ow maar dat ziet er dus super uit!!!! Och meid ik gun het je zoooo, toi toi toi hoor. Bevruchten die hap! xxx
Hoi Hoi..!! Spannend joh sjors!!! Ik dacht afgelopen maand ook weer van alles te voelen, maar mijn lichaam heeft toch flink gefaald hoor.. Ik duim voor je meid..! Zouwoas, nou meid ziet er goed uit hoor die testen!!! ben benieuwd!! Hier: Morgen 1e fm meting, heb geen hoge verwachtingen ervan..Wacht het geduldig af.. Begin echt steeds meer mijn geduld te verliezen, heb het echt even zwaar.. alleen...ik laat dat dus niet merken.. Nou ik ga weer werken, doei dames! xxx
Goedemorgen meiden, @Zouwoas Nou goed bezig jullie Jeee zou het nu dan lukken, ik blijf duimen! Ja en hier tikken de dagen tot testen idd al aardig af. Hoewel ik het nu wel heeeeeeeeeeel moeilijk vind hoor. @IHJL Och meid ik duim voor je morgen op een mooi ei! Ik herken dat ongeduldige. En ook het ''heel wat voelen'' maar dan toch uitlopen op niks. Ik probeer ook een beetje in te dimmen, als het niet raak is dan ist anders wel een hele erge mega teleurstelling! Zal hoe dan ook toch wel maar als ik zo hyper positief blijf dan helemaal. Ik zou ook dol graag eerder willen testen. Het liefst zou ik het voor woensdag avond willen weten. We hebben dan een verjaardag bij schoonfamilie en zie daar beetje tegenop. Sinds me ene schoonzus heeft verteld dat ze er ineens ook voor gaan ben ik zoooo bang dat ze met nieuws komen als we elkaar zien. Of als er mail is. Pfffffffffff. Tja komt aan de ene kant doordat wij er zo lang mee bezig zijn en het vaker mis is gegaan en aan de andere kant omdat zij eerst zo hard hadden geroepen niet te willen met beargumentatie... en dan nog niet eens gesproken over hun leeftijd en verschil. Ahhhhh moet me niet gek laten maken! Ik zou me alleen wel ff tikkie zekerder voelen! xxx
Ik schaam me diep........ MEISJEEEEEEE Ik vergeet gewoon al heeeeeeeeel lang naar jou te vragen.... maar je bent er zelf ook lang niet.... Hoe ist mop??????????? Laat je aub wat horen?????!!!!! Liefs Sjors
@ihjl: hoe was het in het zh met de fm? @all: vreemd posi ovu zaterdag gehad en nu heb ik een bloeding weet niet wat het kan zijn, is erg vroeg voor ongi
Hoi Hoi.. Fm meting was niet zo positief...er was niks te zien, ja allemaal kleintjes, de grootste was maar 9.. Vrijdag weer terug.. Afwachten dus.. Zouwoas wat raar zeg nu een bloeding...echt apart.. Liefs voor jullie
@IHJL Ow meid jakkes, ken die teleurstelling! Ik hoop vrijdag op groei meis!!! Toi toi toi. Was het vandaag dag 10? @Zouwoas Het zouuuuu van innestelling kunnen zijn toch? Zou een snelle zijn maar het kan!
@ALL Nou hier een testje gedaan van kv2v5 en er lijkt een streepje te willen komen... krijg 'm niet op de foto Dus ehhhh toch ff wachten dan maar Me vriendin die komt straks langs (ze belde net al) en die zei dat ik een vroege van predictor ook kon doen, die heeft zij onlangs gebruikt. hmmmzzz ik weet het nog niet zeker. Maar 't zal me niet verbazen als ze 'm koopt en straks bij haar heeft! xxx
@ihjl: duim voor je dat je eitjes mooi gaan groeien en op een goede afloop @sjors: spannend meid. Hoop het zo!! @all: dag twee nog steeds bloed. lijkt wel ongi zo veel. Weet gewoon niet wat ik ervan moet denken. Vind het vreemd dat het zoveel is.
hoi hoi... sjorsje houd de spanning erin zeg hahahah ennuh zouwoas wat raar die bloeding...misschien idd ff gyn bellen hoe en wat... Verder hier...vandaag 2e fm meting...het spuiten gaat ook behoorlijk k*t...ik heb gister weer zitten janken...ik word zo gek...voelde me gejaagd terwijl ik helemaal geen haast had...manlief was wel erg lief die zei doe maar rustig schatje komt goed...hij bood ook aan zal ik het doen? Ik zei heel lief schat maar nee dan heb ik geen controle meer...dit was het weer een beetje.. Liefs..xx
@Zouwoas Meid heb je al duidelijkheid over die bloeding/bloed verlies??? @IHJL Ow meid wat k*T dat je je gehaast voel, lief van je liefje om aan te bieden het te doen. Knap wel dat jij het zelf kan en wil... ik snap de controle wel maar hier dors ik het echt niet zelf. 10 en 12 dus he meid... nou ik duim stevig voor je door! @Linnie Meis ik heb je berichtje gelezen hoor... zal je ook nog beantwoorden!!! Maar liefffff een kaarsje. @ALL Hier hebben we niet meer getest, me liefje kwam me vanmorgen wakker maken en vroeg of we morgen gaan testen. Vond dat zo lief dat hij er zo vroeg aan dacht en me speciaal daar voor ff kwam wakker maken (hij was bang dat ik dus zonder hem zou testen) dus heb besloten dan morgen samen met hem te testen. Morgen dus meer nieuws. Voel me verder redelijk tot oke. Geen ongi, geen kramp... buik nog altijd opgezet (is echt niet weg geweest sinds iui... moet zeggen dat ik me daar toch beetje zorgen om maar) stel nou dat het niet raak is... whaaa dan moet ik wel weer van de buik af!!! Snap er echt niks van. maar eh verder eh pietsie misselijk... xxx
@Sjorsjette, wat balen! Ik hoopte hier echt positief nieuws te lezen. Maja zolang je nog niet ongesteld bent... X
Hoi hoi.. Sjors meid wat balen zeg..!! Hier.. Gister ging het niet meer, ik kon niet meer spuiten! Heb aan een stuk door gehuild (zo'n 20 min lang) ik kreeg de spuit er echt niet meer in...ik knapte gewoon!!! Uiteindelijk heeft mijn mannetje gespoten voor mij, dit was de eerste keer, maar het voelde wel goed! Vond het heeeeel eng om uit handen te geven, maar ben blij dat ik het gedaan heb!! Vannacht weer werken bah.. xx
*ff ego* Ow meiden de hoop is hier 0,0% De moed daalde al met een flinke klap neerwaards bij ons beide... en nu heb ik ook nog is flinke krampen onder in me buik Heb al een mok thee gedronken en paracetamol.... als het zo door blijf gaan of erger word vrees ik zelfs dat ik ga grijpen naar die andere pillen, dat zegt dus wat. We hebben samen tranen weg zitten pinken en gesproken. We hebben afgesproken dat we maandag de gyn bellen voor een spoedgesprek over hoe nu verder. We zien het op deze manier echt niet meer zitten. Als deze poging zou mislukken moesten we zowiezo met gyn praten over Menopur en hoe verder/evt ander medicijn of wat ook... maar we gaan dus echt aankaarten dat we het vertrouwen echt kwijt zijn in iui bij ons... zeker nu in combi met dus de ervaring vanaf 25 aug met Menopur. We willen mogelijk aansturen op toch een andere behandeling... en mocht dan ter overbruggen (in bijv tussen tijd) een 5e iui kunnen dan staan we daar wel open voor, maar we zien het dus niet zitten om nog een 5e en 6e poging zo verder te sukkele en dan pas kijken hoe verder. Het is ons namelijk ook erg zwaar gevallen dat het zo lang duurde voor er uberhaupt een ei was... en die teleurstellende fm's allemaal... 1 ei.. 2 eitjes... groei... groei-stop... ineens een ei kwijt.... acuut stoppen/hoog progesteron dus ei gemist... en toen weer wel ei geen ei enzzz en ophogen dosering blaaaaa. En juist nu we dan EINDELIJK een ei hadden en TOEVALLIG dan ook nog is een keer SUPER zaad en een moeizame en pijnlijke iui en goed klussen... pfffff. Dus ff afwachten voor welke dag we een afspraak hebben. Wel heeeeeeel erg dank voor het duimen en kaarsjes branden enz meiden! Jullie zijn stuk voor stuk echt steun voor mij & ons! xxx Liefs Sjorsjette
@IHJL Ow meid wat KLOTE voor je zeg.. knuffffffff Goed van je dat je het toch uit hande hebt durve geven. Sterkte verder meid, ik denk aan je... hoop voor je dat dit je laatste ronde spuiten is en dan een positieve test en natuurlijk na een geweldige zwangerschap een bambino in jullie armen! @Linnieee Meid ik mail je vanaaf ff... ik post nu snel ff... kom later rustig op gemak als buikpijn zich rustig houd. @Zouwoas Meis hoe ist bij jou? xxx