oww lieve meiden over 3 wkn en 4 dgn is het al zover voor ons dan gooien we eindelijk de pilstrip de deur uit ik kan niet wachten...
Heb bij de ha én bij vk al een afpsraak gemaakt, wilde het mijn ha gewoon even zelf vertellen, hij leeft zo met ons mee, hij heeft zelf ook 4 kinderen en is gewoon zo'n schat van een man! Woensdagochtend moet ik erheen en dan doe ik in de praktijk ook meteen nog een test. VK ook al gebeld en daar kan ik 12 augustus terecht voor de 1e afspraak en 13 augustus de 1e echo!! Spannend!!
't is hier flink afgekoelt door dat noodweer, jeetje zeg wat ging het tekeer! Takken vlogen door de lucht, was net optijd thuis, liep heeeeeel snel voor de donkere wolk aan , zag er vast erg komisch uit maar vond het doodeng.
Meiden ik wil jullie echt even bedanken voor alle lieve reactie's!! Dikke knuffel voor jullie allemaal...
@nikske, sorry dat ik niet eerder gereageerd heb...maar meid mijn duimen draaien hoor!! dat weet je wel!!!! Sorry ben echt wat minder hier,merk aan mezelf dat ik weer in een dip zit...daar moet ik effe uit zien te komen...heb nog steeds niets gehoord van de Gyn voor een intake gesprek...ga morgen eventjes een telefoontje plegen... sorry voor mijn ego berichtje dames...!moet het echt even kwijt...
sorry dames, net ovu test gedaan,wilde dit ff met jullie delen...wat denken jullie? Bekijk bijlage 85086
dat betekent toch dat je ei er nu klaar voor is?? Nikske wat spannend!! Mijn duimen draaien!!! 27e is mijn NOD, dus zal in gedachten bij je zijn (ben dan een weekje weg). Debski: gefeliciteerd!
He meid .. dit kan niet mis hoor, jij moet klussen vanavond!!!!! Hoe voel je je zelf, meestal voel je het zelf ook wel aan. Heb je veel "zin" zeg maar? En ik was de dag voor mijn eisprong erg nat beneden zeg maar, echt van dat rauw eiwit achtig spul waar je draden van kan maken tussen je vingers .. sorry voor de details maar wil je alleen maar helpen!! Ik hoop zo dat je over 2 weken een posi test in handen hebt! Het is je zo gegunt!!! Veel plezier straks
thanks meissie, ik vind het zo eng he ik kan 't nie uitleggen...aangezien ik van kruidvat al paar keer vals positief heb getest...maar dit is matcare he...zo heb ik hem van matcare nog niet gehad..!! pffff heb gister wel geklust hahaha vanaaf dus weer,ik wacht manlief op
Ik begrijp je helemaal hoor, gewoon lekker rustig aan doen en van elkaar genieten dan komt het helemaal goed! Die kruidvat testen heb ik trouwens ook 1 maand gebruikt maar die zijn echt super slecht! Volgens mij is ieder ander merk beter!
ja ik weet het, kruidvat komt hier nooit meer..!! Vind het wel spannend,maar voel verder totaal niets..!! he hoe voel jij je eigenlijk meid
Ik voelde ook niets hoor, merkte alleen die dingen op bij mezelf Eeerlijk gezegd voel ik ook nog niet zoveel en dat maakt me best een beetje bang hoor! Ben af en toe wel een beetje misselijk en wat moe maar dat is het dan ook. Morgenochtend weer es testen en dan hoop ik natuurlijk op een knaltest en woensdagochtend naar de ha!
spannend deb!! echt leuk!! weetje ben gewoon zo bang dat het weer vals positief is...vruchtbaar slijm zie ik al niet, geen gevoellige tepels...ik lees te vele internet...ook ben k bang als ik nu een ovu test doe dat ie dan negatief is..! haha echt zo;n dubbel gevoel heb ik nu..!! ga nu gooische vrouwen kijken en op manlief wachten want niet geschoten altijd mis hahaha
Gevoelige tepels hoef je niet tijdens je ovulatie te hebben volgens mij? Maar goed je test is duidelijk positief meid dus hup je bedje in!! Doe je morgen weer een test? En laat je hem dan weer zien? Tot morgen!!
hallo, ik ben 24 mijn vriend is 26. wij wouden nog geen papa en mama worden. maar goed een ongelukje zit in een klein hoekje. en nu al 1 dag over tijd. Slik de pil niet (omdat ik hier niet tegen kan) dus deden we het met condooms. Morgen ochtend testen. Liefs.
Hoii ik ben 20 en sinds kort zwanger! kan het nog niet helemaal beseffen maar voel het wel al helemaal! Ik slikte gewoon de pil maar ben hem vergeten in de eerste week en direcht boem! Ik ben er dol blij mee! Alleen voel ik me niet helemaal lekker Ik heb vorige zondag mijn laatste pil op!
welkom meiden. oh gisteren was het spannend, we zijn naar de bank geweest voor te kijken hoeveel hypotheek we kunnen krijgen volgend jaar. ik ben nu helemaal happy, nadeel van pas volgend jaar: heb nu al een leuk huisje gezien. (hopen dat het niet verkocht word in 5 maanden tijd)