Aaaahh, wordt gek!! Heb maandag, dinsdag en vrijdag tentamen en ben alleen maar op ZP aan het kijken! Moet straks werken dus de avond is ook al weg.. Pffff, kan iemand me een schop geven!!!!
Heeey meiden, Ik ben 22 jaar en woon in Zeeland. Ik werk 20 uu als verzorgende in de thuiszorg. Mijn vriend is 24 en is fulltime hovenier van beroep. We hebben al 3 jaar en 2 maanden een relatie en wonen al 2 jaar samen. Wij zijn bezig voor ons eerste wondertje en vinden het superrrrr spannend! Hopelijk mag ik hier gezellig mee kletsen! X
Welkom Enjoyllive ! Gezellig dat je hier ook mee komt kletsen Spannend allemaal he ! Lees dat je in ronde 3 zit.. Wij gaan ook voor ons 1e wondertje.. @ Stephanie : *SCHOP*
Hee lady's Hier nog een 20er (bijna 21) die bezig is voor haar 1e kindje! Vinden jullie het goed als ik gezellig mee kom kletsen? Liefs perry
@alle nieuwe meiden welkom hier... Ik vier ook geen carnaval.. Deed het eerst altijd wel maar sinds een aantal jaren vind ik het niet meer zo leuk.. Ik moet dan ook gewoon werken.. Heb nu nachtdienst (ben verpleegkundige) dus dan slaap ik lekker overdag en merk ik ook niet dat iedereen wel aan het carnavallen is Nog een paar daagjes wachten voor mij en dan hopelijk positief testen... Ik vind het nu echt wel spannend worden.
Nieke- hier is carnaval (de verhalen die ik hoor) een drama haha! Een beter woord voor de carnaval hier bij ons is vreemgaan.... Hier dus ook geen carnaval haha!! Spannend voor jou.... Mijn duimen draaien! xx
Hey, even voorstellen. ik ben Liekj. net 22 jaar geworden, manlief is 28. wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje.. Eerste ronde! Pil de deur uit gedaan juli 2009. (ik wilde er zo graag mee stoppen) in oktober zijn we getrouwd en toen zei manlief dat hij klaar was voor kindjes.. vanaf januari echt "begonnen". Nod 17 febr (als mijn cyclus "normaal' is)
Welkom Perry, gezellig In welke ronde zit je voor je 1e wondertje ? Nieke84: Ik ga ook heel hard voor je duimen ! 8)
Dat hoop ik wel, zou wel heel mooi zijn als er niet meer voor nodig was... Liekj welkom hier.. Wel fijn dat je al eerder gestopt bent met de pil heb je geen last van ontpillingsverschijnselen.. Heel veel succes!
vlindertje dankjewel We zijn nu in ronde 16...we zijn niet altijd iedere maand bezig geweest voor een kindje. laten we dus zeggen 16 maanden van de pil, denk dat het beter woord is Nieke- haha ja als dat is zou kunnen met een paar duimpjes draaien..
Dankjewel meiden! Inderdaad, wel een pluspunt dat ik al een tijd gestopt ben. Ik hoop dat het snel lukt! Voor iedereen hier trouwens!