Hoi hoi Linnie leuk dat je eens wat gepost heb meid, geniet van de voorbereiding!! Nijn fijn dat de ongi is door gebroken, ik kan blijven zeggen meid maak je nog geen zorgen om de zaadtest...Wacht het even af!! Snap je onrust wel hoor!! probeer alleen te zeggen dat je ff moet afwachten hihi!! en idd vervoeren tussen de BH.. Mijn man rookt trouwens ook...hij moet ook stoppen,hij is iniedergeval al flink gaan minderen,end aar ben ik al blij om!.. Nooky welkom!!! maargoed...morgen om 9 uur naar zkh...jullie horen van mij!!!
Goedemorgen meiden Vandaag ben ik lekker vrij. Maar ik hoop dat ik er van kan genieten, vannaacht kwam er een giga keelpijn opzetten en hoofdpijn en mijn buik doet erg pijn door de ongi. Vanmiddag haal ik de clomidtabletten op en dan mag ik morgen beginnen. Vanmorgen hebben we het spul weggebracht. Was binnen een half uur in het ziekenhuis. SNeller dan ik had verwacht. We vinden het erg spannen hoor wat de uitslag wordt. We duimen voor goed nieuws!! Hoe is het hier? @ikhebjelief Ja vanmorgen ging het potje in mijn bh haha, was best apart als je dan op het lab komt en zo'n potje uit je bh tovert
@ Nijntje: nee helaas weet je dat niet van tevoren, anders was je er al veel eerder begonnen met een eventuele behandeling.. nu is er toch alweer een jaar verstreken Het niet-roken gaat nog steeds goed, vanaf gisteravond 18.00 uur geen sigaret meer gezien. valt me wel zwaar. heb net ff flink een potje zitten janken met mams aan de foon.. misschien wel mn uiting na die lange dag gister, had ook zware hoofdpijn. Ik zie dat je vanmorgen het potje heb ingeleverd zo ging het bij mij ook, hup tussen de bh haha Maandag de uitslag.. Ik hoop op een goeie uitslag voor je!!
@Engeltje Ja dat hopen wij ook. We hopen snel een goede uitlsag te krijgen. Wanneer we die krijgen is nog redelijk ombekend, maar op het lab adviseerden ze mij om volgende week even met de arts te bellen en proberen een afspraak te maken dat ze me belt als de uitslag er is.
Bij mij duurder het 2 dagen dat de uitslag er was. dinsdag inleveren, donderdag uitslag. Dat moet toch niet zo lang duren ? kzou gewoon maandag even bellen, you never know
Nou, ik heb ze in mijn bezit. 15 stuks. Is voor ongeveer drie maanden. Morgen mag ik dan beginnen. Even kijken wat voor spannends er gebeurt haha.
he dames Nou ik heb nieuws... Helaas nie zwanger haha maar dat wist ik al! Mijn eitje was 10 mm...veel te klein natuurlijk voor dag 22..dus...na overlegd te hebben met de Gyn heb ik Provera gekregen,waar ik al mee begonnen ben..!! Daarma mag ik starten met Clomid 100mg... En moet ik een echo laten maken op dag 2,3 of 4 van mijn menstruatie.. Daar kijk ik erg tegen op,lijkt me gewoon geen prettig echo...! Ze gaan dan kijken of alles goed weg is.. Nou weten jullie dat ook weer..!! Nijn goed dat het spul weg is!! Liefs,Amy
Niet zo heel best nieuws dus! Hoewel je nu weet waar je aan kan beginnen! Het kan maar helpen Is dat dan inwendige echo? Op dag 3 of 4? Jakkie... Zou er ook niet te blij mee zijn ! Iemand vroeg nog of onze hond dan nog niet zindelijk is: nee, helaas! Bah, moet nog vaak allerhande... uitwerpselen... opruimen
Nee meisje,niet zo heel best nieuws...maar ondanks dat kijk ik erg positief tegen deze rond op(nog wel haha)...Nieuwe ronde nieuwe kansen zal ik maar zeggen! idd een echo tijdens de menstruatie,ranzige bedoeling!! Heb je nog kranten in huis? Gelukkig is mijn doggy zindelijk...oke af en toe klein ongelukje maar dan wel alleen een klein plasje..!! vaak laat ik hem dan snel naar buiten en plast hij gewoon verder!!
Hij doet altijd ergens anders, niet op kranten. (behalve als hij lang in zn bench zit, snachts ofzo ooit) Idd nieuwe ronde nieuwe kans!
@Ikhebjeleif Hmm dat is weer balen meid. Je bent dus weer aan de provera. Kan me voorstellen dat je een inwendige echo met die bloedingen niet zo heel fijn vind.
Meisje hmm moeilijk,misschien eens wat tips opzoeken op internet om hem zindelijk te maken. Nijn, ja weer aan de Provera,en merk het nu alweer..krijg alweer krampjes in mijn buik...En heb net lekker liggen te slapen haha..
@Nijn, fijn dat je van start kan meis! @Ikhebjelief, das bbalen maar ook voor jou fijn dat je weer verder kan. En wat super van je dat je er positief tegen over staan nu joh! @Engeltje, Jeetje meid wat een nieuws/verhaal... hopen voor jullie dat het dan toch voor die tijd lukt! En toch nog lang de tijd gekregen van 'm! @ALL Gister mooie dag geweest bij het partneren van me collega! Mooie locatie en gezellie klein en intiem gedaan allemaa. Mijn klusje was ook goed gegaan hihihi Verders heb ik me nog al kwaad gemaakt gister (avond en vandaag) onze voordeur is kapot! Als in we hebben een speciale deur met 3 penne syst.. achhhh als ik het er over heb wor ik weer giftig:x.. de deur kan niet meer open Zijn nu al aantal monteurs geweest van 2 verschillende aannemers maar die zeggen beide tja uitvreze... mar dat kan weer niet want hun hebben dat syst niet dus dan zit ik met een deur die niet meer dicht kan (ook niet ''klik'' dicht) duszzzz nu moet de aannemer komen van dit bouwproject maar die doet niet aan spoedjes en dus kan ik wachten tot na het weekend! Is dat wat dan!!!
Hi Meis, ik heb gister zo'n baal dag gehad.. ik heb bijna heel de dag zitten huilen Ik heb sinds afgelopen donerdag niet meer gerookt, dus ik dacht, zou het daarom zijn dat ik me zo k*t voel? Vervolgens word ik net wakker en ben ik ongi Denk dat dat er ook mee te maken had.. pff ik denk dat die baal dag vandaag ook nog wel blijft, zo voelt het wel, maar ik heb iig niet meer gerookt en met je deur?!?! hoe ken dattan???? heb je wel een achterom?? haha anders ken je niet eens je huis uit! xx
Engeltje knap dat jullie gestopt zijn met roken!!!en balen van je ongi!!! daar kan je je soms echt beroerd van voelen ja!!! Norah welkom hier!!! Sjors idd sta er positief tegenover...maar ik heb denk ik wel te veel hoop,als het dalijk blijkt dat ik nog steeds geen ei heb zou het denk ik wéér erg gaan tegenvallen...wil dat voorkomen maar lukt me niet..!! Verder heb ik gister echt een gezellig avondje gehad met wat vrienden, heb lekker paar glazen wijn op,had er echt zin in..!! heb t dus maar gewoon gedaan!
@Ikhebjelief, snap het meis! Toch fijn dat je een leuke avond hebt gehad... tja en een wijntje mag toch! lekker zelfs!!! @Norah WELKOM!!! @Engeltje... balen van je ongi meis!!! En knap van het ''niet'' roken! Wij roken ook... en ik wil ook stoppen maar lukt me nog niet echt. Mijn vriend is minder actief met de ''gedachte'' te stoppen.... @ALL zit hier nog met een dichte deur hoor! Moet gewoon wachten tot de ''echte aannemer'' langs kan komen met of een nieuw syst of een hele nieuwe deur! Ow en engeltje ja ik heb een achterom! hihihi gelukkig wel zeg xxx