20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ogg sorry meid!!! Klopt helemaal!!!
    Ben er nog niet helemaal bij. Zit op mijn werk dus ben met vanalles tegelijkertijd bezig.

Ik ben echt benieuwd hoe het gaat lopen met het huis. Het is jullie van harte gegund :)

2. JoHe

JoHe Niet meer actief

ik duim voor jullie allemaal voor veel roze.
    straks naar schoonouders.
    Reünie gaat zaterdag niet door.
    dat het maar snel maandag is.

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @nikske beterschap meid!! ziek zijn op je werk is echt niet alles!!

@johe spannend hoor!!!!:D Maar maandag zal het zeker worden hihihih...!
    Ja en nog steeds geen ongi ik weet het...ik hoop maandag een positieve test in handen te hebben...maarja ik wacht af,gelukkig ben ik er nu niet zo heel erg mee bezig..

@ all Over ong 1 uur komt er een taxatie hier in ons huis...en om half 2 krijgen we de sleutel van onze nieuwe woning..spannend spannend..!
    Heb op zich goed geslapen ,maar datin slaap komen is echt een drama...
    Van de warmte merk ik zelf eigenlijk vrijwel niets...ik ben te druk met van alles dat ik af en toe vergeet te ademen hahahaha...
    Jullie moesten eens weten hoe ik hier in de zooi zit hihih, hopelijk let de man van de taxatie niet op mijn rotzooi,maar ach zal hem het boeien dat er overal dozen staan en zooi ligt hihih..

XXX

4. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Nou de onzekerheid is nog behoorlijk aanwezig hoor, ondanks die goede echo van vorige week. Komt omdat ik nog steeds af en toe licht bloedverlies heb, maar dat komt waarschijnlijk toch echt van mijn baarmoedermond af. Ik hoop gewoon dat ik snel het hartje kan horen met de angelsound, dan zal ik wel wat rustiger worden

Hoe is het met jou en hoe voel je je, nog 6 daagjes spannend hoor.

Voor de andere meiden, ik hoop voor jullie dat het ook echt snel raak is

Knuffel

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Nikske Beterschappies meis, rustig aan.. met 't warme weer is het al zwaar laat staan alleen ziek aan het werk!

@Johe... zal voor je duimen voor je huisje meis.. hoor je het gelijk?

@Ikhebjelief... ben het met Nikske eens meis... wel rustig aan doen hƩ ;) wie weet heb je zo'n leuke goede nieuwe start dat er een bambinotje in je buik zit. snap het wel (zelf ook pas een nieuw huis en ben aan het klussen en sjouwe alsof ik een bouwvakker ben) maar toch op tijd rust op z'n plaats. Fijn dat je op je werk weer begrip hebt gekregen!

LiefssSjors

6. JoHe

JoHe Niet meer actief

het is een koophuis, maandag bezichtiging en dan kijken voor hypotheek als het bevalt.

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nog even meis en dan kun je het hartje wel vinden met de angelsound. Dan kun je thuis lekker genieten van dat mooie geluid!!

Alles komt goed

Ik voel me redelijk goed, op mijn keelontsteking en misselijkheid na. Heb een flinke griep onder de leden geloof ik. Nog 6 daagjes inderdaad, ik probeer er niet teveel van te verwachten. Dan komt de klap misschien minder hard aan!

xxx

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pff ik kan me nog zo goed herinneren hoe spannend ik dat vond ons huis kopen. Die bezichtiging en dan de andere mensen die ook geintresseerd zijn. Daarnaast de hypotheek regelen en alle contracten tekenen. Pff zo een spannende maar zo'n leuke tijd :D

9. JoHe

JoHe Niet meer actief

:D ik hoop dat niemand het huis mooi vind :D ( haha, kan niet tegen stress) heb al nachten niet fatsoenlijk geslapen. moeten ook nog kijken wanneer de hypotheekverstrekker tijd heeft.
    tijd voor een kop koffie.

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    oww meis heb je nu al slaap tekort ;) Nou ik duim heeeeel hard dat alles goed gaat komen met jullie droomhuis!!

Willen jullie er nog veel aan verbouwen??

Wij hebben toen alleen de tuin hoeven doen, het toilet en nieuwe vloeren. Nu in september krijgen we allemaal kunststof kozijnen en deuren :D Dan is het plaatje voorlopig compleet :D

11. JoHe

JoHe Niet meer actief

we willen het liefste in dezelfde staat houden,ik hou van oude dingen. maar denk dat het dak een beurt nodig heeft en een hr ketel en natuurlijk een vaatwasser :D

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Oja de cv ketel die hebben wij ook vernieuwd :p Dat oude ding stond op ontploffen namelijk!

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff ik zou zo een uurtje kunnen slapen! Ben echt moe... *gaap*

14. JoHe

JoHe Niet meer actief

die in dat huis is 17 jaar oud :(
    Nog eventjes volhouden, straks als je thuis komt dan ga je lekker op de bank liggen;)

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Die in ons huis was nog ouder!! Echt gevaarlijk. Ik wou dus meteen gewoon een goede veilige nieuwe hebben :D

16. JoHe

JoHe Niet meer actief

weet alleen niet of we een ketel gaan huren of kopen.
    meh,met verhuizen al zoveel rompslomp en geregel en dan de andere dingen nog. :D

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wij hebben hem gehuurd. Kopen is opzich ook wel te doen op gebied van prijs, maar als er dan iets aankoopt dan moet je dat steeds zelf betalen.

Als je hem huurt dan hoef je reparaties niet te betalen.
    En dat vonden wij wel fijn, je hebt al zovaak onvoorziene uitgaves dat het handig is als je gewoon iemand kunt bellen als iets kapot is zonder dat je je druk hoeft te maken wat het gaat kosten...

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    ... Foutje!

19. JoHe

JoHe Niet meer actief

rond welke prijs zaten jullie met installatie van de ketel de eerste keer?
    mijn hubbie denkt erover na om te kopen. ik twijfel nog steeds

20. JoHe

JoHe Niet meer actief

kaboutertje? ik dacht al :D

Deel Deze Pagina