20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Ja kan me zo goed voorstellen!!
    Wanneer is je NOD?

2. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    't gezellige Brabant
    :D Super meid!

3. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    't gezellige Brabant

Echt balen zeg meid, had het je zo gegunt. Hopen dat je snel ongi mag worden. En dat het de volgende ronde raak mag zijn :)

4. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Jeetje meid 1e ronde raak? Wat super voor je ... hoop dat het streepje binnenkort duidelijker word!! Hier alvast een voorzichtige felicitatie ;)

5. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    @Johe Balen meid, ik hoop dat je snel je ongi hebt!
    @Nijnonijntje Gefeliciteerd met je ongi!! Nu kun je eindelijk verder... ;)
    @ de rest We gaan met goede moed verder meiden!! :D

6. JoHe

JoHe Niet meer actief

ik word er niet goed van, heb pijnlijke tepels.
    ben er vandaag niet meer, heb vanmiddag een bbq van de vogelvereniging. ( we kweken vogels hahaha)

7. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    @ Johe ja heb ik ook de hele maand last van ... word er gek van, constant "harde" tepels :( Ben nu ongesteld en heb het nog

8. JoHe

JoHe Niet meer actief

:( ik wil gewoon ongi worden.
    denk dat ik een thermometer haal en maar ga tempen de volgende ronde, als ik die ooit krijg.
    Maar eerst info zoeken over tempen, snap er niks van.

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @Johe balen hoor!!!
    @nijn eindelijk ongi!! fijn dat je nu verder kan!!
    @nikske thanks meid ja het was ff een tegenvaller maarja niks aan te doen,van mij mag de ongi wel door zetten..!!

Hier verder geen nieuws...nergens last van ofzo..!!Maar heb er flink de balen in zitten...

Vandaag gaan we voor de afleiding naar GUUS MEEUWIS heb er echt enorm zin in!!

10. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    He Ikhebjelief ... wat leuk veel plezier vandaag! ff nergens aan denken ;)

11. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0

is echt balen he meid als je maar niet ongesteld wordt en ook nog een negatief test:( ik leef met je mee meiss

12. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    He Mirowsu we lopen ongeveer gelijk, spannend hoor!
    Wens je veel succes deze maand!

13. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    #2093 Krulletje87, 13 jun 2010
    Laatst bewerkt: 13 jun 2010
    ....

14. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    #2094 Krulletje87, 13 jun 2010
    Laatst bewerkt: 13 jun 2010

Het zal de 18e zijn vermoed ik...4 juni was de ovutest knal positief.. dus daar vanuit gaande.. cyclus is bij mij erg onregelmatig, soms zelfs geen eisprong.. laatste x ongi dag was 14e mei.. dus het zou nu een cyclus van 5 weke betekenen... geduldig afwachte... zou wel een top vaderdag cadeautje zijn:p normaal gesproken heb ik veel buikpijn as ik ongi moet worden...maar nu nog helemaal niets... mn afscheiding ruikt wel anders...(sorry voor detail).. toch maar afwachten... wanneer kan ik t beste een test nemen? wil me niet teleur stellen, stel dat te vroeg is om te testen

...kwilde het vorig bericht weg halen, maar dat lukt niet meer..

15. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Goede morgen allemaal!!
    @hen30sep nou ik hoop het voor je dat het zo mag zijn!!! zou leuk zijn!!:D

Gister naar guus geweest het was wéér geweldig hoor!! heb er van genoten..!!
    Het was natuurlijk wel mega druk en we hadden veld plaatsen en we gingen als een fles bier naar huis hahaha de bier vloog door de lucht heen ik had beter een paraplu mee kunnen nemen hahahaha
    Maar werkelijk het was leuk!!

Zo vandaag gewoon weer werken...helaas kan ik het NL elftal niet zien spelen:(
    En vandaag alweer dag 73...:(

16. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    hoi dames, ik kom eens meekletsen/lezen!!!
    Ik ben nu 22, heb een zoontje van 20 maanden (met het syndroom van down), en we willen graag voor een tweede gaan na mijn pilstrip!!!
    De vorige keer duurde het vrij lang (voor mijn gevoel) voor ik zwanger was, 9 maanden! Iedereen in mijn omgeving stopte met anticonceptie en floep!! zwanger!!! Maargoed.
    Iedereen zal denk ik wel begrijpen dat de volgende zwangerschap natuurlijk niet zonder spanning zal zijn, ivm het downsyndroom van de eerste. Het is niet de erfelijke variant, maar toch, je weet nooit!!!
    We wilden al eerder 'beginnen' voor een tweede uk, maar nu hebben we net een handtekening gezet voor een nieuwbouwhuisje, en mijn contract wordt als het goed is gewoon verlengd, dus lekker wat zekerheid nu :)

17. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

misschien dat ik ook hier mee mag kletsen?
    Ik ben 20 jaar, en zit nu in ronde 11, zijn vorig jaar Juli begonnen
    met zwanger raken. Maar helaas heeft mijn vriend de vruchtbaarheid niet mee zitten, en zijn we dus bezig met ICSI behandelingen in Dusseldorf.. Daar werkt ons ziekenhuis mee samen en daar is geen wachtlijst, dus vandaar dat we ons laten behandelen in het buitenland. Onze eerste ICSI poging is helaas mislukt, en nu hopen we snel verder te kunnen met de 2e poging. Lijkt me erg leuk om hier mee te kletsen. Nou ik hoor het vast wel van jullie..

Liefs Shantii

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    jeetje shantii en maartje, dat zijn niet de minste verhalen. Ik hoop toch heel erg voor jullie dat het snel raak mag zijn!!

ikhebjelief: werkse... ik werk als ambulant dienstverlener, dus ik verwacht ook niet veel van de wedstrijd mee te krijgen vandaag. Maar vriendje smst me de uitslag, hij kijkt wel op het werk.

hen30sep: hoop dat het raak is voor je!

19. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sahi, nee helaas dat zijn zeker geen leuke dingen :( maar we moeten hoop houden! De klappen zijn continu keihard, maar eens zal het toch ooit raak moeten zijn hou ik maar in me achterhoofd. Al wil ik soms zelfs dat niet geloven!

Jammer dat je werken moet en de wedstrijd niet kunt zien.. Maar gelukkig houd je vriend je op de hoogte, dat scheelt dan weer;)..

Liefss xx

20. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Hoi Shantil,

(Dit kleurtje paars is beter leesbaar:D)
    Welkom bij dit forum!
    Idd een bijzonder verhaal, toch mooi dat dat dan kan, naar Duitsland zonder wachtlijst, hopelijk met een mooi resultaat.

Gr. Linda

Ps: zullen we nog een kleine voorspelling doen? Ik gok 2-0 voor Nederland, en jullie?

Deel Deze Pagina