20ers die zwanger willen worden deel 2!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikhebjelief, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    Ow jeetje meis balen van de krampen! En spannend tegelijkertijd! Pffff nog effies mop!

@IHJL
    WOWWWW meis das spannend met 3 eitjes!!!! Ik duim heeeeel hard.
    Jee jullie dus op het wachtbankje...

@All
    Hoe gaat het met de andere meiden?????

Hier nog ongi bijna over, pijn was tot gister en bloed ook erg.
    Spuiten gaat goed en dinsdag de 1e meting. Deze ronde dus wat eerder dan voorheen dus ben benieuwd.

xxx

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hoi hoi

@zouwoas nou meid spannend hoor!! Ik hoop echt met je mee lieverd!!

@sjors ik vind het ook super spannend, vooral omdat het dus 3 eitjes zijn!! HIHI!!!
    Aan het klussen zal het iniedergeval niet liggen ;)
    Fijn dat het spuiten goed gaat, ben wel benieuwd naar je 1e meting meis!!

Verder..
    Gister had ik nachtdienst, zag een vallende ster, het was prachtig en heb meteen een wens gedaan!!

liefs xx

3. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Thnx meiden!!
    Buikpijn met vlagen. Appels verslaving ;) eet ze bijna nooit nu 3 per dag.

@ihjl: mijn duimen draaien voor jou!!!
    @sjors: fijn om te horen dat het spuiten goed gaat. Spannend de fm die eraan komt. Hou ons op de hoogte.

4. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    IHJL: ik ken jou naam nog wel van de vorige keer, maar geeft niet hoor dat je je mij niet herinnert :)

Ik lees dat iedereen inmiddels al in de medische molen zit! Heftig. Ik kan er niet over meepraten, maar mijn duimen draaien wel voor jullie. Ik ben vandaag begonnen met mijn eerste ovulatietest, hij was nog negatief.

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Loetje
    Wees blij dat je ''nog niet'' in de mmm zit meid, ik duim heel hard voor jou dat dit niet nodig zal zijn! Jammer dat je nog geen positieve ovu had. Welke dag zit je nu?

@IHJL
    Ja kan me voorstellen dat het kei spannend is met 3 eitjes... jee 1 van de 3 moet toch minimaal wel bevrucht worden!!! Cool een vallende ster, ik hoop dat je wens uit zal komen ;)

@Zouwoas
    Hoe voel jij je nu meis?

@ALL
    Ik ben zelf ook heel benieuwd morgen op de 1e fm... ik heb nu echt veeeeeeeel minder last van de hormonen, echt een mega verschil.
    Verder vooral ff druk met werk. Morgen moet ik om 15:45 als ik terug ben post ik me nieuws.

xxx

6. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@sjors: succes morgen!! Voel me beter. Heb wel veel honger. Weet niet of dat de uitwerking van gonal is. En moe steeds. Zaterdag mijn nod maar wacht af tot dinsdag of zo met testen. Mocht ik niet ongi worden. Maar denk het van wel.

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hoi hoi
    eff snel, sjors hoe was het?
    xx

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he dames hoe is het hier?? En met sjors??? Hier gaat nie zo...ben echt ziek...buikvirus...het komt van boven en onder eruit...heb hele nacht op wc gezeten...

9. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@ihjl: Betrschap!! dat virus ken ik, heb ik 5 weken gehad. wel met een week pauze ertussen. 8 kilo kwijt geraakt daar door:D (dat was wel een voordeel)

@all: ik ben om half 8 in de avond al moe en als ik naar bed ga kom ik niet in slaap.

@sjors: hoe was je eerste fm?

10. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hoi hoi
    Nou zouwoas hopelijk duurt het bij mij niet zo lang hoor:( Zou ik echt vervelend vinden hihih
    Heb al ORS voor de vochtbalans en yoghurt op...verder nog nie veel...af en toe boillon!!
    Nog 2 dagen voor jou he, wat spannend zeg..
    Ik heb er deze ronde zo'n goed gevoel over..heb het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn dit keer..

Spannend..

Vraag me echt af waar Sjors is...
    Hopelijk als ze hier is heeft ze goed nieuws..

liefs

11. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@ihjl: Hoe is het nu? Voel je je al iets beter?
    Wat is ORS eigenlijk? :D ken ik niet

@all: Vandaag een nieuwe bril besteld. Over twee weken kan ik hem halen als het goed is.
    Ik weet niet of ik mijn ongi krijg deze maand. Durf niet te testen :(

12. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    He zouwoas
    ORS word vaak gebruikt als je diarree en overgeven hebt, omdat je dan veel vocht verliest, ORS kan je bij drogist of apotheek halen zodat je niet uit droogd.
    Vaak word het ook bij baby's gebruikt..
    Ik voel me trouwens wel beter gelukkig, ga morgen weer werken!
    Spannend he meid, ik snap dat je niet wilt teste,bang voor teleurstelling he?

Ik heb enorme pijn aan mijn tepels...kan zelfs geen BH aan zo erg...Hopelijk is het morgen minder zodat ik wel gewoon een BH aankan met werken hihi

Vraag me echt af hoe het met sjors is..

13. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@ihjl: dat van geen bh verdragen komt me bekend voor. Had ik ook. heb nu geen idee wat ik van mijn lichaam moet denken. Werk ze morgen!!
    Ik ben ook wel benieuwd hoe het met sjors is.
    Wat ik vreemd vind zijn de tickers. die van lillypie zegt nog 1 dag tot testen en die van hier 2 dagen, terwijl ik de zelfde datums en cyclus lengte aan geef

14. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hmm dat is wel apart ja...17e had je positieve test he? ik zou zeggen 2 weken erna, dat is dus zaterdag...Spannend joh ben wel benieuwd meid!

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    De eerste meting was redelijk positief. Had links 1 ei van 10mm en rechts 1 van 8mm en bms ging ook de goede kant op. Heb nu weinig last van bijwerkingen van de hormonen.
    Vandaag had ik de 2e fm en helaas was die weer minder positief. links was nu 11,6 en rechts 9... dus er is wel groei maar gaat heel langzaam. bms is niet dikker geworden.
    Zaterdag moet ik terug voor de 3e fm en dus WEER door spuiten.

Pfff begint me nu wel me neus uit te komen hoor. En baal ook enorm.

Heb ook het gevoel dat vriendlief er niet helemaal in de volle 100% achter staat. Hij is vandaag voor de 6e x op rij niet mee gegaan :(
    Ik kwam er vanmorgen eink pas achter dat ie niet mee ging. Moet zeggen dat het mij aardig aan het irriteren is en doet ook zeer. We hebben er vanmorgen ook behoorlijk woorden over gehad. Ik heb hem ook niet op de hoogte gebracht van de uitslag. Heb wel me moeder ff gebelt want zat wel ff in zak en as. Vanaaf kwam hij pas 19:30 :$ thuis (where the hell hij heeft gezeten... geen idee :( )
    Maar goed nu net pas een 30 min gelee vroeg hij wat ze zeiden in het zh. Pfffffff
    Maar goed nu is hij op de hoogte en verder geen reactie. Nou oke top. Zie zaterdag wel hoe en wat.

Ga nu ff kopje thee drinken en straks naar bed. We spreken niet echt met/tegen elkaar dus ja gezellig is effies anders.

xxx

16. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi hoi
    Sjors hmm balen..:(
    Hopelijk groeit je eitje toch netjes door..
    En hoe is de situatie nu met je manneke?
    xx

17. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he dames!!
    @zouwoas heb je al getest??? ben zo nieuwsgierig!!!

@all
    Ik heb net bijna in de lidl staan overgeven...ik werd ineens helemaal misselijk,rook allemaal luchtjes door elkaar heen en stond echt te kokhalsen hahahaha..
    Ook mijn tepels doen enorm zeer:(
    Maar ik weet dus niet of het nou door de pregnyl komt of niet..
    ik heb zo'n ander gevoel...kei gek

liefs

18. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Vanmorgen krampen gehad, tampon erin geduwd en had wat roods bij er uit halen, maar ik wacht nog af.

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Zouwoas
    Hmmmzzz wanneer is nou je nod, klopt je banner?

@IHJL
    Ow meis das niet funny! Oeh geurtjes en kokhalze... zou het zou het.... ik duimmmmmmmmmm. Is nog wel vroeg he.. nog een week tot teste?

@ALL
    Vriend is mee geweest!
    Vandaag was de uitslag van de fm aleen helaas weer niet positief!
    Rechts (kleinste ei) is gestopt met groeien & links (grootste ei) is kleiner geworden... en bms is ook dunner geworden.
    De gyn heeft ons schema van begin tot nu goed bekeken en besloten dat we de dosering omhoog doen per vandaag.
    Heb dus nu net voor het eerst de hogere dosis gespoten.
    Woensdag hebben we de volgende fm.

We lopen nu wel 2 risico's;
    1: Kans op bloeding, dan meteen stoppen en is deze ronde over
    en dan dus het hele circus opnieuw.
    2: Overstimultie, kans dat veel of alle eitjes ineens mee gaan doen
    en ook dan staken en het hele gedoe van begin af aan.

Ze hopen dat de 2 of 1 van de 2 eitjes weer gaan groeien, kans is dat dit niet gebeuren zal maar dat er zich hele nieuwe ei-tjes aandienen.

Als we komen tot een iui maar deze niet zal uitkomen tot een zwangerschap dan moeten we aan andere hormonen. Probleem is alleen (of nou ja probleem).... ''normaal'' is de volgorde met hormonen; chlomid (pillen) --> Menopur of Puregon... Daarnaast is er GonalF maar die gebruiken ze meestal met IVF of ICSI... en dus als de poging door gaat maar niet zwanger word het overleg met gyn om over te gaan omdat ze dan denken dat Menopur z'n werk niet meer doet ondanks eerdere positieve ervaring.

Al met al word dit dus nog een spannendere ronde!

xxx

20. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

@ihjl: heb bah ja die geurtjes in de winkels, maar dat heb ik ook als ik gewoon de xenos in loop :( die kruiden wat daar staan daar word ik zo misselijk van.
    Mijn duimen draaien!!

@sjors: was uit gegaan van een gewone cyclus, maar dat was niet het geval. Ben vanmorgen op gestaan met ongi.
    Dus vandaag cd1
    Raar dat gonal voor ivf en zo word gebruikt. Die heb ik namelijk.
    Hoop voor je dat je gewoon een mooi ei krijgt met de hogere dosis.
    denk aan je!!

Deel Deze Pagina