Hallo meiden, Na lang erover gehad te hebben is het voor ons bijna zover! nog 1 week de pil en dan gaan we stoppen! Ik ben 25 en mijn vriend 27 en willen heel graag een kindje! Het is zo spannend allemaal, er zijn zoveel dingen die nieuw zijn en zo spannend! Zijn er andere meiden die ook deze maand stoppen? Of meiden die ons tips kunnen geven om het ontpillen makkelijker te maken? Ik hoor het graag van jullie!! Groetjes!!!
Hai Nemo1984, Ik ben 22 oktober gestopt met de pil. Ik ben 24 en mijn vriend ook. Wij vinden het ook erg spannend allemaal!! En hopen dat het snel raak mag zijn Ik heb me de afgelopen week aardig beroerd gevoeld, maar of dit echt door het ontpillen is? Ik ben namelijk ook tegelijk gestopt met medicijnen..Dus ik kan je niet echt tips geven. Ik zie dat je in de omgeving Den Haag woont,,ik ook! Veel succes ermee en geniet ervan Groetjes, Peace!
Het is inderdaad erg spannend allemaal en wij hopen ook dat het snel raak mag zijn! Ik zie wel op tegen dat ontpillen... heb geen zin om me beroerd te voelen maar ja, helaas is het niet anders. Leuk om mensen te spreken die (en zelfde regio!) hetzelfde meemaken! Kan het eigenlijk kwaad om heel lang foliumzuur te slikken? Groetjes
Ik ben 24 jaar en trotse moeder van 2 stoere jongens bijna 5 en 3 jaar en een lief meisje bijna 1 jaar. Ik slik zondag mijn laatste pil en dan willen we graag voor een 4e gaan. Weet alleen niet hoe mijn 1e ongi zonder pil zal verlopen bij de laatste duurde het 54 dagen voordat ik weer ongi werd! Heel veel succes meiden!!
54 dagen?? pfff lang zeg! ik slik de pil ook nog een paar dagen en stop ik. echt spannend hahahhahahahha Succes meiden!
Ik heb afgelopen maandag mijn laatste pil genomen, ben zelf ook erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Ik ben trouwens 23 en mijn man 27 en we willen al erg lang een kindje, maar gaan er nu eindelijk voor
ik ben fatiha 35 jaar ik heb een zoon van 17jaar , een dochter van 14 en nog een dochter van 13 en nog een zoon van 6 en een dochtertje van 10 maanden. en wij gaan voor de 6de KIND ik ben deze maand gestopt met de pil. we heben drie grote kinderen en we willen ook drie kleine kinderen
OHHH heerlijk 6 kinderen!! Ik heb ook altijd veel kinderen willen hebben, ik mag blij zijn als de 4e er komt. Manlief had het bij 3 wel bekeken maar is toch ineens over stag gegaan, dus meer dan 4 zullen het erbij ons helaas nooit worden, of het moet een tweeling worden haha...
Ja ik ben toen van de laatste gestopt in oktober en werd pas in december ongesteld.......dat duurde mij echt lang, maar goed daarna was me ongi weer normaal op regel, dus zal mij benieuwen wat er nu gaat gebeuren. Zondag slik ik de laatste dan word ik pil ongi van de week, en dan is het gebeurd met de pil, en afwachten waneer ik zonder de pil ongi word.
Heya! Mijn naam is Desii en ben vorige week gestopt met de pil. Ik ben 22 en mijn vriend is bijna 27. We zijn inmiddels 5 jaar bij elkaar en kunnen niet wachten! Ik vind het erg spannend allemaal! Succes allemaal
Ik ben 18 oktober gestopt met de pil. We hebben een zoontje, Jelle; hij wordt 2 januari 2 jaar, en nu gaan we dus voor de tweede. Bij Jelle stopte ik 20 februari met de pil, werd daarna niet meer ongesteld. Eind april ben ik zwanger geraakt. Ben benieuwd hoe dat nu gaat. Maar 'ontpillen', kan je daar werkelijk beroerd van worden ja? Had ik eigenlijk nog nooit gehoord. En ook niet ervaren de vorige keer.
Dat is echt een lange tijd, maar in de tijd dat je de eerste x ongi moet worden zonder pil, kan je dan wel klussen? ik zie heel veel verhalen dat het beter is om dat niet te doen ivm tweelingen en ook ivm de datum van berekening als je zwanger bent.. pfff als je dan zo lang moet wachten dat je kan klussen voor het eggie..haha
De enige reden is volgens mij de berekening van je cyclus en je eventuele bevallingsdatum. Wat volgens mij geen bezwaar kan zijn want zwanger = zwanger en met de 1e echo kunnen ze het alsnog precies uitrekenen. Wel kan ik me voorstellen dat vrouwen er voor kiezen eerst weer een normale cyclus te hebben gehad na de pil, om hun lichaam wat 'rust' o.i.d. te gunnen. (of ontpillen) Over tweelingen, dat lijkt me echt onzin, volgens mij is dat alleen met vruchtbaarheidsbehandelingen. Of als er tweelingen in de familie voorkomen, dat je dan meer kans daarop hebt. Volgens mij heeft dat niks te maken met in de 1e ronde al beginnen. Liefs Gwen
ik heb ook nog nooit over tweelingen gehoord met zo lange cyclus maar goed het kan best wezen dat het wel zo is hoor haha, ik zou het niet weten. Ik kan wel gaan klussen hoor maar ik denk dat ik mijn lichaam eerst even wil laten ontpillen, tenzij manlief anders erover denkt haha....
hoi iedereen, ik ben 27 en mijn man 30. in januari zijn we voor de wet getrouwd en op 5/9/9 voor de kerk. wij hebben gisteren onze laatste pil ingenomen dus nu is het afwachten hoe lang ik ga moeten ontpillen... goh wat zie ik daar tegenop!!!! groetjes ps wie wilt er eens voor me pendelen???
misschien ben ik nieuw hoor maar kan iemand me uitleggen wat pendelen is??? gelukkig nog 4 dagen de pil en dan gaan we stoppen!!! ik zie ook echt op tegen dat ontpillen... xxxxxxxxxxxxxxxx
hey meiden, Ik ben gister gestopt met de nuvaring. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. SPANNEND!!!
nog niet veel meiden gestopt in november precies vraagje, normaal na stop van mijn pil, ben ik binnen de 2 dagen al ongi en nu nog altijd niet... nog iemand ervaring mee? net of men lichaam het weet...