20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey sjors,

Ik keer klussen zegt niets meid. Ons petekindje is voortgekomen uit het voorvocht van 1x klussen!! Haha de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit ;)

Wel balen dat de test nu negatief was, maar geen bloed geeft moed!!

Ik ben ook echt dood moe, lig de laatste paar dagen steeds om 21.00/21.30 uur in bed. Ik ga doodmoe slapen maar sta ook doodmoe weer op. Zelf denk ik dat de spanningen van de afgelopen tijd nu eruit komen, omdat we nu even "rust" hebben van het ziekenhuis...

Ogja we zullen zien hoe het allemaal verder gaat. Ik laat het over me heen komen!! Ben opzich niet zenuwachtig voor de IUI, maar zie wel op tegen die spuit die ik mezelf moet zetten.

xxx

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Nikske89

Ja geen bloed geeft idd goed gevoel! Ik realiseer me idd wel dat het ook van 1 x klussen zo kan zijn.. wij zijn immers vorig jaar door de pil heen zwanger geworden.. geen antibiotie-pillen en niet vergeten, geen griep,diarrr enzz bah vies praatje hihi :D

Ik begrijp heel goed dat er nu een beetje rust komt en gaat komen. En dat je daar moe van bent. Ik heb echt zo weinig energie :( en dan als ik ga eten of eten zie (vooral ruik) dan keert mijn maag 3 slagen om. Maar ja zit het misschien wel tussen me oren.

Weet je ik zou het wel eng vinden om zelf te spuiten (zeg ik NIET om je te ontmoedige of waat ook hoor!) maar ja fijn dat deze mogelijkheden bestaan toch! ;)

denk dat ik na het weekend als er nog niets is nog eens test.

LiefssSjors

3. JoHe

JoHe Niet meer actief

zucht, hier nog steeds niks.
    meh heb net wat doms gedaan.
    iemand van de basisschool heeft me een bericht gestuurd voor een reunie.
    daar werd ik steeds gepest en in elkaar geslagen.
    heb haar terug gemaild dat het me leuk lijkt, maar dat ik benieuwd ben of ze iets tegen me zeggen als er ook heen kom.
    (als ik boodschappen haal kom ik soms een paar van die tegen zeggen geen woord tegen me)

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hey hey,

Gewoon gaan meid! Je had toch vast wel mensen al zijn het er maar 1 of 2 waar je het ''toen'' wel mee kon vinden?
    Ik heb dit jaar van de basis ook een reunie gehad, ook met de helft niet gesproken maar de andere helft was wel leuk te zien.. en te horen hoe en wat bij de anderen. Vond het ook grapppig om te horen wie nu wat doet, soms totaal niet naar mijn verwachting. Verder vond ik het ook leuk om weer 's in de school te zijn.

Ik werk zelf als docent en merk echt uit ervaring (geen tientalle jaren) maar toch.. dat het uiteindlijk toch neer komt op je clubje van ''vroeger''. En de anderen is gewoon fun om te zien/horen wat ze er van gebakken hebben.

weet niet of je er iets mee kan kijk maar.. liefssSjors

5. JoHe

JoHe Niet meer actief

ik had helemaal geen vrienden in die klas :(
    niemand moest me.
    zie er ook wel op tegen, dat ze me gaan vragen wat ik zo allemaal doe.
    (geen reet namelijk) Ben gewoon thuis.
    Ik ben gewoon een vreemd mens, en een tikkende tijdbom de laatste paar maanden.

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meis als dat zo is dan zou ik denk ik niet gaan... :)
    Kwel je jezelf misschien alleen maar zo'n avond. Maar dat is mijn mening, die hoef je niet te delen natuurlijk!

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Dank denk ik dat je idd je eigen plan moet trekken meid en die avond anders in vullen!

Hoezo een tikkende bom? Als ik vragen mag?

LiefssSjors

8. JoHe

JoHe Niet meer actief

ik ben de laatste tijd heel snel boos of verdrietig.
    Laat me niks meer gevallen van anderen.

9. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    JoHe, ik zou inderdaad ook niet gaan! Ik ben vroeger ook veel gepest op school, en als er nu een reunie zou zijn zou ik ook absoluut niet gaan. Laten ze het mooi ff allemaal bekijken haha. Dus ik snap je maar al te goed waarom je die meid dat berichtje heb gestuurd.

ikhebjelief; wat fijn dat je haar zo goed is gelukt, en iedereen het zo mooi vind! Dat was het dan ook echt wel waard zo te horen:D..

Nikske89, wow wat is jullie tuin nu leuk! En die stenen vind ik zo mooi! Is dat echt gras of zijn dat van die matten?
    En fijn of niet dat je een maandje rust hebt van het ziekenhuis. Hebben wij nu ook. Vind het heerlijk! Hoef even een maand geen kijkdoos te zijn. Wat betreft het spuiten, ik was altijd MEGA bang voor spuiten, zag er zo tegenop, en het viel me gelukkig heel erg mee! Dus meis wees alsjeblieft niet te bang! Ik heb misschien nu wel makkelijk praten, want ik weet nog dat veel meiden dat ook tegen mij zeiden en bang blijf je vaak toch wel. Maar ik wil je wel laten weten dat het bij mij echt 100% is mee gevallen. Tuurlijk is leuk anders, maar het stelt weinig voor.

Sjorsjette jammer dat je negatief heb getest! Maar wie weet! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, en je hebt immers nog niet negatief getest. Wat betreft eten, ik kon afgelopen dagen ook wel nekken als ik aan het koken was, maar dat was dus niet omdat ik zwanger ben, soms zit dat tussen de oren:pzoals bij mij haha.

Ik ben vannacht bij het na bed gaan ongi geworden. Dus hier de maand zelf klussen heeft niks geholpen. We gaan nu door na ronde 12, en toen ik me dat besefte moest ik wel eventjes slikken. Na deze ronde zijn we al gewoon een jaar bezig! Een jaar in onzekerheid, pijn angst en veel verdriet. Ik voelde vanaf het begin af aan al aan dat het niet goed zat, daarom ook maar 3 maand zelf geprobeerd en toen na de dokter gestapt. Ik ben zo erg toe aan een kleintje van me vriend en mij, een eigen kindje die ik al mijn liefde kan geven, die me doet laten lachen op dagen dat ik me even rot voel. Die me de kracht geeft om door te gaan als het even niet meer gaat. Waar ik gewoon onwijs van kan genieten. Maar het is allemaal zo onzeker of dat wel ooit gaat lukken:(.. Als ik dat tegen vriendlief zeg ben ik te negatief, en moet ik van het positieve uit gaan maar pff wat is dat soms moeilijk!!!!!!

10. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    lieve mensen!
    ik wil niet te vroeg juichen, maar volgends mij word ik nu echt ongi!! heb net helderrood bloed verloren!! dus niet bruin, maar echt rood!! ik denk echt een ongi,
    wil nog niet te vroeg juichen maar hoop zo dat het door zet!!!

sorry lees morgen ff terug!!
    @johe, knuffel!

11. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    ikhebjelief wat goed!!! Dan voelde je het dus toch aan komen. Wauw wat zul je blij zijn!

Wat kunnen mannen trouwens zeuren als ze last hebben van de hitte BAH:x. Lig nu alleen in bed, en meneer ligt op de bank te pitten. Laat het hem maar even mooi uit zoeken:p.

12. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hey goede morgen ladies!!

Ja ik weet niet hoop zo dat het nu door zet zodat ik niet naar de HA moet..!!
    heb echt enorme buikpijn dus het lijkt me sterk dat het nu niet door zet!!

Mannen kunnen idd erg zeuren nu, die van mij ook hoor...liggen we in bed zegt ie ik zweet me kapot,kan niet slapen bla bla bla :p dus ik zeg nou als jij morgen een klamboe haalt dan kunnen ze de deur los zetten ...dus nu hebben we een deal gemaakt!!

En mensen nog plannen van het weekend?
    vandaag nog werken en vanavond voetbal kijken.
    morgen gaan we ons huwelijk betalen en krijg daarna visite die ook met mij gaat shooten!!:D
    Ook moeten we tussendoor ff showen want zaterdag hebben we een vrijgezellenfeest nahja vrijgezellenfeest het is een barbeque en daarna eenfeest in een kroeg..!!
    Als ik ongi ben ga ik mooi lekker drinken hihihihihi!!!
    En verder hebben we nog niks staan...maar aangezien mijn hoofd net als een vergiet is kan t goed zijn dat ik nu weer iets vergeet hihi!!

fijknedag ladies!!
    xxx

13. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0

lieve Johe
    Je moet doen wat je hart je ingeeft!!
    Als ik het zo lees zeg je dat je er tegenop ziet!! dan denk ik meis ga dan niet!!
    Waarschijnlijk ga je er sowieso al heen met een knoop in je maag of zenuwen en dat gun je hun toch niet!??

En misschien moet je er juist wel heen gaan en dan zeker je verhaal doen,wat dat gepest met jou heeft gedaan bijv, als je dat durft he!!

Ik zeg maar suggesties...!!
    XXX

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @ikhebjelief,
    ik duim voor je dat je ongie nou echt doorzet en dat je aan je volgende ronde kan beginnen, ik welke ronde zit je nu?!

15. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Gestopt sinds 1 jan 1x ongi geworden (wel veilig geklust nog) en daarna nog 1x ongi geworden, dit zou de3e keer zijn!

16. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    jeetje, dan zijn jou cyclussen wel heel erg lang?!

17. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ja is ook,begint me ook wel te irriteren hihih:x heb ook al 3 of 4 x een bloeding gehad dacht ik word nu wel ongi,maar dan zet het niet door zo frustrerend, maar dit keer is echt anders...het is nu vers bloed en geen oud bloed...maar nog steeds niet veel..!!
    als ik ongi word loop ik altijd leeg...! maarja we wachten geduldig af,inmiddels zitten we vandaag op dag 84..!!;)

18. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    jeetje wat kl*te! was jij ook niet degene die bij de huisarts was geweest omdat je je zorgen maakte om pcos?!

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ja dat klopt jah, hij wou nog niets voor me doen maar als me ongi nu niet door zet ga ik weer naar de ha toe.... Heb nog wel bloed erbij maar echt n beetje, wel vers bloed!!

20. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Ikhebjelief
    Yes eindelijk. Ik weet hoe je je voelt. Duurde bij mij ook 70 dagen :(

Deel Deze Pagina