Hey meiden Hier weer even een update. Het gaat prima met me heb nog nergens last van. Hierdoor heb ik wel vrij veel spanning maar moet nog 4 daagje vol houden voordat ik mijn echo krijg, dus het is nu maar duimen dat het allemaal goed is met de kleine. Heb wel veel last van mijn onderbuik dus glip elke keer naar het toilet om even te kijken of ik toch niet bloed, maar tot nu toe gaat het goed. Heb ook sinds 2 dagen dat ik echt geen brood meer wil, vanmorgen met moeite naar binnen gewerkt want ik had niet anders en vanmiddag heb ik maar vla gehaald want voor de rest had ik echt nergens trek in terwijl ik wel heel erg honger had, dus dat zal wel een kwaal zijn Nou ik hou jullie op de hoogte Liefs
Hoi meiden, vandaag crematie van de oma van mijn vriend gehad .. dat was wel wat minder. Heb steeds meer het gevoel zwanger te zijn ... met vlagen erg misselijk, opgezette borsten en gevoelige tepels, zou het dan toch ...? Verder nog nieuws hier?
Meis jullie kleintje blijft gewoon lekker plakken, en het is nu al een lief beebje als hij/zij mama niet teveel kwaaltjes wil bezorgen Het is jullie gegund en over een paar daagjes zul jij een prachtecho hebben!! Liefs xxx
Oeii crematies zijn nooit fijn! Gecondoleerd! Hopenlijk klopt je voorgevoel en breng je ons volgende week goed nieuws
geen idee het is niet echt een bekend merk dan moet ik even de papieren erbij pakke .. en ik heb geen zin om met mijn luie kont van de bank te komen erg he.. maa rhij is echt super mooi in het zwart 3 in 1, 1 autowagen - maxi cosi 2 bak 3 wandelwagen .. ik ga even kijken of hij op internet te vinden is ik heb gekeken maar niet op de site vindbaar.. maar hij is wel erg leuk
hij is heel moeilijk te vinden op internet... maar deze heb ik ongeveer http://www.babykoop.nl/images/Toppi%20Motion%202009/Toppi%20Motion%20wandelwagen%20aqua.jpg alleen ander onderstel.. en in het zwart.. en 3 in 1
Die hebben wij inderdaad ook wel eens gezien, babydump verkocht hem eerst. Maar hun hebben nu een nieuwer model daarvan. Zelf vind ik dit een leuke wagen: X-Adventure Fuzion Silver + Reiswieg + Autostoel (X-Adventure Fuzion) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer!
Dit is trouwens de nieuwe versie van jouw kinderwagen: Topmark Toppi Passion Aqua | Kinderwagens | Baby-Dump Maar ik vind de jouwe mooier Zelf houd ik het voorlopig op de zilvere wagen, (vorige blz)
Leuk ding dames, ik heb de quinny gehad (nog steeds eigenlijk, staat gewoon op zolder) maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die bijna niet heb gebruikt, wat zijn die dingen lomp en zwaar zeg! Ben zo snel mogelijk op een gewone buggy overgestapt.
Die van jou vind ik helemaal super en een vierwieler lijkt me ook een stuk fijner dan een driewieler ... helaas heb ik er al één anders kocht ik er ook zo één