Goede morgen allemaal!! Nou kom net van de HA af...dit keer nam hij me wel serieus..!! Hij heeft me eindelijk door gestuurd naar de Gyn..!!! Ik ben zo opgelucht dat willen jullie niet weten!!!!!!! Hij heeft wel een inwendig onderzoek gedaan om te kijken of alles er goed uit zag en dat zag er allemaal goed uit!!! Was wel minder prettig natuurlijk die inwendige onderzoek maar het heeft wat opgeleverd, heb het er zeker voor over gehad!! Morgen kan ik bellen voor een afspraak..!! Zo moest het ff kwijt!! liefs
@ Shanti veel succes met wachten meid @ Nikske ... oh wat spannend, hoop zo voor je dat het misschien toch nog raak mag zijn!! @ Ikhebjelief Wat super dat je nu verder kan meid!! Ik ben ontzettend blij met/voor je @ Johe Jeetje wat vreselijk voor je meid, ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt ... ik vind ook dat huisartsen tegenwoordig je sneller afschepen. Ik denk ook dat je misschien het beste met je gyn kan bellen! Succes Hier vanochtend een vreemd iets, ik was even de was aan het ophangen buiten en ik voel ineens iets in mijn broekje lopen, best veel! Ik snel naar binnen gerend want ik dacht dat het mijn ongi was... bleek dus niet zo, het was gewoon vocht, melkachtig van kleur, maar best veel, mijn slipje was nat. Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn? Heb vandaag ook wat last van mijn borsten... zou het dan toch?
@ Ikhebjelief: wat een heerlijk nieuws meid!! En die inwendige onderzoeken... Wen er maar aan hihi, ik krijg ze elke keer als ik bij de gyn ben !!! Nou ik ben super blij voor jullie @ Debski: dat is een goed teken hihi, spannend!!!
@debski dat word spannend (duim duim duim) @nikske, thanks! die inwendige echo's boeien me niet meer als ik maar geholpen word, heb er alles voor over!!!! Hoe is hetmet jou!? @johe, ben benieuwd!
@Ikhebjelief Fijn zeg. Eindelijk schot in de zaak. Misschien heeft het wel gheolpen dat je mannetje mee was. @Debski Dat klinkt heel veel belovend. Afwachten. Nog een paar dagjes en dan weet je het @Nikske. Jakkes, dat is balen, maar dan krijg je waarschijnlijk wel weer eerder je ei en mag je eerder naar het ziekenhuis en ben je misschien wel eerder zwanger Gewoon overal het positieve uit proberen te halen.
zeer vreemd, ik denk doe een zwtest. straks naar de ha voor een blaasontsteking test. zie ik een lichte streep. foto ervan gemaakt ( poging tot) volgens mij een indrooglijn.
Je hebt gelijk! Maar had eigenlijk gehoopt dat het net op de valreep gelukt was Ik begin erg op te zien tegen de IUI
Ik denk niet dat dit wat is. Anders over twee dagen weer testen. Dan meot je wat meer zien als het echt wat is. Ik duim voor je meid.
@ Johe ... ik zie wel een licht streepje hoor, maar kan ook een indroogstreep zijn!? Ben benieuwd naar je volgende test @ Nikske ... balen van je ongikrampen, ik heb er sinds gisteravond ook last van, maar wel nog steeds veel witvloed ook en gevoelige borsten ?! Verder alles goed hier dames?? Ik ga vrijdagochtend nog maar even testen voor de zekerheid, dan weet ik tenminste of ik vrijdagmiddag een wijntje kan drinken met het voetbal Fijne dag allemaal!!
Hier net echt rotnieuws gehad, wij zouden rond 21 juli onze eerste IUI kunnen krijgen. Maar nou heeft mijn collega dan vakantie!!!! Moeten we het dus misschien weer een maand opschuiven
Johe ik heb echt naar je test zitten staren, maar ik ben bang voor een indrooglijn Als ik jou was zou ik over 2 dagen nog eens testen. Mijn duimen blijven draaien..
Dat zou ik niet accepteren. Ik bedoel er meot toch wat te regelen zijn. Jou baas meot toch snappen dat je er dan echt heel moet. Een maand uitstellen is te zenuwslopend lijkt mij. Balen meid. Ik hoop dat je een oplossing vind zodat jullie wel rond de 21ste kunnen.
Ik heb maar 1 collega, dus als zij er niet is dan kan ik geen kant op. Aangezien ik in een huisartsenpraktijk werk kan ik ook niet zomaar even sluiten of het antwoordapparaat aanzetten. Ik hoop dat de IUI net buiten die week valt of dat zij 1 ochtendje wil komen werken.
Ja ik duim voor je meid. Misschien dat je dat ook met het ziekenhuis kunt regelen. JE bent vast neit de enige die werkt die daar komt. En als je je collega lief aankijkt, begrijpt ze dat vast wel. Ik duim voor je meid.
Meid dit vind ik echt super klote voor je!! Als ik kon zou ik voor je komen werken!! Hoop echt dat je een oplossing vind! Hopelijk dat je collegaatje dan toch een ochtend zou kunnen werken!!