Nod lijst 20-ers die zwanger willen worden: 21 juni; linnie1984 28 juni; ilse85 Datumloos: Ikhebjelief Dan lossen we het toch zo op,sta er er wel gezellig bij op!
wat balen meid dat je ha niets voor je doet... ik zou eigenlijk blijven zeuren hoor!!! elke maand gewoon weer bellen...s6
hihihi Ilse datumloos die is goed Ja ik zit vandaag op dag 76...ik ga bij de 90 dagen aankloppen bij de HA.. Er moet echt iets gebeuren!! ik baal echt
Hen30sep GEFELICITEERD! Wat leuk!!! Ga er alvast lekker van genieten. Ilse welkom hier! Wat leuk dat je ook al een kindje hebt. Nu dus bezig in ronde 4? Hoop dat het snel raak is. Hoe komt het dat je voor gevoel zegt dat het nog wel eventjes kan duren? Ikhebjelief, wat een kl*te dokter heb jij zeg.. Hoop echt dat je snel geholpen gaat worden, want dit is ook niet leuk zo! Hier vandaag gebeld met onze gyn in Dusseldorf, en wij gaan als ik volgende week ongi ben geworden (verwacht ik dinsdag of woensdag) beginnen met de 2e ICSI poging!!! Vorige poging is dus onder andere niet goed gegaan omdat ik veelste vroeg punctie heb gehad volgens de gyn. En tja hadden ze nu allemaal maar toen naar mij geluisterd, want ik heb toen altijd al geroepen dat het te vroeg was. Na deze poging is ook gebleken dat ik een lichte vorm van PCO heb, waardoor mijn eitjes dus langzamer groeien dan normaal. Nu zijn ze er gelukkig achter, dus hopelijk kan die onzin deze keer voor komen worden! Maar als het goed is gaan we dus volgende week weer de eerste spuit zetten.. Hieronder zo nog de NOD lijst. liefs xx Nod lijst 20-ers die zwanger willen worden: 21 juni; linnie1984 22 juni; Shantii 28 juni; ilse85 Datumloos: Ikhebjelief
Hoi meiden Hen30sep gefeliciteerd Hier gaat het goed ben eindelijk is een keer niet misselijk, Vanaf vorige week donderdag ben ik alleen maar misselijk geweest. Vrijdags ben ik van mijn werk naar huis gegaan omdat ik me totaal niet kon concentreren. Ik ben toen om 13:00 naar bed gegaan tot 17:00 en om 20:00 lag ik er weer in. Sinds dien bleef ik maar misselijk. (goed teken eigenlijk) Nu is het gelukkig wat minder, maar dan wordt je ook gelijk weer onzeker. Mijn tepels zijn nog wel erg gevoel als ik ze vast heb en het gevoel van zwanger zijn is er dit x ook echt. Neem nu elke morgen een goede morgen fruit ontbijt zodat ik toch mijn fruit binnen krijgen. Ben niet zo'n liefhebber ervan namelijk. Ik moet zeggen dat ik deze zwangerschap wel wat voorzichtiger ben zal ook wel komen na alles wat ik meegemaakt hebt. Ook heb ik sterk het gevoel dat het dit x een meisje is, maarja kan er altijd naast zitten hihi. Al die pendels kwamen alleen maar op een jongen uit hihi. Schilt wel geld dan nou ik hou jullie op de hoogte volgende week lekker een weekje naar italie heb er zin in Liefs
Hai meis, Wat balen voor je zeg met zo'n HA!! Bah:x vind het al echt heel heel kanp dat je zo lang kan wachten! Topper! LiefssSjors
Nod lijst 20-ers die zwanger willen worden: Ik sta er ook bij.. 19 juni; Sjorsjette 21 juni; linnie1984 22 juni; Shantii 28 juni; ilse85 Datumloos: Ikhebjelief
oh lekker ik ga half julie naar italie ook zo'n zin in!!! heerlijk geniet van je zwangerschap meid! tja het is gewoon een voogevoel, met de eerste in de eerste ronde en nu langer wachten...maar hoop dat ik het mis heb natuurlijk! s6 bij de gyn meid hopen dat het dit keer wel goed gaat!!! ja zou ik ook gewoon doen meid!
ik hoop het ook.;..of er posi test heb afgelopen maandag me ei gevoeld...dacht ik... heb nu iets bruin bloed/slijm in me onderbroek en met afvegen...ook lichtelijk buikpijn onderin??? ove bloeding kan dat???
Hey meiden Mijn god ik ben anderhalve dag afwezig en er zijn zoveel pagina's gekletst!! Ik heb niet alles kunnen bijlezen want ik ben razend druk SORRY!! Als ik iets belangrijks gemist heb, melden jullie dat dan even?? Nou ik ga snel nog even stofzuigen en het toilet poetsen, daarna moet de auto naar de garage en ga ik bij mijn ouders eten en kan ik mam haar nagels meteen even verzorgen. Vriendlief heeft middagdienst, dus die komt vanavond rond half 12 pas thuis. xxx
Nod lijst 20-ers die zwanger willen worden: Juni: 19 juni -Sjorsjette 21 juni - linnie1984 22 juni - Shantii 28 juni - ilse85 Juli: 9 juli - Nikske89 Datumloos: Ikhebjelief (zwanger, MMM, ongesteld, cyclus van slag)
Nod lijst 20-ers die zwanger willen worden: Juni: 19 juni -Sjorsjette 21 juni - linnie1984 22 juni - Shantii 28 juni - ilse85 Juli: 9 juli - Nikske89 Datumloos: Ikhebjelief, JoHe (zwanger, MMM, ongesteld, cyclus van slag) Ik heb mezelf bij datumloos gezet. nog steeds niks te bekennen.
Nod lijst 20-ers die zwanger willen worden: Juni: 19 juni -Sjorsjette 21 juni - linnie1984 22 juni - Shantii 28 juni - ilse85 Juli: 6 juli - Debski 9 juli - Nikske89 Datumloos: Ikhebjelief, JoHe (zwanger, MMM, ongesteld, cyclus van slag) Mezelf erbij gezet @ Shanti wat leuk voor je meid ... ik hoop voor je dat het deze keer wel lukt!!
Ilse misschien een innestelingsbloeding? Zou zomaar kunnen hoor! Even mezelf aan passen in het lijstje; Nod lijst 20-ers die zwanger willen worden: Juni: 19 juni -Sjorsjette 21 juni - linnie1984 22 juni - Shantii 28 juni - ilse85 Juli: 6 juli - Debski 9 juli - Nikske89 Datumloos: Ikhebjelief, JoHe (zwanger, MMM, ongesteld, cyclus van slag)
is dan wel erg vroeg... wel raar hoor... maar ja afwachten... of word heel vroeg ongi bij mij begint bruinverlies altijd een dag of 4 voor nod...pff spannend hoor... heb ook beetje buikpijn en rugpijn... maar misschien wil ik het ook wel erg graag... ik weet het ook niet!