20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    welkom nieuwelingen!

Johe: kun je niet met die mensen afspreken dat jullie het willen kopen, maar dan wel vanaf januari?? Dat moet toch kunnen, dan hebben zij tenminste ook zekerheid in deze periode!! Moet kunnen in overleg met een makelaar!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ikhebjelief: dat is een heeeel duidelijk ovu-test!! Hopenlijk heb je gister goed geklust, en dan vanavond ook nog eens he!! Je ei springt namelijk 24-48 uur NA je posi ovu-test. Dus vanavond ook nog een keertje ;) Dan duimen wij voor een posi zw.test over 2 weken *KNUF*

Debski had je een mooie test vanochtend?? Wel delen met ons he :D

JoHe wat spannend dat jullie nu weten wat jullie kunnen lenen, nu opzoek naar een mooi huisje :) Ik vond dat echt een leuke tijd die huizenjacht :p

Nieuwe meiden welkom! En geniet van jullie zwangerschappen, ongelukjes KUNNEN in een klein hoekje zitten maar soms zijn ze ook heeeeeel ver weg. Geniet dus van het moois wat jullie is overkomen!!

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @nikske, thanks meid.we hebben zeker geklust mijn aanstaande was gister weg hihih hij was darten, heb ik een foto van de test gemaakt en erbij gezet,dat word klussen vanavond!!
    En we hebben dus idd gister geklust, en eergister..!! vanavond om 8 uur maak ik weer een test, kijken of die dan lichter is...ik verwacht het eigenlijk wel hihihihih!!!
    trouwens mooi gesproken,ongelukjes kunnen in een klein hoekje zitten of heel ver weg!! meid hoe voel jij je!?

@johe wat spannend meid!!!! Dat is toch ff lekker nieuws weer he!!
    @sahi hoe is het met jou dan?
    @alle nieuwe Welkoom op het gezelligste topic van zw pagina haha!!;)

Nou ik mag weer werken vandaag!! ik spreek jullie!!
    dikke kus

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou ik maakte vanochtend ook weer wat mee, ik was aan de late kant en toen kon ik ook nog eens mijn autosleutel niet vinden.

Ik vriendlief gebeld want die had gisteravond nog in de auto gereden, had hij de sleutel bij zich terwijl hij op zijn werk was!!! Grrrr stond ik daar, ik moest de praktijk openen en hij was op zijn werk afgezet en heeft zijn eigen auto uitgeleend. Dus hij kon ook niet weg op zijn werk.

Gelukkig hebben de ouders van hubby de reservesleutel bij hun thuis liggen en wonen die maar 5min bij ons vandaan. Dus is zijn moeder snel de sleutel komen brengen.

Echt MANNEN !!!!!! Die kunnen sleutels echt niet op 1 plaats leggen, die van mij niet tenminste!!!

5. JoHe

JoHe Niet meer actief

we willen eigenlijk de woning laten taxeren.
    Dak ziet een beetje gammel uit:D
    de woning is uit 1925.
    echt een mooie woning, behoorlijk groot woonkamer 50 vierkante meter.
    overdekt terras en nog veel bergruimtes buiten.
    nadeel is dat de kermis recht voor de deur is 1x per jaar.:$
    Zei al tegen vent, waarom niet vragen of we het kunnen huren tot dan.
    maar hij zegt dat het gaat....mensen willen huis kwijt.
    het is gewoon een super leuk huisje.
    2 straten van ons (huur) huis af.
    midden in dorp.
    ben er net 2 x langs gelopen.;)
    moet wel nog het een en ander aan gebeuren.
    zal wel weg zijn als we de hypotheek krijgen.

6. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Alle nieuwe meiden welkom en klets lekker mee!
    @ Johe ... hoop dat het huisje niet verkocht wordt, als het voor jullie bestemd is komt het helemaal goed, ik geloof altijd in zo'n dingen ;)
    @ Ikhebjelief Spannend he meid, hoop zo dat je over 2 weken posi test en dan Nikske ook natuurlijk!! :D Zijn we allemaal ongeveer gelijk zwanger ;)

Nou hier is ie dan mijn test van vanmorgen, vind hem eerlijk gezegd nog niet echt duidelijk maar ja een streep is een streep he!!

7. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @Debski, idd streep is streep.

Gefeliciteerd meid!

Liefs.

8. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Zie dat je een dag overtijd bent, heb jij al getest?

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Debski ik vind het toch een mooie test hoor :) Misschien als je een iets gevoeligere test gebruikt dat hij er dan vanaf knalt.

Maar je bent duidelijk zwanger :)

10. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Dit is zo'n gevoelige test maar zoals ik al eerder zei ik heb 28 juni mijn eisprong pas gehad dus zal nog erg vroeg zijn?

Oh meid nog 2 dagen voor jullie, wat zal je zenuwachtig zijn!! Ik duim voor je!!
    Waar gaat het trouwens plaatsvinden? In het ziekenhuis?

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Over 2 dagen inderdaad de IUI, maar ik ben ook behoorlijk zenuwachtig voor de spuit die ik mezelf vanavond moet zetten :p Volgens mij heb ik 100 pogingen nodig voordat die naald echt in mijn buik verdwijnd.

Wij zijn onder behandeling in ziekenhuis Sittard. Maastricht neemt alleen patienten aan uit eigen postcode, en patienten buiten die postcode moeten langer op de wachtlijst.

In sittard zijn we in april geweest voor de intake geweest en nu in juli dus al de IUI. het is wel zo dat maastricht het enige ziekenhuis in limburg is die IVF en ICSI mag doen, dus als de IUI na 6 keer niet is aangeslagen dan moeten we alsnog naar maastricht...

12. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ja lijkt me erg akelig die spuit ... ik vind bloed laten prikken al erg!

Maar het komt helemaal goed hoor, jullie hebben geen 6 pogingen nodig joh want over 2 weken ga je ons gewoon vertellen dat je zwanger bent ;) :D

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha ja ik hoop dat het binnen 3 pogingen gelukt is, daarna krijg ik namelijk een kijkoperatie en ik ben al 2x onder narcose geweest voor een blaas- en rugoperatie dus die 3e keer narcose zie ik niet zo zitten.

Meteen de eerste keer raak probeer ik niet op te hopen, ik ben denk ik te bang voor een teleurstelling :)

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    snap dat je niet meteen te hoge verwachtingen wil hebben, anders is de teleurstelling alleen maar zwaarder. nog een narcose is niet geweldig inderdaad... Maar als het moet, dan moet het....
    mijn duimen draaien in ieder geval op volle toeren voor je!!

hier bij mij alles verder rustig, klussen lukt best goed laatste dagen, ei is ook bijna zeker geweest (gebruik geen testen, maar merk het altijd wel), dus nu weer afwachten... Zal wel weer erg spannend worden. Ik durf bijna niet meer te hopen, maar als je klust rond je ei, dan moet het toch goed komen, zou je zeggen?? Vooral als ik weet dat het gewoon mogelijk is bij ons.
    Had vorige keer zoveel symptomen toen ik zwanger was, dat ik het vast wel zal merken als het echt zo is. Al dacht ik het vorige maand ook...

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Natuurlijk als die operatie moet dan heb ik dat er natuurlijk dubbel en dwars voor over, daar bestaat geen twijfel over.

Maar zo'n narcose doet ook weer best veel met je lichaam.

Bij mijn rugoperatie ben ik 6 uur weggeweest en heb daar echt bijna een half jaar last van gehad. Ik weet dat die kijkoperatie maar een half uurtje duurt en het zal misschien ook wel meevallen, mja leuk is altijd anders :p

xxxx

16. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ja debski duidelijk zwanger ik zie de streep zelfs op mijn telefoonscherm hihi dus best duidelijk!!!

17. babygirl1985

17 apr 2009
    47
    0
    0
    hallo allemaal

ik ben in mei 25 geworden en gaan voor de 4de heb 3 zoons de oudste is 4 jaar de middelste is 2 en half en de jongste is bijna 5 maand best veel jonge mama's hier

18. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ja meid dat kan ik me helemaal voorstellen na 1,5 jaar .. ik wilde natuurlijk ook gewoon positief zijn! ;)
    Maar lukken gaat het voor jullie zeker, dat voel ik gewoon! :D

19. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Jeetje meid dat doe je goed, 3 kindjes op je 25e! Neem aan dat de 4e dan ook geen probleem moet worden. Zit je in de 1e ronde?

Welkom trouwens :D

20. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Hihihi ja klopt hij is ook wel te zien, maar ja je hoopt gewoon op een knaltest he :D

Deel Deze Pagina