Hallo allemaal... Ik ben Nicolle en ben 22 jaar (Mei 23), mijn vriend is 23 (Juli 24) Nog 3 weken en dan willen wij ook stoppen met de pil. Erg leuk om te zien dat hier meer meiden zijn van mijn leeftijd.. Nu al flink aan het rondneuzen op zwangerschapspagina Allemaal heel veel succes, en we houden elkaar op de hoogte! Liefs x
Wat super leuk om te lezen dat er nog best wel veel (jonge)20-ers zijn!! Had eerlijk gezegt meer meiden van eind 20 verwacht.. Meiden allemaal veel succes
Ik geloof dat ik nu al last heb van nesteldrang Ik heb heel mn huis gesopt en ga zo nog even de kamer van mijn zoontje uitmesten en ik heb ook nog wel zin in het kruidenkastje hahaha. Dat wordt nog wat als ik dalijk echt zwanger ben! Bij mijn zoontje was ik niet zo, als ik foto´s terug zie van mijn bevalling dan zie ik op de achtergrond dat het toen heel rommelig was in mijn huis. Nou ik heb al afgesproken dat mijn moeder me komt helpen de laatste weken van de zwangerschap en als ik in het ziekenhuis bezig ben dat ze nog even snel mijn huis gaat doen hahahaha. Hoezo psycho schoon en opgeruimd Ben ik de enige die er zo over denkt?
Hallo, ik ben Angela en ben bijna 19. Ik woon al bijna 2 jaar samen met mijn vriend (28). Ik ben in december met de pil gestopt, maar ik ben eerst gaan ontpillen. Dit is dus de eerste ronde. Zaterdag is mijn nod. Vanmiddag getest, negatief. Kon niet meer wachten. Nu ga ik proberen te wachten tot zondag. Zou een leuk valentijns cadeautje zijn!
Dank je wel mamavanjayden! Ben nog niet ongi, dus ik heb nog steeds wel een beetje hoop.. Ik moet er maar niet van uit gaan dat ik zwanger ben. Kon met het eten bijna niks binnen krijgen... Terwijl ik de hele dag continu honger had. Ik heb steken in mijn borst en in mijn buik... Misschien een naderende ongi..?
Hoi meiden. Ik ben 21 (juni22) en woon samen met mijn vriend van 22 (mei23). Wij zijn in aug 2008 gestopt met de pil. Heb in nov 2009 een miskraam gehad bij ongeveer 5 weken. En nu vol goede moed weer verder met hopen. Heb voor het eerst ovulatietesten gekocht. Misschien brengt dat een beetje geluk. Liefs
ik ga ook met ovu testen aan de slag, hopelijk vind ik zo mijn ei Slaap lekker allemaal! Duik lekker mijn bedje in, morgen carnavl op mijn werk met de kindjes
Oh vieren ze dat bij jullie wel? Wij hebben ook altijd in GLD gewoont, maar daar vierden ze op mijn oude werk geen carnaval. Althans niet extreem.. Hier in Limburg wel! Ze hebben vanmiddag de hele school omgetoverd tot een discozaal met een biertap e.d.
Haha, die buien heb ik ook regelmatig! Ineens moet ALLES schoon en netjes zijn! Van de woonkamer tot de toilet, alles moet en zal gepoetst en uitgeruimd worden... Ik hou ook van een netjes en schoon huis! Overdag is het altijd netjes en zodra de avond naderd, dan staan er her en der wat koffie kopjes en 's morgens zodra ik van de voorschoolse thuis kom en vriendlief komt van bed af, dan is alles alweer spik en span!
Ja zeker een biertap! Ik dacht ook even HUH! Maar ze gaan eerst met de kids naar de optocht kijken en daarna komen alle kinderen + ouders naar de school en gaan daar verder carnavallen! Gelukkig heb ik vandaag vrij, want ik vind het HE-LE-MAAL NIETS!
@ G89: snap het dat je het helemaal niets vind. ik vind er ook echt helemaal geen klap aan. veel mensen hier snappen dat niet hebben iets van dan ben je vast geen echte brabander. uhmmm ja toch wel maar ik hou er gewoon niet van al die zatte mensen die rare dingen doen bah. ik mag morgenachtend gelukkig gewoon lekker werken, heb ik er minder last van haha. zal de hond een shirt aantrekken dat vinden de klanten wel leuk
@Naomi, Hehe eindelijk iemand die dr ook niet van houdt! Iedereen op mijn werk heeft vrij gevraagd voor carnaval. Nou, laat mij maar lekker werken! Blij als het weer maandag is!
pfff vind ik zo een onzin he vrij vragen voor carnaval maar ja dat komt omdat ik er niet van houd ik hoef volgende week niet te werken door de carnaval, mijn oppaskids zijn op wintersport en de winkel is dinsdag gesloten omdat mijn baas dus wel een echt carnavaller is ik hoef dan dus pas weer volgende week zaterdag te werken hahaa. gelukkig donderdag naar de huishoudbeurs, breekt de week een beetje.
Ik woon in het noorden van het land. Hier vieren ze dus niet echt carnaval. Er is wel 1 avond dat er een soort van feest is en dat je je kan verkleden enzo. Ik heb er helemaal niet mee. Net wat naomi123 al zegt. Al die zatte mensen. En voor gek lopen in een princessen jurk of iets dergelijks. Nee niks voor mij. Maar kan wel begrijpen dat er mensen zijn die dit wel helemaal geweldig vinden. Paar dagen in het jaar gewoon lekker voor gek lopen. @naomi123: Veel plezier bij de huishoudbeurs. Ga je ook nog kijken op de negenmaandenbeurs?
hihi ik heb het heeeeel veel gedaan, maar ik denk TE veel want nu vind ik er niet zo veel meer aan... ga nu alleen maar optochten kijken, mee doen en uit gaan word het dit jaar niet! Verderssss uhmz ga ik donderdag ook naar de 9maandenbeurs wij gaan de avond aleen, overdag spulletjes inpakken want vrijdag rond 11.00 uur rijden we weg naar oostenrijk8) Nog nieuwtjes meiden? IK HEB NU WEL LEKKER WEEKEND Liefs, mandii1987
Ik had 2 weken vrij, omdat ik van baan verander. Was wel lekker, alleen was ik het helemaal niet gewend. Veelste veel vrije tijd Hier nog steeds geen duiveltjes, gelukkig! Mandi heel veel plezier in Oostenrijk!