Ik hou het bij deze als het ooit zover is X-Adventure Fuzion Silver + Reiswieg + Autostoel (X-Adventure Fuzion) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! (tenzij we een tweeling zouden krijgen )
Die is ook mooi Wij hebben in een prijs een Bugaboo Cameleon gewonnen dus dat wordt die van ons En dan met een lichtblauwe en roze cap erbij dus voor het geslacht
die is ook erg mooi, pff dames ik heb vandaag een down dag zeg, ik weet niet wat ik heb maar heb nergens zin in !!.. loop iedereen af te zeiken.. * help*
hallo, mag ik me bij jullie aansluiten? ik ben 23 en mn vriend bijna 29 we gaan voor onze 1e ben 8 mrt gestopt met de pil zit nu in ronde 4 verwachte nod rond 19 juni
@wietse welkom!! @linda wauw die wagen is echt mooi!! leuk hoor!! Over down dag mee te praten here the same... mijn bruinverlies was denk ik wéér vals alarm nu is er niks meer te bekennen,mensen ik weet het echt niet meer...kan wel janken!! MAAR er is hoop gelukkig hebben we elkaar!
Kan me voorstellen, maar als ik jou was zou ik dat toch nog een keer een test doen misschien is die nu wel positief en ben je uit je onzekerheid.
Hey meiden Even snel een berichtje van deze kant, (ik lees straks bij en dan reageer ik op jullie berichtjes ) Thnx er een aantal van jullie aan me dachten vanmorgen! Ik sta echt stijf van de zenuwen, heb gister mijn antibiotica genomen en daar ben ik echt kots misselijk van. Maar goed, nog 1 uurtje werken en dan richting ziekenhuis. Na het onderzoek ga ik eerst even slapen en daarna laat ik jullie wat weten!! xxx
Is niet erg is zal het kort uitleggen Er word een cupje met een catheter op je baarmoedermond geplaats en dan vullen ze je baarmoeder en eierstokken met een contrastvloeistof. Daarna maken ze een rontgenfoto en dan kunnen ze zien of de eierstokken vrij doorgankelijk zijn of dat er verklevingen zitten. Klinkt dus heel simpel (is het in principe ook) maar die vloeistof zorgt nogal voor flinke buikkrampen en wat bloedverlies. Overal lees je hororverhalen dus ik ben nogal zenuwachtig. Ik heb gisteravond de antibiotica en de eerste pijnstiller ingenomen en die sloegen in als een bom, ben nog steeds misselijk
nikske, ik hoop voor je dat het allemaal meevalt als je straks gaat. en dan je een goede uitslag krijgt!!! ik denk aan je!!
@johe Meid hoe haat ie bij jou. Je bent dik een week overtijd zie ik. Al naar de dokter geweest of contact gehad ivm de negatief blijvende testen?
Hoi meiden, Ik ben 25, mijn vriend is 30 en ik ben 1 januari gestopt met de pil. Verwachte NOD is 29 juni. We zitten nu in ronde 6 en ik begin dit weekend voor het eerst met ovutesten van matcare. Iemand hier ervaring mee? Hoop nu toch echt dat er gauw een klein wondertje in mij gaat groeien! xx
heej meiden ik heb tog hoop dat ik wel zwanger ben, heb net getest en had de test van kruisvat merk, waar dat kruisje moet komen, en de streep horizontaal was er en midden van die streep waar normaal het verticale lijntje moet komen zag ik een donker stuk en als je echt heeeeeeelgoed kijkt zie ik wel iets maar het echt heeeeel vaag,ik denk als ik zondag of maandag weer een ga doen dat die dan wel duidelijker is en dan natuurlijk met ochtend urine denk ik