20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meis

Wat lief dat je aan me gedacht hebt. Toen het zo tegenviel voelde ik me echt k*t dat ik daar zo alleen lag. Volgende keer neem ik mijn mams of schoonmams dus mee.

Mijn mannetje is politieman en de moeten een vrije dag 3 maanden van te voren aangeven en vakantie bijna 1 jaar van te voren.

En aangezien je die afspraken in het ziekenhuis nooit op lange termijn kunt plannen kan hij bijna nooit mee. Balen, maar ik ben eraan gewend :)

Nu 12 daagjes wachten of het aanslaat, ik ben benieuwd!!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou meis wat een zenuwen bij jullie zeg.
    Jurkje van bruidsmeisje dat misloopt, huisje dat jullie graag willen hebben, rare cyclus.

Heb wel met je te doen hoor *knuf*

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Gefeliciteerd met je hubbie!!

Oww lekker vakantie, wij hebben pas in september vakantie.
    Laatste weekend van Juli gaan we wel lekker een weekendje naar Zeeland. Dan gaan we mijn zusje en haar vriend opzoeken, die wonen daar namelijk samen :)

In onze vakantie komen door het hele huis kunststofkozijnen en deuren, dus of dat veel vakantie word weet ik niet :p

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Dankjewel voor je lieve berichtje :)

xx

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nikske: goed dat het achter de rug is! Ik kan me voorstellen dat het heftig was, maar ook dat je dit er wel voor over hebt! En nu maar hopen dat het raak is! Ik zou bijna niet meer durven bewegen, jeetje zeg!!

ikhebjelief: jullie zoeken het wel uit, al die spannende dingen bij elkaar. Al plan je dat natuurlijk ook niet zo...

6. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @All hey dames.

poeh, ik baal :(
    We hebben het even uit laten zoeken qua woning, en onze woning word dus idd wel terug gekocht,maar dit proces duurt ongeveer 4,5maanden...
    Dus mochten we de woning nemen die we aangeboden krijgen dan zitten 4,5maanden met dubbele lasten en dat echt niet te doen helaas
    We balen natuurlijk enorm.
    We gaan nu wel het project van onze woning doen, we laten de woning terug kopen, en hopend krijgen we dan weer een woning aangeboden,anders gaan we onze spullen ergens opslaan en terug naar ouders...
    poeh baal wel een beetje dat wel,maarja wat kun je eraan doen..!

@nikske thanks hihih!!

7. JoHe

JoHe Niet meer actief

Nikske: jeetje wat eng om te lezen :( Ik heb echt respect voor je!!
    ik ben echt een miep wat pijn aan gaat:(
    Nou in spanning wachten op de 27ste.
    Ikhebjelief: wat **** dat je met dubbele kosten dan zou zitten.
    Ik hoop echt dat er een oplossing is, of dat je na 4,5 maand een nog mooiere woning krijgt.

ik ben er even helemaal doorheen.
    gisteren ben ik helemaal in de stress geraakt, omdat ik de hele tijd aan die woning moet denken.
    bang dat iemand anders een bod doet.
    ben alles al in gedachten in het pakken en het verhuizen.
    verdurie :D
    nog 10 dagen en dan gaan we kijken, word onderhands knetter ervan.
    Straks ga ik naar een oude schoolvriend op bezoek.
    kreeg gisteren van zijn moeder te horen dat hij een ongeluk heeft gehad met de fiets en dat hij woensdag geopereerd word.
    dus hij kan niet mee naar de reünie volgende week zaterdag 24ste.
    Ik ga wel daarheen,misschien denk ik dan even niet aan de woning.
    en zondag 25ste hebben we ons feestje.
    Gisteren had ik best veel buikpijn in de avond.
    nu niet veel meer te bekennen.
    maandag ga ik testen halen.

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ikhebjelief , jeetje balen meid... Maar het is ook iid niet slim om met dubbele lasten te zitten.
    Ik hoop dat je in die 4,5 maand een net z'n mooi huisje krijgt aangeboden. Al gok ik van wel ;) 4,5 maand is nog zo lang !

JoHe , Wat minder van je oude schoolvriend wel gezellig dat je even langs gaat ! Ben je idd even met je gedachten van al je zorgen af ;)

Hoop dat je maandag duidelijkheid hebt meid !

Nou vanmorgen lekker uitgeslapen :D Me meissie besloot dat tot 10 uur slapen ook weleens lekker is.. Daarna na was ze klaarwakker dus zijn we maar opgestaan.
    Nu aan het smullen van een boterham terwijl mama het huisje op gaat ruimen :D

9. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @miracle, wat lekker dat je meisje lekker tot 10 uur geslapen heeft.
    Kan me voorstellen dat je daar extra van kan genieten.

Liefs.

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Soesje , echt wel !! Nou mag ik niet klagen het laatste jaar. Ze slaapt tot 7.30 en dan wordt ze wakker. Als ik moet werken moet ik haar smorgens dus ook om 7.00 wakker maken. Dus opzich mag ik over het algemeen toch niet klagen maar tot 10 uur blijven liggen daar geniet toch wel dubbelop van hoor :p

11. gimena

gimena Niet meer actief

nikske heb even gelezen hoe het gister ging! wel heftig hoor met zo tang.
    nou zal echt heel hard voor je duimen dat de 27ste goed nieuws uit komt!

12. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hey ladies, hoe is het met jullie!!??
    Nikske hoe voel je je?!
    johe hoe gaat het met het huisje?

hier wéér wat positiefs nieuws...vandaag contact gehad met de persoon die over de verkoop van onze woning gaat...hij zegt dat het binnen 4,6 weken kan...ligt aan de notaris..!!
    Dus we zitten nu echt in tweestrijd, ons gevoel zegt dat we het moeten doen...dit is de kans en we willen het zo graag..!!
    Ik zie het even niet meer zitten haha.
    Vandaag op het werk ook een rot dag gehad...Bah..
    denk trouwens dat me ei echt geweest is me ovu teste zijn nu steeds negatief!!
    duim duim duim!!
    sorry voor me ego berichtje dames..
    bedenk me nu dat ik nog steeds niks van de gyn heb gehoord,wat denken jullie? contact opnemen of wachten tot de 26e?
    xxx

13. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    He Ikhebjelief, dat is toch geweldig nieuws, dus dan kunnen jullie misschien toch dat huis krijgen? doen zou ik zeggen!
    En over de gyn, tja ik zou gewoon wachten tot de 26e, wie weet is het wel gewoon gelukt een paar dagen terug :D

Hoop voor jou dat beiden posititef uitvallen, het is je zo gegunt! ;)

14. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @debski heel misschien kunnen we idd de woning krijgen...heb er best de zenuwen van!
    Ik had straks wat lichte krampjes in me onderbuik,noem je dat niet de schede? of zit ik nu verkeerd hahaha...
    Maar heel apart gevoel,kan toch nooit een innesteling zijn??
    Nee toch..
    dames ik kan t nie vaak genoeg zeggen, ik ben echt blij met deze topic,ik vind jullie allemaal schatten!!
    zoen voor jullie!

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen meiden !! * Zwaai Zwaai *

Hier een drukke morgen ! Zometeen boodschappen doen , hier stofzuigen en dweilen en dan de eetstoelen op de slaapkamer zetten en de tafel inschuiven en verplaatsen want om 13.00u komt het eerste bezoek al !
    OEff...

16. JoHe

JoHe Niet meer actief

ikhebjelief:
    we hebben contact gehad met de makelaar, en hebben de 26ste om 12uur een bezichtiging.
    (weet iemand of je foto's mag maken in het huis als bezichtiging is?)
    Zal toch verteld hebben dat we in de (geld)problemen hebben gezeten, nu staan nog twee dingen in de weg.
    1 ding krijgen we te horen van bkr volgende week wat dat is en nog 1 ding dat loopt via zijn loon, maar wat al afbetaald is maar bellen naar hun, ze je van het kastje naar muur sturen.
    Twee maanden geleden afbetaald en nog steeds krijgt hij dat van de loon afgeschreven. ( dat klopt niet)
    Dus die dingen moeten geregeld worden. anders gaat de hypotheek niet door.
    Dat eerste ding is niet zo een probleem.
    dat andere heb ik een hard hoofd in.
    maar hubbie heeft volgende week vrijdag de laatste werkdag en dan 3 weken vrij.
    Dan alle kanten op rennen

17. JoHe

JoHe Niet meer actief

:$ schaam me nu diep.
    maar zal blij zijn als na 3 jaar eindelijk alles weg is.;)

18. gimena

gimena Niet meer actief

@joh volgends mijn mag je met het bezichtigen foto,s maken.
    hebben we bij deze woning ook mogen doen! anders aan de verhuurder na vragen.

19. gimena

gimena Niet meer actief

Goede middag :) en een fijne dag :)

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    JoHe , volgens mij mag het ook hoor!