Nieuwe dames, welkom!!! Hier nog steeds geen ongi te zien... Nu alweer meer als 3 maanden geleden ... Voel me zo rot... Waarom waarom waarom!!!!?
@Ikhebjelief Nog ff volhouden meid, ik hoop dat je snel verder kunt, wanneer moet je naar de gyn? @ Johe heb je nog getest meid? Of ga je niet meer testen? En Nikske ja ik houd het zeker spannend, hier nog steeds geen ongi!! Dinsdag maar weer es testen! Kan niet echt zeggen dat ik meer of minder voel dan vorige maand, durf gewoon niet meer te hopen, bang voor de volgende tegenslag Maar geen bloed geeft moed he dames!! Een fijne zondag nog voor jullie!
@miracle08: ik ben 4 mei met de pil gestopt en 8 mei de laatste pil ongi gehad. @Debski: niet meer getest. Vrijdag was de laatste test die ik heb gedaan. Snap niks meer van mijn lichaam....heb net salade gemaakt met veel olie en gisteren ook, heb de hele dag al verstopping ( sorry voor het vieze verhaal) Heb het idee dat ik naar de wc moet rennen, maar kan gillen van de pijn omdat ik zo hard moet duwen. Zucht..
Hmm Johe dat kan ook wijzen op een zwangerschap, toen ik net zwanger was van de 1e had ik ook veel last van verstopping @ Miracle Dank je!
JoHe , oke dan ! Ben je hier al mee naar de HA geweest dat je al zolang wacht op ongie ? Verstopping ! Had ik ook last van toen ik zwanger was.. Weet alleen niet meer of dat nou in het begin , halverwege of tegen het einde was.. Debski, Geen dank
de ha heeft gezegd dat ik tot september moet wachten ( is er dan nog niets) om terug te komen voor mijn geen ongi klachten
ik heb veel gescholden thuis die dag toen ze dat zei. maar nu moet ik afwachten en word er onderhand gek van. we hebben maar een zwembad gehaald voor in de tuin. durf echt niet te gaan zwemmen ergens in een zwembad.
Vind het maar , even gewoonweg gezegd , stom dat ze je met die woorden naar huis sturen. Je hebt nml ook aangegeven dat je een lichte positest had... Kunnen ze hun toch wel een beetje meer moeite doen lijkt mij ? Snap je boosheid goed , ik had ook een lekker potje staan schelden. Ah een badje in je tuin is ook wel lekker , ookal zou je misschien liever ergens in een gewoon zwembad willen zwemmen. In je tuin heb je ook meer privacy Al zijn die onduidelijkheden absoluut geen pretje ! Iig een hele dikke knuffel voor jou !
@miracle08: dat van die test heb ik tegen de assistente gezegd, daarom heb ik donderdag die antibiotica gehaald. sinds afgelopen maandag heb ik de ha niet meer gesproken. dan je voor de knuff.
JoHe , zou je dan maandag niet de HA kunnen bellen en zeggen dat je nog niet ongie bent geworden of hun misschien kunnen kijken ? Dan heb je misschien meer duidelijkheid... Geen dank
die afelopen maandag heeft de ha tegen mij gezegd dat ik tot september moet wachten. ik had haar gezegd dat ik gelezen had dat ze na 90 dagen verplicht waren om eens te kijken waar de ongi bleef. ( ik weet dat ik nog niet zo ver ben maar dan heb ik iets om naar uit te kijken) toen begon ze: en ik laat me niet de wetten voorschrijven door iemand.
Dat meen je toch niet ?? Kun je niet kijken voor een andere HA ?? Wat als er nou totaal iets anders aan de hand is ?? Je weet maar nooit en dan laat zij jou gewoon tot september doorlopen :x
hier in het dorp zijn 4 huisartsen allemaal in dezelfde hap een dorp verder zijn wel nog ha's maar dat is K** voor als ik ziek word, heb geen auto en met de bus is k***, daar dan aan gekomen heb je de kans dat je nog eens 45 minuten moet wachten ( het loopt erg uit daar met de afspraken)
En als je overstapt op een andere HA binnen die praktijk ? Of denken die er ook zo over ? Vind het wel heel erg fout van haar en enorm vervelend voor jou...
de andere zijn mannen en ik denk niet dat die in staat zijn mij te helpen, heb ene ervan al als ha gehad maar dat schoot niet op toen.