fijne zondag allemaal. Ik ben er maandag weer, maar dan ook niet te lang. makelaars bezoeken om bezichtiging-afspraken te maken. xx
@sahi, ik denk dat ik morgen idd even ga bellen voor een afspraak...want wie weet wanneer ik terecht kan!! @johe,spannend meid laat ons het maar weten! @debski wat naar dat je je zo rot voelt meid..!!Doe je wel rustig aan!!? Nou ladies, hier is de hel wel los gebroken nu... ik verga van de buikpijn kan bijna niet lopen... Alleen ik snap het ff niet, ik heb de 12e een positieve ovu test gehad..en gister had ik al een beetje bloedverlies...moet ik het dan als gister aanzien mijn ongi of vandaag? maar het zijn geen 14 dagen als ik het goed uitreken...HELLUP Fijne dag allemaal!
Zou gewoon gisteren aanhouden hoor. En niet bij iedereen is de lf 14 dagen, het verschilt bij mij ook weer per cyclus. Je zit nu dan op 12 of 13, is netjes toch? Maar ben je nu dan eindelijk echt ongesteld?
Balen meid, dus toch ongi? Maar aan de andere kant je hebt er zo lang op moeten wachten dat je denk ik ook wel blij bent he? Ik denk ook dat het niet altijd 14 dagen zijn hoor, zou me daar niet zo druk over maken! En ik doe wel rustig aan hoor, het zijn denk ik de hormonen. Heb vannacht 12 uur geslapen en stond vanmorgen nog doodmoe op!! Ik voel me zo slecht he, dit had ik helemaal niet bij mijn 1e zwangerschap Hoop dat de eerste 12 weken snel om zijn!
Ikhebjelief: Toch een ongi lees ik als ik naar de rest van je berichtjes kijk?? Een LF is niet altijd evenlang. Het verschilt per cyclus, en zodra de LF 10 dagen of langer is dan is het goed!! Debski: wat vervelend dat je zo moe bent meis. Gelukkig doe je het voor iets heel moois, en ik hoop dat je je snel beter voelt!!! JoHe: hoe gaat het bij jullie?? Al nieuwe huizen op het oog?? Voor iedereen: Hoe is jullie weekend?? Hier gaat het wel. Heb nogal een baaldag vandaag. Ik begin nu echt ongesteldheids klachten te krijgen. Aanstaande dinsdag is de "grote" dag, maar als het slecht nieuws is dan vraag ik me af hoeveel teleurstellingen ik nog aankan na anderhalf jaar proberen Ik heb echt even het idee dat ik het niet meer trek. xxxx
FF volhouden Nikske! Komt goed... jullie doen idd al heel lang je best maar houd moed.. dat kleine wondertje is je gegunt!!!! Hier ook beetje aan het kwakkele.. eergister flinke hoofdpijn, duidelig en misselijk, gister niks aan de hand.. leuke dag met vriendin en vandaag klein beetje verhoging.. vrijdag weet ik meer (hoop ik) Ga morgen met vriendin naar sauna ff ontspanne en gezellig dinne dagje.. heb lang zitte dubben of ik moet gaan.. maar stel het al maanden uit.. (ze zeggen dat het evt niet goed zou kunnen zijn) wat weet jij er van? LiefssSjors
hey Sjorsjette Vervelend dat je je niet helemaal lekker voelde! Maar wie weet is het een goed teken De eerste 12 weken van een zwangerschap is het inderdaad niet verstandig om naar de sauna te gaan. Ivm de hoge temp.wisselingen. Tenzij je gewend bent om minstend 1x in de maand te gaan, dan kan het geen kwaad voor een zwangerschap! Maar meis geniet er gewoon lekker van, je kunt het niet blijven uitstellen. Als je overal op moet letten zolang je nog niet eens weet of je zwanger bent dan heb je bijna geen leven meer xxx
@Sjorsette, ik zou idd lekker gaan genieten en dat kun je ook doen door de allerheetste sauna's over te slaan.... Alleen al het lekkere chillen in je badjas, een kruidenbad, zwemmen, bubbelen, bijkleppen, verse jus etc zullen je goed doen! Laatst had ik ook zo'n zin om naar de sauna te gaan en mijn vriendin waar ik wel eens mee ga was niet beschikbaar, na twijfelen toch gegaan en het was heerlijk, had een leesboek mee en die bijna helemaal uitgelezen + ze hadden ook nog een kleine bios en daar een hele leuke film gekeken. Echt van die dingen waar ik anders nooit de tijd voor neem... @Nikske, mijn duimen maken overuren! Hopelijk zet de ongi niet door, misschien dat het wel zenuwen voor de uitslag zijn.... Nog niet zelf een testje gedaan? Heel veel suc6 morgen!!! Dikke knuffel!! Gr. Linda
@nikske, mijn duimen draaien ook overuren, hopelijk zet de ongi niet door meid!! **knuf knuf ** @all hier is de hell los gebroken, het lijkt wel of ik nu voor 4 maanden ongi ben geworden...ik heb echt hele erge buikpijn en soms momenten dat ik niet eens kan lopen... voel me zo beroerd..! Maar..ik moet wel verder.. moet druk klussen in ons huisje..we hebben gister 9 man aan ons huisje gewerkt dus we zijn al flink opgeschoten..! XXX
@ Nikske Meid ik had ook ongesteldheidskrampen de week voor ik erachter kwam dat ik zwanger was!! Het zegt echt niets hoor! Ik duim zo hard voor je he!! Probeer er niet teveel bij stil te staan, hoe moeilijk dat ook is, en al is het nu niet gelukt, lukken gaat het zeker nog wel!! @ Ikhebjelief balen dat je je zo rot voelt meid, wat fijn dat we het hier allemaal lekker kwijt kunnen he? Ik hoop dat het snel minder wordt en je lekker aan de gang kan in je huisje, wat geweldig dat jullie zoveel hulp hebben!! @ Sjorsette Gewoon lekker gaan genieten meid! Dat heb je ook eens verdiend!! Nou dames hier nog steeds weinig verschil in hoe ik me voel, ik ben gewoon heel erg aant twijfelen of ik de dokter of vk zou bellen ... ik voel me helemaal niet zwanger, maak me zo ongerust he
@Debski, meid als je je druk maakt zou ik zeker wel actie ondernemen hoor! *knuf* En idd fijn dat we hier ons geklaag kwijt kunnen haha
Rustig aan meis Haha,, wie weet komt het nog door de pregnyl?? Uit zelfbescherming probeer ik nog niet te hard te juichen... Ik wil het morgen eerst uit de mond van een arts horen Ik vind het zooo lief hoe jullie meeleven. DANKJE !!! knuffel voor jullie allemaal
Ja meid wie weet komt het door de pregnyl, maar meid ik hoop het zo voor je!!! Ik ben benieuwd morgen!!! Ik had ook gehoopt op een posi test vandaag,maarja ben zo ongi als het maar zijn kan...ik ben vanavond ook niet in ons huisje gaan klussen omdat ik zo'n pijn heb!! Wel toevallig he, een cyclus van 112 dagen en niet iedere keer ovu test en dan uitgerekend de 12e getest en een posi ovu test! en dan ook nog eens echt ongi worden na 14 dagen..!! Hopelijk duurt me cyclus dit keer korter!
Ikhebjelief: wat vervelend dat je zoveel pijn hebt zeg!! Ik hoop dat je volgende cyclus veeeeel korter zal zijn. Maar het is wel al een goed teken dat je 14 dagen na de positieve ovu-test ongesteld word. Dat betekend in ieder geval dat je een eisprong hebt gehad en een mooie Lutuale Fase!! xxx
@nikske jahwel dat zeker wel, ik heb maar even een ticker gemaakt hihih ben maar uitgegaan van 40 dagen dit keer.. Ik ga deze week echt even bellen voor een afspraak bij de Gyn. En idd erg vervelend dat ik me zo rot voel..heb vandaag ook echt rustig aan gedaan op me werkt.. Duim duim duim voor morgen
Ja het schiet al op.. we moeten wel echt alles doen...gister van 12 uur tot s avonds half 11 bezig geweest met klussen daar..ik kon maar niet stoppen hihih.. De woonkamer schiet ook al op,de muur is gesausd (schrijf ik het nou goed...) de plinten en de kozijnen word als het goed is nu gedaan... en behang word morgen gedaan..!
Ow wat heerlijk dat het zo opschiet, kan niet snel genoeg gaan he hihi... Wanneer denk je te kunnen verhuizen??