@Debski beterschap meid!! Even over de testen, ik weet het niet of een blaasontsteking een test kan beinvloeden...dus daar heb ik geen mening over hihi!! Ik heb manlief de deur uit geschopt hihih want zometeen komt er een vrouwtje voor het proefkapsel van mijn bruiloft..!! spannend dus!! Kon vandaag mooi half uurtje eerder vertrekken van het werk zodat ik nog even rustig kon douchen en eten voordat ze kwam..! Fijne avond ladies!
Debski , beterschap meid !! Nikske , Super dat je een afspraak hebt. Zal idd wel erg spannend en zenuwslopend zij nu ! JoHe , ik duim ook gewoon voor je dat de reden dat je niet ongie word komt door een klein ukje !! Naar mijn weten kan een blaasontsteking een zwangerschapstest NIET beinvloeden.. Dat is wat mij ook altijd gezegd is.
Ik ben er weer...zo even koken. Net bij de kv 2 testen gehaald. Woensdag de laatste tabletten. donderdag urine brengen naar de hap?!
ohh , hehe... Goeiemiddag vor mezelf. Ben vandaag een beetje de weg kwijt Ik zou hem idd naar de HAP brengen om te kijken of de ontsteking weg is en dan kun je evt een testje er tegen aan gooien.
Mag ik me hier ook aanmelden? Ik ben Roos, 21 jaar en 5 jaar relatie waarvan 3 jaar samenwonend en gaan volgend jaar trouwen. Samen hebben wij al een prachtkind van 8 maanden! En gaan nu voor de volgende... Wij zijn wel verplicht snelv oor een volgende te gaan ivm mijn gezondheid. Ik mag vanwege een embolie geen anticonceptie meer gebruiken en zodra we 3 kinderen hebben ( hopen dat t lukt ) legt meneer er een spreekwoordelijke knup in
jaaa nogsteeds ongesteld haha.. vandaag dag 7.. maar t is voor t goede doel hea Zie dat jouw meisje 3 weken jonger is dan de mijne! Hoe gaat t met haar?
Johe: jemig wat een ha heb jij zeg! Ik heb ook een man, maar had me geen betere kunnen wensen hoor! Ik was als ik jou was overgestapt naar een man.
@ Nikske Super dat je een afspraak hebt meid, ik ben blij voor je! Het gaat nu echt snel gebeuren!! @ Johe kun je meteen na een ab kuur een zwangerschapstest doen? Zou het even bij je ha navragen @Mamavannoelle welkom meid en dat het maar snel raak mag zijn, je zit al in ronde 5 zie ik
Debski: Nee, ik ben sinds die tijd niet meer aan de pil ( vanwege trombose ) maar we hebben t toen met condoom gedaan.. kon zo wel mooi mn cylus bijhouden..
Iets beter, is al de 3e keer dit jaar dat ik keelpijn/keelontsteking heb, baal er echt van en van mijn nega test ook ... maar goed er is nog hoop, geen bloed geeft moed! Ik dacht ga maar es ff achter de pc zitten want als ik de hele dag slaap slaap ik vannacht misschien niet En hoe gaat ie met jou?
Jeetje wat vervelend , kan dat geen kwaad zovaak al een keelonsteking of heb je gewoon pech ? En dan een nega test.. zit dan idd ff niet mee maar net wat je zegt !! Geen bloed is moed , over paar daagjes test je gewoon weer Nee denk als je nou veel zou slapen dan je idd je slaap vannacht niet kan pakken en dan ben je misschien dadelijk een beetje uit ritme. Lekker PC'en houdt je goed wakker Hier gaat alles goed , vandaag gewerkt dus ben blij dat ik weer thuis ben. Ben nu helemaal ongie vrij ds wij kunnen aan de klus !!
Sinds vorig jaar veel last van keel en bijholte-ontstekingen, waar het vandaan komt geen idee, nooit eerder last van gehad. Vorig jaar zomer aan mijn bijholtes geopereerd, toen ging het een stuk beter maar nu weer niet dus! Heb eigenlijk niet zoveel zin om weer onder het mes te gaan en zeker niet mijn amandelen eruit te laten halen, is erg pijnlijk heb ik gehoord! Nou meid ik wens je veel klusplezier en natuurlijk dat het hartstikke raak mag zijn deze maand!!
Oke dan ! Zo heeft mijn vriend zeker elk jaar een voorhoofdholtontsteking ( wat een woord hoop dat het goed is ) , bij hem doen ze alleen niet veel als alleen med. meegeven die daarna wel hun werk doen.. Oe ik heb geen ervaring met amandelen verwijderen maar als het alleen al pijnlijk klinkt durf ik ook al niet. Buiten mij fobie voor spuiten om Ik hoop dat je gewoon lekker snel beter bent ! Dat klussen gaat hier wel goed komen , of het moet echt te warm zijn dan hebben we er beide gewoon echt geen behoefte aan.. Liggen we meer te zweten en te puffen van de warmte als daadwerkelijk echt te genieten..