Gefeliciteerd meid ! al die zwangeren... krijg er ook helemaal zin in!! Maar met pas (= 3 weken...) een niewe vriend, niet zo evident
Hoi hoi Meisje ben je niet meer bij de papa van maxim? Ik mis denk ik iets sorry hihi.. Hier alles goed..vandaag 7 jaar samen met me man en 5 maanden zwanger...!! Ook heeft mijn man voor het eerst de kleine gevoeld, en duidelijk!!!!! Was echt een mooi moment!!
Nee sinds eind augustus al niet meer. Zal je idd dan wel ergens gemist hebben Daarom dat ik er zo weinig was, hele heisa met verhuizen ed. Heb eerst 3 maanden bij mijn ouders gewoond en woon nu sinds begin december weer alleen met de kleine op een appartementje. Helaas begin maart te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt op het eind van de maand, dus zit even met handen in het haar nu Heb nog steeds geen zicht op werk en zit nu in mn voorlaatste week hier. Als ik niks vind dan vrees ik dat ik terug naar mijn ouders moet ... zit nu al financieel aan de grond na huurwaarborg en elektrische toestellen en meubels aanschaffen (alles was van ex helaas, dat overkomt me ook nooit meer...) Heb sinds valentijn (ja lekker romantisch ) een nieuwe vriend. Hij gaat heel lief met de kleine om en noemt hem vaker "onze Maxim", is maar een klein woordje maar voor mij wil het enorm veel zeggen, nl. dat hij er totaal geen probleem mee heeft en zich echt ook mee verantwoordelijk voelt ! Wat overigens heel bijzonder is aangezien hij 1,5 jaar jonger is dan mij en dus nog maar 21 jaar is. Hij wou zelf pas rond zijn 30e kinderen dus vind wel knap dat ie zomaar een knopje omdraait en toch volledig voor mij gaat, ondanks de kleine! Ik ben weer gelukkig ! Klikt goed enzo, hij is al aantal keer blijven slapen, gaat heel gewoontjes Heerlijk! Fijn voor jou dat je man de baby heeft voelen stampen! Ik zie dat jullie jongen krijgen, super!! Heb je niet te veel last? Bandenpijn ofzo? Ga nog even naar je foto's kijken of je nog buikfoto's erop hebt gezet Vind ik altijd leuk om naar te kijken!
Hoi hoi Oh sorry dat ik zo laat reageer maar ik had hier dus een tijd terug een heel verhaal getypt en ineens liep mijn pc vast en weg was alles!!! Maar meisje89 ik heb dat echt niet mee gekregen sorry! Wat zit je in een verelende situatie zeg, en geen contract verlenging jeetje echt zoo rot voor je Ik hoop oprecht dat je er samen met je nieuwe liefde uit komt meid. Ja hier alles goed, 24 weken geweest alweer, kleine doet het goed... Heb wel fysio voor mijn stuitje, die is gebroken geweest een paar jaar terug en daar heb ik nu best wel last van...maar ach mij hoor je niet hihih Ik heb vandaag een nieuwe buik foto erop gezet...Me buik word ineens echt groot, ik zie hem groeiien haha liefs, amy
Is niet erg hoor Kan dat geen kwaad als je moet bevallen, dat stuitje? Dat ie opnieuw breekt of zo, of enorm pijn gaat doen? Mooie foto's van je buik! Stiekem ben ik jaloers Gister voor 1 april hadden we gezegd dat we verloofd waren, heel veel mensen waren er mee weg haha, super lieve reacties gekregen en blijkbaar vindt niemand dat vreemd dat je je vriendin al na 6,5 week ten huwelijk vraagt haha Vond het al jammer dat ik het vandaag weer moest veranderen op facebook hihi
Hoi hoi Het stuitje kan idd opnieuw breken (maar ik hoop het echt niet!! ) Maarja ik heb verder niet echt keus, ik denk dat ik het maar over me heen moet laten komen en maar moet kijkeen wat er gebeurd! hhi thanks dat je me buik mooi vind hihh' Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik al snel een zichtbare buik zou krijgen omdat k best wel flink van mezelf ben.. Maar hij word nu toch wel met de week duidelijker! Hhahaha wat een goeie 1 april grap hebben jullie uitgehaald!! Maar wie weet gebeurd het sneller dan je verwacht!! Heb gister heel veel grappen voorbij zien komen op FB vooral veel zogenaamde zwangere hahaha toen mijn zus zwanger was van haar dochtertje heeft ze het ook op 1 april bekend gemaakt... En dat was geen 1 april grap! Groetjes
Ga in september weer naar school, voor 3 jaar, dus denk niet dat het in die 3 jaar al zou gebeuren. Kost aardig wat geld, zo'n huwelijk, en dat heb ik momenteel niet. Of hij dat wel heeft dat weet ik niet Maar moest ie het nu vragen, ik zou iig geen nee zeggen Zijn beste vriendin (die had aangeboden om samen met mijn zoontje bruidsmeisje/jongen te zijn) had al voorgesteld om mee te gaan om ring te kiezen, dat dat zeker goed was, en toen ik zei dat ik stiekem al begon te wennen aan het "ikbenverloofd" gegeven, zei ze dat hij waarschijnlijk wel niet zo lang zou wachten, aangezien hij nu eindelijk zijn ware gevonden had en er ook wel alles voor zou doen, en volledig voor zou gaan. (hij is 4 jaar single geweest, hoewel hij kans genoeg had om eentje binnen te doen zeg maar) Toen ik hem dat gisteravond zei, toen zei ie van ja dan vraag ik haar wel mee om ring te halen. Ik zeg, hoe, doen we dat niet samen dan? Onze ringen kiezen?? Maar hij bedoelde een verlovingsring, de lieverd Dus samen met de vraag een mooie ring! Nou ik ga hem niet tegen houden hoor hihihi Ik zie het al glinsteren aan mn vinger hihihi
Haha meid dat is toch heerlijk!!!!! Het klinkt iniedergeval of het goed zit in jullie relatie!! fijn om te lezen iniedergeval!! Ennuh goed dat je weer gaat studeren!! Heeeeel slim!! hier vandaag een mindere dag.. Onwijs veel maagzuur, ik ga morgen even de HA bellen.. En er zijn nog wat probleempjes met schoon fam...me schoonouders zijn sinds juli gescheiden en ooh alleen maar gedoe eromheen, ik word er kriebelig van.. Maar verder, een zeer actief kindje in me buik!! liefs
Begon gister opeens te twijfelen aan relatie... Precies of er mist "iets", weet niet wat. Waardoor ik het gevoel heb van, meisje, stop ermee, dit is em niet. Weet niet wat ik moet doen nu ... Had hem gezegd dat ik idee heb dat er iets ontbreekt. En dat hij nog niet zelfstandig genoeg is om echt op eigen benen te staan, waarnaar ik dus wel op zoek ben. Niet om al meteen te gaan samenwonen, maar gewoon, mijn prioriteiten liggen heel ver van de zijne (op stap gaan, lang slapen ed) Vind het moeilijk... En leuk, een actieve baby! En melk drinken helpt wel tegen maagzuur. Of muntjes. Is het intussen al beter?
Hoi hoi Meisje89 hmm klinkt niet echt he meid, en nu? heb je het beeindigd? als je het niet ziet zitten met hem moet je idd wel eerlijk en duidelijk zijn.. Misschien ben jij gewoon wat verder qua gedachtes en planning.. Pfff hier dinsdag een halve dag in het ziekenhuis gelegen, ik dacht dat mijn vliezen waren gebroken, er liep ineens een straal van boven naar beneden...Ben me rot geschrokken.. Maar gelukkig viel het dus mee en zijn mijn vliezen (godzijdank) niet gebroken! Maar merk wel dat ik wel weer in een hele onzekere periode zit,ik voelde me zo machteloos dinsdag, dat ik nu zoiets heb van hmm als ik 36 weken ben ben ik wat rustiger.. nou dames ga erweer vandoor xx
Ja denk ook dat het daar wat aan ligt. Ik heb al een pak meegemaakt en heel zelfstandig, dat is bij hem toch wel anders. Zijn nog steeds samen, ga het nog beetje aankijken. Heb gezegd wat me doet twijfelen ed. Zien of het nu betert of niet, anders idd ermee stoppen, hoe lief ie ook is ... Heb me gister ook ingeschreven op een BAM forum... Zit er over na te denken om, na mijn opleiding, een 2e helemaal alleen te doen, vanaf het begin al. Denk niet dat ik nog ooit een kind met een man wil... En wat schrikken! Als het niet je vliezen waren, wat dan wel? En idd, als je eens wat verder bent dan ben je toch een pak geruster...
Hoi hoi Nou meid het is goed dat je eerlijk bent en over je gevoel praat.. En als jij een BAM moeder wilt worden dan is dat toch ook goed, je moet doen zolang je jezelf er prettig bij voelt meid! We vermoeden dat de kleine tegen de blaas heeft gestoten en ik dus urineverlies heb gehad..maar ben zeker geschrokken ja! Gister 3d echo gehad heb nieuwe foto's in me album staan! liefs amy
Ja maar stel dat het toch goed zou blijven gaan met vriendlief... Hij wil ook graag "zelf" kinderen, dus niet gewoon een kind dat van een ander komt, maar een eigen kind. Wat ik volledig begrijp uiteraard. Maar ik kan/wil mijn kinderwens niet meer vasthangen aan een man. Voor mij is dat hoe meer ik er over nadenk, hoe duidelijker dat ik die 2 absoluut gescheiden wil houden. Door de situatie nu met mijn zoontje, ik heb Kerst moeten "vieren" zonder mijn eigen kind, vreselijk is dat. En dat wil ik nooit nog meemaken. Eender hoe goed een relatie ooit gaat, je kan er nooit zeker van zijn. En ik wil niet het risico nemen om nog ooit in deze situatie moet staan. Daarvoor is mijn moedergevoel en kinderwens veel te groot, om een risico te moeten nemen dat ik opnieuw mijn eigen kind moet afgeven en misschien ooit een deel zal verliezen. Daarvoor is het mij veel te veel waard... Mooie echo's in je album! Knap hoe ze dat toch allemaal kunnen zien hé. Geweldig gewoon!