20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door linnie89, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Spannend Johe!! Veel succes vandaag en hoop dat de woning binnenkort voor jullie is! ;)

2. JoHe

JoHe Niet meer actief

dank je debski!
    alles goed met je?
    geen last van kwaaltjes?

3. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Nee alleen dat ik vandaag ineens ontzettend moe ben, alsof er een bom op me gevallen is en ik ben een beetje down ... echt niet leuk :( Voel me niet zo goed tussen de oortjes :( maar kan ook weer door de moeheid komen denk ik.

4. JoHe

JoHe Niet meer actief

Kun je niet een uurtje gaan liggen?
    zelf ben ik ook moe, heb al meerdere nachten niet goed geslapen.
    zit te malen het nachts over de woning :D

5. JoHe

JoHe Niet meer actief

k** .....makelaar gesproken,
    mensen zijn met financiering bezig.
    ze hebben nog 3 weken de tijd
    (jank)

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Owww niet waar !!! :( :( :(

7. JoHe

JoHe Niet meer actief

ja, ik weet het niet meer.
    word nu een beetje gek, hubbie heeft 3 weken vakans en dus beide in spanning.

8. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Johe balen zeg, gaat nu de bezichtiging niet door?
    Financiering hoeft natuurlijk niet rond te komen, banken zijn momenteel behoorlijk streng en drie weken is niet lang om het rond te krijgen.

@Nikske, voel je je alweer iets beter?

@Debski, hoop dat het snel weer wat beter gaat en dan weer lekker genieten..

Hier nog maandverbandjes en rode duivels, niet echt spannend dus... Ga vanaf dinsdag (dag 10) weer ovulatietestjes gebruiken en dan hopen dat het niet te snel raak is want vriend is voor werk van dinsdag t/m vrijdag naar België..

Zo naar de verjaardag van mijn pappie (hoe leuk bedenk je dan vorige maand dat als het raak zou zijn dat je een leeg fotolijstje zou kunnen geven met een leuke tekst erin....... maar helaas het is een pet :( geworden voor het tennis....zucht)

Gr. Linda

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    JoHe: pff dat worden 3 lange weken voor jullie! Echt zwaar k**

Linnie: rot is dat he om van die leuke ideetjes te hebben om het nieuws te brengen maar dat ze dan niet doorgaan. Zo heb ik mijn NOD een keer op moederdag gehad, dus ik had al een heel plan. En een keer op de verjaardag van mijn zusje. Nu gaan we volgende week een weekend weg met de hele familie dus heb ik weer bedacht hoe ik het nieuws tijdens dat weekend weg kan vertellen, mja wie weet lukt het weer niet!

Debski: vervelend dat je niet helemaal lekker in je vel zit joh. Misschien de vermoeidheid? Hopenlijk ben je er snel bovenop.

Nou hier word het met de minuut erger. Nog 4 uurtjes tot ik naar huis kan, en ik kan niet wachten om mijn bed te omhelzen want daar plof ik straks in en dan sta ik ook niet meer op !!!!

xxx

10. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Meid wat balen, en wat duren 3 weken dan lang! :(
    Hoop zoooo dat het niet doorgaat en dat jullie het huisje kunnen kopen! ;)

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wat zijn jullie stil vandaag meiden?! Allemaal iets leuks aan het doen, of druk aan het werk?!

Hier nog anderhalf uur tot mijn werkdag erop zit :)

Mijn baas vertrekt morgenvroeg naar curacao, en ik zou echt met hem willen ruilen. Begin erg toe te raken aan vakantie :p
    Hbben jullie trouwens vakantieplannen??

xxx

12. JoHe

JoHe Niet meer actief

hubbie voelt zich :( en ik ook.
    wij gaan naar TUINesië:D

13. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Nee hier geen vakantieplannen, misschien in het najaar midweek center parcs, wij zijn niet echt vakantiegangers eigenlijk.
    Voel je je al beter Nikske ? Tis trouwens nu echt aftellen voor jou he meid!! Spannend hoor! :D duim, duim duim

@ Johe kan me voorstellen dat jullie vreselijk balen meid maar houd de moed erin ... jullie maken zeker nog kans!!

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    JoHe: ik snap goed dat jij en hubbie flink balen over het huis!! Hopenlijk krijgen die andere mensen die financiering niet rond. Blijf hopen :) En lekker trouwens dat jullie naar Tunesie gaan. Nog plaats in je koffer??

Debski: Ik voel me helaas echt nog lang niet beter. Zelfs weer wat slechter. Maar goed ik kan aftellen tot half 6 en dan is het weekend :D Center parcs is ook lekker trouwens!!!

Hier ook geen vakantieplannen. Volgend weekend gaan we wel een weekend naar mijn zusje en schoonbroer in Zeeland (zij wonen daar). En dan krijgen we in September echt vakantie, maar dan komen alle nieuwe kunststofkozijnen en deuren in ons huis. Dus misschien dat we daarna ook nog een weekje richting Zeeland gaan ofzo, maar hier dus ook geen verre reis helaas!!

xxx

15. JoHe

JoHe Niet meer actief

tuinesië ( we gaan in de tuin zitten) niet op vakantie.
    Mijn oma noemt haar vakantie, balkonia ( op het balkon zitten);)

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Whaha goeiemorgen nikske!!! :p

17. JoHe

JoHe Niet meer actief

:D we gaan volgende week ook andere huisjes gluren, maar we wachten toch die drie weken af met bieden.

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    He Dames
    Hier even een update..!
    We zijn druk bezig met klussen,vandaag heb ik hier heel veel dozen ingepakt alvast en heb net ff lekker geslapen pff ben echt helemaal total loss haha..
    Vanavond gaan we weer naar het huisje was klussen..
    Ik ben hier nu net zover dat we alleen nog de slaapkamer spullen in moeten pakken...
    Het schiet dus al erg op..!!

Verder heb ik ff een vraag... ik heb bloed bij mijn afscheiding, het is wel bruin bloedverlies...en alleen bij af vegen.
    Kan het van het innestelen zijn of zou het mijn ongi zijn?
    Want dan klopt mijn ovulatietest wéér niet..

Heb trouwens een mail gehad van de Gyn, ik mag bellen voor een afspraak te maken en dan krijg ik een bloedonderzoek.. spannend dus..!

Nou ladies tot snel!
    xxxx

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ikhebjelief: zou best je ongi kunnen zijn :( maar ook innesteling... Ik weet het ook niet vanaf hier... Spannend dat je reactie hebt gehad van de gyn! Ga je meteen bellen maandag of wacht je nog even af?

Johe: wat balen zeg... Maar gewoon even lekker vrij zijn is ook lekker, toch?

Nikske: ik ben zooo benieuwd!! Lees je uitslag helaas pas als ik terug ben op zaterdag.

ik ben er nog niet uit of ik maandag voor vertrek ga testen... Vriendje weet ook niet wat slim is. Dus we verzinnen het later nog wel...
    Wij zijn met vrienden bezig met het plannen van een vakantie naar Tunesie. Kost echt niet zo veel als ik dacht :D Wij gaan dan half oktober ergens. Nu al zin in!!

20. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Hallo dames, wat rustig hier vandaag zeg! iedereen van hun vrije dag aant genieten?

Ikhebjelief, wat super dat je naar de gyn kan!! :D En over dat bloed, tja tis afwachten of het morgen doorzet, ben benieuwd meid! ;)

Zo ik kwam alleen ff spieken want ik voel me helemaal niet goed, mijn hormonen spelen enorm op, ben dan wel niet misselijk maar voor de rest voel ik me gewoon echt klote! Ben enorm moe, voel me somber en heb last van hartkloppingen, en ondanks dat ik doodop ben slaap ik echt slecht :(

Ik ga weer lekker m'n bedje in, tis een lange dag geweest!

Tot morgen dames!

Deel Deze Pagina