Debski gefeliciteerd !!!! Over een paar daagjes knalt die test ervanaf Pff wat een hitte zeg,, eigenlijk moet ik vanalles in huis doen maar ik krijg me er zelf niet toe gezet. Heb dus maar besloten dat ik vandaag alleen even wat was en de afwas doe. Morgen komt de rest wel.... Maandag mijn eerste fol.meting en ik begin nu wel beetje zenuwachtig te worden hihi... xxx
Nikske , hier precies hetzelfde. Morgenvroeg gaan we hier ff poetsen en opruimen. Vandaag veel te warm voor ! Spannend meid !!
Dank je meid wat ben je toch een schat en ik stuur jou ontzettend veel roze toe!! Over een paar weken wil ik lezen dat JIJ zwanger bent Heb vanmorgen weer een test gedaan en was ietsjes duidelijker maar helaas krijg ik hem nog niet goed zichtbaar op de foto voor jullie! Maar hij komt eraan hoor! @ Miracle Ik weet het een verplicht nummertje is echt niet zo leuk maar ondanks dat is het ons toch gelukt! Zo zie je maar ook als je er wel heel erg mee bezig bent kan het lukken!!
Nou meiden vandaag moest ik er dan toch aan geloven,, HET HUISHOUDEN pff het is eigenlijk veeeel te warm,, mja het moet. Ben nu met de boven verdieping helemaal klaar (incl. alle ramen van binnen en van buiten gewassen) nu beneden nog!! Gister kreeg ik een telefoontje dat mijn nicht eindelijk na 9 jaar zwanger is van haar 2e kindje. Heerlijk nieuws en het geeft zoveel hoop Nu maar hopen dat alles goed gaat!! Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?? Hier dus nog de beneden verdieping poetsen en vanavond natuurlijk voetbal kijken xxx
Nikske , hier waren we gelukkig voor de middag al klaar met poetsen Leuk nieuws van je nichtje !! Gefeliciteerd !! Hier verder geen plannen, me meisje ligt op bedje , hubje op de bank en ik achter laptop.
Dankje Nijn ... Heb vandaag niet meer getest, morgenvroeg komt de foto voor jullie , dan moet ie toch duidelijk zijn he? (bij de eerste 2 was het streepje helaas niet te zien op de foto) Nikske gefeliciteerd met je nichtje! Nu ben jij aan de beurt! Wat balen van de wedstrijd he meiden, wat hebben we goed gespeeld, we deden niet onder voor die Spanjaarden vond ik, helaas leek de scheids wel erg partijdig! Maar goed wij hebben ook genoeg kansen gehad en hadden die moeten benutten! Dames wat denken jullie, moet/kan ik al naar de ha gaan?
Ohhh Nikske geweldig!! Super man! Is het bij jullie snel gegaan met intake tot de beslissing om IUI te doen? Ben niet nieuwsgierig hoor, wil gewoon graag alles weten . Ik heb nog niet eens een afspraak voor de intake maar kan al wel zenuwachtig worden als ik eraan denk . Debski, waarom naar de HA? Kan je niet direct naar de VK?
Nikske dat is toch wel heel erg goed nieuws voor jullie!! wanneer moet je spuiten? gisteren buikpijn gehad, lekker gezwommen
Wij hadden in april onze intake en nu in juli dus IUI. Bij onze hadden ze de oorzaak vrij snel dus dat scheelt Morgen om 20.00uur moet ik de pregnyl spuiten. Donderdag om 8.00uur het zaad inleveren en dan om 10.00 uur is de IUI. Dinsdag 27 juli om 8.00 uur bloedprikken en dan weet ik 's middags of ik zwanger ben SPANNEND!!!!
@nikske, echt super dat jullie donderdag de eerste IUI ik duim voor jullie dattie meteen raak is! jullie wachten immers al zooo lang... echt helemaal toppie!