Haha je schandalig verwend eigenlijk he Nee kwam toevallig zo uit... Tsja en dan sputter ik niet tegen natuurlijk! Vanavond tapas & Maandag de Griek...
Hier ook wezen uit eten Vandaag zijn we 5 jaar en 3 maanden samen, hebben we al een tijdje niet meer gevierd we vonden dat we dat wel verdiend hadden! vandaag dag 78...kan wel janken..(alweer) sorry voor geklaag soms heb je dat effe nodig!! Verder wens ik iedereen een goed weekend toe!! Heb nieuwe avatar leuk he liefs
@ Lindaatje spannend meid ben echt benieuwd morgen!! @ Ikhebjelief jeetje meid wat vervelend en ik kan me voorstellen dat je het nu echt hebt gehad ... hou vol meid, nog even en dan kan je eindelijk naar je ha. Hier een ontzettend drukke week gehad, heel veel gewerkt ivm vakanties en ziektes van collega's ben nu erg moe maar ook wel blij dat ik wat heb kunnen bijverdienen en niet de hele dag aan zwanger worden heb gedacht! haha Deze maand wil ik echt proberen het een beetje los te laten (zoals de ha zei), niet tempen, geen ovutestjes etc. Hopen dat het zo dan wel lukt!
gefeliciteerd...fijn dat jullie samen uit eten zijn geweest! balen van je cyclus zeg... en idd leuke avatar... ook een fijn weekend gewenst!
fijn dat je er vandaag minder hebt gehad, werkt wel afleiding... s6 en hoop dat het loslaten zijn vruchten af werpt!
mensen ik weet niet hoe de rest van de dag gaat verlopen... morgen zwemmen bij center parcs...dus weet niet of ik 's avonds nog de puf er voor heb om op zp te komen! Ben er in ieder geval maandag weer, maar hoop eerder.. en hoop vanavond nog even... maar dat is dus afwachten! ik denk aan jullie! tot snel kus!
Pfff wat ben ik moe zeg en eindelijk weekend!! Heb last van mijn borsten vandaag joh en een zeurende steekjes/pijn rechts onderin m'n buik ... zou dit al mijn eisprong kunnen zijn? Aan mijn korte cyclussen te zien zou het best al kunnen, gelukkig hebben we gister goed geklust Lindaatje je laat ons wel in spanning zeg, kom morgen weer kijken hoor Ilse veel plezier in center parcs ... laat je lekker gaan! haha
En Lindaatje al getest?? Bij mij kunnen de testen in de kast blijven liggen... Vanorgen ongi geworden...... Zwaar balen! Gr. Linda
@Linnie1984 balen meid! Maar met goede moed naar de volgende ronde!! @ Johe Laat jij je ha maar een poepie ruiken @ Nikske Hoe was het eten? Waar ben je geweest? Kan ik misschien ook naartoe, aangezien we zo dicht bij elkaar wonen? haha En Lindaatje al getest?? We zijn reuze benieuwd! Ik stuur je bij deze roze toe!
@Johe op welke dag zit je nu??? Ik wil je geen valse hoop in praten maar hij zal je denk ik nog niet helpen, hoop het wel voor je natuurlijk! Hier ook getest, en vanzelfsprekend negatief...Bah baal wel hoor...
Johe; dat is flink balen zeg!! Hopen dat jou HA je wel serieus neemt en je niet laat rondlopen hiermee!!
Weet precies hoe je je voelt Johe behoorlijk klote.... Hoop echt voor je dat ze je wilt helpen,wat verwacht je er zelf van? wat wil je dat ze doen? Hier dag 80... nog 10 te gaan...
geen idee wat ze kunnen doen, maar ik heb geen zin om weer 8 maanden te zitten wachten tot dat het eindelijk kan.
Nog MAAR 10 dagen!! Je kan nu echt aftellen meid Denk aan je! en alvast veel succes bij de ha, laat niet op je kop zitten he
@Debski, echt prettig hoe iedereen hier met je mee leeft dat voelt echt goed, het is gewoon zo shit als je zo'n lange cyclus hebt. Heb me voorgenomen dat ik vrijdag even bel voor een afspraak voor de week erop (mocht ik nog niet ongi zijn) en dan ga ik dit x niet alleen, ik laat me niet af schepen hoor....Daar pas ik voor... @Johe nee je moet daar ook zeker niet op wachten, maar verwacht er niet te veel van meid,niet dat het dalijk zo tegenvalt...ze zijn pas vanaf 90 dagen verplicht om je te helpen..(al snap ik je goed hoor, geef je groot gelijk)!!!