whaha ja dat hoorde in een ander topic voor meiden met IUI daar klets ik ook mee het liep even door elkaar Is al aangepast! De prijs weet ik niet meer precies, wij hebben in 2008 ons huis gekocht dus dat is te lang geleden Ik zou het wel thuis na kunnen kijken als je het wil weten... xx
het zal toch een verschil zijn, maar dan hebben we een richtprijs. Hebben jullie ook van de hesi? straks mijn schoonouders het nieuws vertellen8) ben benieuwd wat ze ervan vinden.
Ik durf het je echt niet zo te zeggen, moet ik thuis echt voor je nakijken. Hoe denk je dat je schoonouders reageren?? xx
Jeetje meid dat is toch niet goed werken als je ziek bent, hoe zit dat dan als jullie allebei niet kunnen werken? Dat moet toch ook opgevangen kunnen worden? Voel je verder al iets? Las dat je moe was, zou wel een teken kunnen zijn he!
Gelukkig is het nog nooit voorgekomen dat we allebei niet konden werken, als dat wel het geval is dan heb ik geen idee wat de arts doet Waarschijnlijk de praktijk dicht ofzo, haha. Nee echt geen idee!! Ik denk dat ik gewoon moe ben omdat ik slecht heb geslapen door al dat hoesten enzo. Vanavond maar eens lekker optijd bed
Pff ik ben ook niet vooruit te branden, ik kan gewoon echt niet meer! Nog 3 kwartier werken, dan bij mijn schoonouders eten en daarna lekker mijn bedje opzoeken. Ik voel me zo lamlendig. Ik ben net een uitgwrongen dweil zo slap
Hoop dat je lekker opknapt vannacht Nikske! Ik ga nu snel tv kijken, op sbs6 begint een programma over een kraamkliniek in Engeland ... kan ik me alvast weer voorbereiden voor over 8 maanden Fijne avond ladies en tot morgen!
Debski ik kijk dat ook steeds dat programma! Komt nu sinds 2 weken en ik lig ook weer klaar op de bank hihi xxx
ik ben terug. de makelaar heeft mijn man gebeld vandaag, hij heeft de foon niet gehoord, dus toen hij terug wou bellen waren ze dicht. morgen maar terugbellen.
Oww meiden ik ben echt ziek zieker ziekst, het word met de dag erger!! Ben blij dat we na morgen weekend hebben Mijn hele borstkast doet pijn door al dat hoesten, kan amper nog slikken en moet echt veel moeite doen om mijn stem een beetje normaal te laten klinken!! JoHe: balen zeg!! Hopenlijk krijgen jullie hem vandaag te pakken Hebben jullie gister 60 baby's in 1 uur gekeken? Die meid met die zieke baby vind ik echt een leuke meid, ze verheugde zich zo op het vasthouden van de baby enzo. Zij lijkt me heel lief! Maar bij die andere bevalling deed die man echt dom. Met zijn opmerking: "dit wou je zelf" toen die vrouw zei dat het pijn deed. Hij stond ook echt zo ongeintresseerd naast het bed vond ik! xxxx
mijn hubbie heeft me net gebeld. hij heeft gebeld naar de makelaar, maar de secretaresse wist niet waarover het zou moeten gaan. dus als de makelaar vandaag komt word mijn hubbie terug gebeld. (slik)
hij zou in de loop van de dag terug gebeld worden ik zit hier gek te worden. hopelijk belt ie voor half 1. trouwens bij mijn schoonouders ging het goed
Ja ik heb het ook gezien ... het ergste vond ik dat kindje wat niet ademde toen hij was geboren!! Wat was het vreselijk om dat kindje te zien!! Ik heb echt een paar minuten zitten janken! Stel je voor dat dat jou kind was! En wat een eikel was die vader he, en zij zei helemaal niks tegen hem, ik had hem allang weggestuurd! Het laatste fragment met Lisa die eindelijk haar zoontje kon vasthouden was ook echt een tranentrekker! Dit is eigenlijk niet goed om naar te kijken ... word alweer bang voor mijn bevalling Meid wens je trouwens heel veel beterschap, weet wat een keelontsteking is en dat is echt geen pretje!!