@johe..heb je niet je eisprong nu?? als je zegt dat het toilet papier gewoon glijd? @miracle..het is idd huur ja, maar wij wonen nu in een koop appartement, wel met een project gekocht zodat als we dit willen verkopen de woningbouw onze woning terug koopt...alleen moeten we nu ff kijken want waarschijnlijk komen we met een dubbele huur te zitten, we willen er dus spoed achter zetten! Maar we zijn helemaal verliefd op de woning!! we willen het echt graag!! Het ging idd tekeer met de wind hoor!!! mijn god hier ook bomen omgewaaid!!
Hey meiden Echt lief van jullie, dankje!! JoHe: wat rot meis! Succes met alles Ikhebjelief: wat leuk zeg zo'n eensgezinswoning. Ik vond het heel spannend toen wij in 2008 ons huis kochten. En was ook al meteen alle slaapkamers en alles aan het inrichten Veel plezier met dit goede nieuws! Ik laat morgen weer wat van me horen. Liefs xx N.
Wat super voor jullie meid, het zou toch wat zijn een nieuw huisje en binnenkort ook nog een posi test Het is je gegunt meid!
Nikske ik hoop dat je kunt slapen vannacht, wat zul je zenuwachtig zijn! Laat je ons morgen meteen weten hoe het gegaan is? *In gedachte bij je *
Johe, als je vandaag bestelt bij sensitest of matcare heb je ze meestal morgen al in huis. Of is dat al te laat?
Hey meiden, Daar ben ik met mijn eerste IUI verhaal. Vanochtend om half 8 begon het. Vriendlief moest aan het werk, zijn zwemmers moesten nou eenmaal dat potje in en daarna moest hij snel naar zijn werk. Toen het gelukt was verdween het potje tussen mijn borsten om het op lichaamstemperatuur te houden en om iets na 8 uur gaf ik het af op het fertiliteits lab. Om kwart voor 10 moest ik weer terug zijn daar. Het zaad was gewassen en bewerkt. Er bleek dat er nog ruim 8 miljoen zwemmers over waren. Toen met mijn gevulde spuitje richting de poli gyn voor de IUI. Nou daar zit je dan in de wachtkamer, allemaal dikke buiken om je heen en de zenuwen gieren door je lijf. Toen hoorde ik mijn naam. Met knikkende knietjes naar binnen, en toen begon het geworstel. Het blijkt dus dat ik een bocht in mijn baarmoederhals heb, daardoor kon die dunne catheter niet mijn baarmoeder in. Na wat wrikken en wroeten wou het nog steeds niet lukken. Toen kwam er een tang aan te pas, met die tang trokken ze mijn baarmoederhals recht en daarna kon de catheter zo naar binnen. De zwemmers werden in mijn baarmoeder gespoten en daarna een kwartier met de beentjes omhoog. En dat terwijl ik bloedde als een rund. Nou meiden jullie kunnen je denk ik wel voorstellen dat het een heel avontuur was en het was best vervelend. Maar het is voor een goed doel Nu maar hopen dat die zwemmers hun werk doen en dat ik deze worsteling niet nog eens hoef mee te maken Al heb ik dat er natuurlijk wel voor over als het nog eens nodig is. Liefs xx N.
@Niske, wat een verhaal meid, nou maar hopen dat de zwemmers goed hun best gedaan hebben! ga voor je duimen meid! Liefs.
@nikske, meid ik zit hier met tranen in mijn ogen...jeetje hee dat moet best rot zijn geweest vandaag!! Meid echt ik hoop het zo voor je dat het gaat lukken nu!!! Ik denk aan je!! @all lief dat jullie zo meelevend zijn!! Het huisje is nog een groot vraagteken,ben er natuurlijk hartstikke verliefd op maar we zitten met een koop appartement...we zitten nog te bekijken hoe we dit gaan regelen want we komen waarschijnlijk met dubbele lasten te zitten en we weten niet of we dit kunnen overbruggen, 1 maand zou wel gaan maarja wat als het er meer worden!!! pfff best wel zenuwachtig ben ik,dit is echt zo;n mooie kans!! XXX
Veeg die tranen maar snel weg hoor lieverd Ik leef nog steeds en ik heb een doel voor ogen waar ik het voor doe Ik heb me alleen wel voorgenomen dat ik de volgende keer niet meer alleen ga. Die stomme bocht ook, grrr heb ik weer! Ik hoop dat het doorgaat met het huisje!! Is toch fijn als je een huis hebt met een tuin enzo. Zeker als er kindjes komen xxxx
wat ben je toch een schat he!! tuurlijk heb je je doel voor ogen en ik weet zeker dat het goed komt Ik hoop dat het huisje ook door gaat anders ga ik heel erg hard huilen hahaha
He Nikske, ik heb aan je gedacht om 10 uur hoor! Wat spannend allemaal dit zeg en dat je daar helemaal alleen was.. vond je dat niet jammer? Ben zo benieuwd naar je test op 27 juli @ Ikhebjelief, wat spannend he meid.. hoop zo dat het huisje doorgaat voor je
@nikske, ja idd maar hoop geregel hoor..pfff word er gewoon echt zenuwachtig van, had lekker eten gekookt maar ik had het op tafel gezet en mijn eetlust is spontaan weg en omgegaan in misselijkheid...bah...ik kan helemaal niet tegen zenuwen.. Heb trouwens nog steeds niks van de Gyn gehoord, wil eigenlyk tot de 26e wachten kijken of ik dan ongi word of zwanger ben..in geval van ongi natuurlijk gelijk bellen hihih.. @debski thanks meid!! zag op hyves dat je je zwangerschap bekend hebt gemaakt, leuk hoor!!! en spannend natuurlijk!! @all vandaag trouwens mijn trouwjurk gepast..moet heel veel worden inngenomen bij mijn borsten,er past zowat een vuist in dus hij sluit niet mooi aan...ze gaat de zijkant los maken zodat de jurk wat naar beneden valt want ik loop anders flink voorschut hihih!! En verder ons bruidsmeisje dachten we klaar voor te zijn maar helaas, ze hebben ons echt een verkoop praatje aangepraat want de jurk was 100,- maarja dan moet de jurk vermaakt worden en dan word het iets van 260,- ja zo kan ik ook een jurk verkopen...terwijl als je een nieuwe jurk koopt de vermaakkosten erbij zitten..(hoezo oplichterij ) mijn moeder is echt zo boos geworden vandaag, ik moet nu dus weer op zoek naar een andere bruidsjurkje voor die kleine meid...grrrr... Verder heb ik net alweer een glas laten vallen ,de 2e in 2 dagen...hopelijk brengen scherven echt geluk hahahahaha...!! God sta me bij..!! volgends mij word mijn berichtje nu erg lang hihiihhi maarja maakt me niets uit..! fijne avond lieve dames..!! XXX
Nikske , Knap hoor meid. Je hebt het echt super gedaan ! Dat de zwemmers nu maar een mooi eitje bevruchten zodat jullie een positest hebben volgende week ! Ikhebjelief , spannend hoor meid !! Ik duim ook voor jou dat alles meezit en jullie lekker kunnen genieten in jullie nieuwe stulpje Zo ik ben lekker afgewerkt en heb nu 2 weken vakantie !!! Vandaag is hubje jarig maar dat vieren we pas zaterdag , en voor de rest lekker genieten van onze vakantie
meis, ik hoop met recht dat jullie voorlopig niet meer hoeven en dat de zaadjes goed hun best hebben gedaan dat er een beebje in je gaat groeien. liefs.