarja hopelijk mogen we idd snel een mooie banner plaatsen hier!! Sjors vervelend he zo erg die ongi... Ik duim voor je deze ronde!! liefs
@ihjl: wow, heb jij geluk. Hier mag ik absoluut niet mijn ovitrelle zetten met 3 eitjes. Twee doen ze nog moeilijk over. Ik duim voor je. Geen buikkrampen meer. 1 oktober is mijn nod. Vraag me alleen af wat die krampen gisteren waren.
hoi hoi ja zouwoas heb idd geluk haha, maar nu komen de 2 wachtweken, en daar zijn we al zo goed in haha maar die kramp misschien wel innesteling???
Die dag zou ik de innesteling moeten hebben volgens alle calculators. Ga er van uit van.wel. Wachtweken zijn spannend. Ben er ook niet goed in. Haha Ik ga slapen, fijn weekend!! (p.s. Heb morgen 1 week al er op zitten)